Amoena Tria Contact - maat 6
Moderator: Moderators
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Amoena Tria Contact - maat 6
Ik heb te koop:
Set Amoena Tria Contact prothesen.
8 maand oud, perfecte staat.
Nieuw aangekocht maar zijn niet zo'n mijn ding.
Maat 6 (komt overeen met een BH-maat 85B)
Komen compleet met onderhoudsproduct en met tepelset Ivory.
Prijs: bieden vanaf 100 euro excl. (verzekerde) verzendkosten
Gezien de nieuwprijs wat ik betaald heb is lager bieden niet mogelijk.
(wegens privacy redenen worden de prothesen enkel verstuurd en is ophalen niet mogelijk, bedankt voor het begrip)
meer info over deze prothese kan je hier vinden:
http://www.contactborstprothese.com/
De Contact Prothese hecht direct op de huid, zonder lijm.
Volgt alle bewegingen van het lichaam natuurgetrouw.
Ontlast uw schouder, wat uitermate belangrijk is voor het lymfoedeem.
Beschilt over uitstekend hechtmateriaal dat de huid niet irriteert.
Is gemakkelijk aan te brengen, te verplaatsen en te reinigen.
Geeft meer zekerheid en zelfvertrouwen
Set Amoena Tria Contact prothesen.
8 maand oud, perfecte staat.
Nieuw aangekocht maar zijn niet zo'n mijn ding.
Maat 6 (komt overeen met een BH-maat 85B)
Komen compleet met onderhoudsproduct en met tepelset Ivory.
Prijs: bieden vanaf 100 euro excl. (verzekerde) verzendkosten
Gezien de nieuwprijs wat ik betaald heb is lager bieden niet mogelijk.
(wegens privacy redenen worden de prothesen enkel verstuurd en is ophalen niet mogelijk, bedankt voor het begrip)
meer info over deze prothese kan je hier vinden:
http://www.contactborstprothese.com/
De Contact Prothese hecht direct op de huid, zonder lijm.
Volgt alle bewegingen van het lichaam natuurgetrouw.
Ontlast uw schouder, wat uitermate belangrijk is voor het lymfoedeem.
Beschilt over uitstekend hechtmateriaal dat de huid niet irriteert.
Is gemakkelijk aan te brengen, te verplaatsen en te reinigen.
Geeft meer zekerheid en zelfvertrouwen
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Enerzijds heb ik wel belangstelling, Sandra.
Anderzijds aarzel ik. Je hebt deze (of dergelijke) prothesen al meerdere keren hier aangeboden en ik zie dat ze zelfs al een keer verkocht zijn.
Verder schijnen ze (langdurig) met een föhn gedroogd te zijn, wat me niet bevorderlijk lijkt voor de conditie en de levensduur.
Ik moet geld overmaken van Nederland naar België, wat volgens mij nog steeds relatief kostbaar is en tenslotte mag ik ze niet bij je komen zien.
Kun je mijn aarzelingen wegnemen?
Anderzijds aarzel ik. Je hebt deze (of dergelijke) prothesen al meerdere keren hier aangeboden en ik zie dat ze zelfs al een keer verkocht zijn.
Verder schijnen ze (langdurig) met een föhn gedroogd te zijn, wat me niet bevorderlijk lijkt voor de conditie en de levensduur.
Ik moet geld overmaken van Nederland naar België, wat volgens mij nog steeds relatief kostbaar is en tenslotte mag ik ze niet bij je komen zien.
Kun je mijn aarzelingen wegnemen?
Erger u niet. Verwonder u slechts.
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Eventjes verduidelijken. Ze staan inderdaad al lang te koop maar zijn tot op heden niet verkocht. Ik heb de prijs nu wat aangepast.
De foto op mijn advertentie is niet de foto van mijn Amoena's (heb geen foto's) dus de bewering dat ze met de föhn gedroogd zijn gaat hier niet op. De foto komt zelfs van een officiële site (www.contactbreastprosthesis.com)
Wat betreft een hoge kost om geld van Nederland naar België over te maken, dit is volledig gratis bij het gebruik van een IBAN nr. wat iedereen met een post / bankrekening heeft.
