Film.

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Elsa
Forumdiva

Film.

Bericht door Elsa »

Vanavond is er een film op Ned. 2 om 23.10 uur. Hieronder de beschrijving, lijkt mij de moeite waard.

Filmdrama:

Finn (15) is een onbezorgde middelbare scholier tot hij op een dag zijn vader Roelof thuis aantreft, verkleed als vrouw. Roelof vraagt Finn dit geheim te houden, maar al snel valt het moeder Myla op dat Finn stiller en nerveuzer wordt. Op school trekt Finn zich steeds meer terug. Interesse van een meisje, Lizzie, wijst hij af. Wanneer bij Finn de schrik om het hart slaat als hij twijfelt aan zijn eigen aanleg, benadert hij Lizzie, die na enige achterdocht, op zijn interesse ingaat. Er ontstaat een prille relatie die Finn wegdrijft van de problemen thuis. Maar bij de eerste vrijpartij slaat bij Finn de schaamte en twijfel toe.

Elsa.
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Ga ik kijken, het liefst met vrouw+kind, maar weet niet of dat lukt. Anders wordt het uitzending gemist .... :wink:
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Kweet niet hoe oud je kind is, maar t begint pas om 23:10 he :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

Gister gekeken en eigenlijk best leuk gedaan.
Seriues en humor in elkaar verwerkt.
Aangenaam om naar te kijken.
respect komt van twee kanten
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Ik was het even vergeten, en bij het avonds laat zappen kwam ik er helaas halverwege in. Ik kreeg de indruk dat het meer om de zoon dan de vader ging. Over de zoon en hoe hij met een bijzonder geval in het gezin om ging / wat voor invloed het op hem had. Niettemin wel een keurige film, op de onnodige voor de film vrij partij van de zoon m.i. Een film waar een transseksueel een niet onbelangrijke rol in neemt. Voor de leek het bekendmaking van het bestaan van de transseksueel en daarbij enige begrip bij brengen een goede zaak m.i.

Uiteraard zijn er misschien wel beter films te bedenken over het trans zijn zelf, maar bij gebreke daar aan, is deze film weer één film meer die onze bestaan bevestigt.

Petra v.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Wel ...ik vond de film realistisch, ook al was hij bezien door het oog van de zoon. De vrouw was best wel meevoelend..maar wie weet komt dit vaker voor. Al met al geen slechte weergave vind ik.
groeten Elsa.
Plaats reactie