Ik begrijp de negatieve ondertoon van EvaVanA niet. Alle beweringen zijn bij deze weerlegd en wat betreft het niet kunnen ophalen: niet veel mensen zijn op de hoogte van mijn T-zijn en ik hou daarom redelijk streng mijn privacy in het oog.
Het staat je vrij ergens anders een setje Amoena's aan dergelijke prijs te kopen.
De foto op mijn advertentie is niet de foto van mijn Amoena's (heb geen foto's) dus de bewering dat ze met de föhn gedroogd zijn gaat hier niet op. De foto komt zelfs van een officiële site (www.contactbreastprosthesis.com)
Wat betreft een hoge kost om geld van Nederland naar België over te maken, dit is volledig gratis bij het gebruik van een IBAN nr. wat iedereen met een post / bankrekening heeft.
Ik begrijp de negatieve ondertoon van EvaVanA niet. Alle beweringen zijn bij deze weerlegd en wat betreft het niet kunnen ophalen: niet veel mensen zijn op de hoogte van mijn T-zijn en ik hou daarom redelijk streng mijn privacy in het oog.
Het staat je vrij ergens anders een setje Amoena's aan dergelijke prijs te kopen.
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
M'n meissie heeft me zojuist geïnformeerd dat een eventuele overboeking tegenwoordig inderdaad kostenloos is. Dat scheelt dan weer
Dat ik ze niet vooraf kan zien vind ik toch wel een probleem. Is er niet een openbare gelegenheid in de omgeving van je woonplaats (of nabij de Nederlandse grens) waar we zouden kunnen afspreken?
Is dan vermoedelijk iets anders geweest, sorry.Sandra TV (Ma Aug 02, 2010 4:35) schreef:Verkocht
Dat ging echt wel over deze prothesen. Jij noemde het een haardroger, ik (per ongeluk) een föhn.Sandra TV (Do Apr 15, 2004 15:41) schreef:... Ik merk dat je ze redelijk lang onder de haardroger moet houden alvorens ze droog zijn ...
Dat ik ze niet vooraf kan zien vind ik toch wel een probleem. Is er niet een openbare gelegenheid in de omgeving van je woonplaats (of nabij de Nederlandse grens) waar we zouden kunnen afspreken?
Erger u niet. Verwonder u slechts.
- mireille
- Eredivisie
Ik blaas even het water van de contactlaag als ik ze geboend heb en laat ik het verder aan de lucht drogen, is eigenlijk zo gepiept. En de voorkant gewoon met de handdoek. Heb ze al zeker meer dan een jaar en plakken nog prima! Nee die van mij zijn niet te koop
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Inderdaad, dit deed ik ook maar heb ze bijna nooit gedragen dus veel heb ik ze niet moeten drogen
Echter zie ik heel weinig interesse en het is jammer dat een Amoena-set van meer dan 400 euro zelfs nog geen 100 euro kan opbrengen.
Ik haal ze dus uit de verkoop want iedereen wil ze liever 'gratis' dan voor een vriendinnen-prijsje te kopen.
Sorry maar ze zijn dus niet gratis verkrijgbaar, ze kosten +400 euro nieuw en gaan bij deze enkele jaartjes de kast in.
Echter zie ik heel weinig interesse en het is jammer dat een Amoena-set van meer dan 400 euro zelfs nog geen 100 euro kan opbrengen.
Ik haal ze dus uit de verkoop want iedereen wil ze liever 'gratis' dan voor een vriendinnen-prijsje te kopen.
Sorry maar ze zijn dus niet gratis verkrijgbaar, ze kosten +400 euro nieuw en gaan bij deze enkele jaartjes de kast in.
- mireille
- Eredivisie
En even weer on topicSandra TV schreef:
probeer het eens op ebay of marktplaats
suc6!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!