Gele Panty,, Kan Dat ?

Algemeen

Moderator: Moderators

AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Kmaak me nu zorgen om je Eva...dat je dat soort sites kent...of uberhaupt weet te vinden...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Ik probeer behulpzaam te zijn. Zoek er niets achter...
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

EvaVanA schreef:Beste Mandy, ik heb het vermoeden dat je je op deze site meer thuis zult voelen. Met alle respect :)
De foto's op deze site zijn niet met liefde opgenomen. Geen mooie verlichting, geen thema. Niet mijn smaak.
Ik draag elke dag een panty.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Mandy CD schreef:
EvaVanA schreef:Beste Mandy, ik heb het vermoeden dat je je op deze site meer thuis zult voelen. Met alle respect :)
De foto's op deze site zijn niet met liefde opgenomen. Geen mooie verlichting, geen thema. Niet mijn smaak.
zeg, Mandy, jij bent toch hopelijk niet zo'n fetisj tv die damesslipjes en panty's van waslijnen jat he?
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

anastasia schreef: zeg, Mandy, jij bent toch hopelijk niet zo'n fetisj tv die damesslipjes en panty's van waslijnen jat he?

Nee ik koop mijn eigen panty bij de C&A. Of bij de Bijenkorf.
Ik draag elke dag een panty.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

zoiets verkopen ze niet bij de C&A en/of bijenkorf??
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

anastasia schreef:zoiets verkopen ze niet bij de C&A en/of bijenkorf??
Dat speelgoed heb ik bij Shop Erotica gekocht..Ik heb in de winkel ook een paar mooie jurken en outfits gekocht.

De C&A verkopen mooie glans panty voor onder de 5 euro, daar koop ik mijn panty meestal eigenlijk.
Ik draag elke dag een panty.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Mandy CD schreef:
anastasia schreef:zoiets verkopen ze niet bij de C&A en/of bijenkorf??
Dat speelgoed heb ik bij Shop Erotica gekocht..Ik heb in de winkel ook een paar mooie jurken en outfits gekocht.

De C&A verkopen mooie glans panty voor onder de 5 euro, daar koop ik mijn panty meestal eigenlijk.
Maar het was toch niet van jezelf die speeltjes? heb je de kassabonnetjes nog? ;)
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

pubers!! :roll:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

daarvoor moet je wel eerste de "anale fase" voorbij zijn schat... :wink:
Gebruikersavatar
denise_leasen
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 01, 2006 15:57

Opvallen(d)

Bericht door denise_leasen »

[quote="anastasia"]je kunt immuun zijn voor vervelende reactie's, dan is het zeker geen probleem.

Ik draag normaal vrij donkere kleuren en loop minstens één dag per week gekleed als vrouw. Nooit tussen mijn eigen vier muren, tenzij om me te transformeren en van thuis uit te vertrekken gekleed als vrouw.
Om een onverklaarbare reden loop ik met regelmaat super overdreven gekleed zowel in kleur als in kleding keuze, wat steeds resulteerd in opvallend veel reacties, maar nooit in vervelende reacties.
Wanneer je super opvallend als vrouw gekleed bent, dan durven mensen naar je toestappen en een babbeltje slaan.
Wanneer je een vrouw zo natuurlijk mogelijk wil neerzetten, dan straal je ook een andere energie uit en hebben mensen schrik dat je verveeld zou zijn met eventuele vragen die ze stellen.
De gewone man of vrouw in de straat is tolleranter dan we zelf denken, geloof me.
Vanaf het moment dat je zelf uitstraalt dat, wat een ander ook denkt, je jezelf daar helemaal niets van aantrekt, maar ook werkelijk niets.
Dan ziet zelfs een pester geen grond om te reageren, hij zou zichzelf wel een belachelijk kunnen maken.
Kijk vooral naar de dog whisperer Cesar Millan, als 't baasje rustig is, ontspannen en vastberaden, dan zal de hond dit zonder veel woorden overnemen.
Ik ben de trans whisperer. Eens ik als vrouw gekleed ben, ben ik werkelijk rustig, ontspannen en vooral vastberaden en met een gele, blauwe of overdreven getekende panty heb je veel reacties. Moet kunnen !!!
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

Goed antwoord Denise.

Mensen zijn vaak bang van alternatieve kleuren en mode. Soms passen die maffe kleuren echt goed bij elkaar, je moet af en toe iets anders uitproberen.

Vaak vrouwen dragen alleen maar een kleur panty levenslang, "saaie huidskleur". Elke dag weer dezelfde kleur panty aantrekken, nooit ff iets anders aantrekken,nooit denken dat misschien een andere kleur panty ook mooi kan worden. Gele panty misschien ? Zeker. :o :lol:
Ik draag elke dag een panty.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: Opvallen(d)

Bericht door AM_ber_79 »

denise_leasen schreef: Wanneer je een vrouw zo natuurlijk mogelijk wil neerzetten, dan straal je ook een andere energie uit en hebben mensen schrik dat je verveeld zou zijn met eventuele vragen die ze stellen.
Laat ik daar, ondanks dat ik me gewoon kleed als n jonge meid met n alternatievere smaak (wat niet hoeft te resulteren in opvallende kleuren oid), nou serieus nooit last van hebben gehad. Integendeel. Eva kan er over mee praten dat ik amper de straat op kan gaan zonder door n bekende aangesproken te worden.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Ik vind het idee van een gele panty heel leuk en het ziet er ook apart uit.
Ik draag normaal vrij donkere kleuren en loop minstens één dag per week gekleed als vrouw. Nooit tussen mijn eigen vier muren, tenzij om me te transformeren en van thuis uit te vertrekken gekleed als vrouw.
Om een onverklaarbare reden loop ik met regelmaat super overdreven gekleed zowel in kleur als in kleding keuze, wat steeds resulteert in opvallend veel reacties, maar nooit in vervelende reacties.
Wanneer je super opvallend als vrouw gekleed bent, dan durven mensen naar je toestappen en een babbeltje slaan.
Wanneer je een vrouw zo natuurlijk mogelijk wil neerzetten, dan straal je ook een andere energie uit en hebben mensen schrik dat je verveeld zou zijn met eventuele vragen die ze stellen.
De gewone man of vrouw in de straat is toleranter dan we zelf denken, geloof me.
Dat is ook mijn ervaring. Thuis doe ik het niet. Maar op straat en in de kroeg wil ik gezien worden en ben ik vrouwelijker dan normale vrouwen. Vaak heel veel leuke reacties, nooit vervelende. Veel mensen die naar je toe komen om iets tegen je te zeggen. Maar biologisch gezien ben ik natuurlijk geen vrouw. Dat vind ik helemaal niet erg, dat probeer ik niet te zijn, dus ik ben ook niet bang dat mensen misschien zien dat ik man ben. Het gekke is, dat mensen soms zelfs als ik zichtbaar een baard heb en geen pruik op heb, toch niet willen geloven dat ik man ben. Dat kun je je als gewoon mens toch eigenlijk niet meer goed voorstellen.

Ik merk ook dat hoe ik bijvoorbeeld een restaurant binnenstap en een andere t toch wel heel erg verschilt. Als ik binnenkom, kijkt iedereen of hij wil of niet. Ik heb dan zo iets van: hallo, hier ben ik. Maar dat komt ook door mijn kleding. Die andere t heeft vaak meer iets van: ben ik hier wel welkom? Tolereren jullie me wel?
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

kim dietrich schreef:Ik vind het idee van een gele panty heel leuk en het ziet er ook apart uit.
Het is wel Verrassend hoe leuk een gele panty eruitziet. Jammer kan ik die maffe kleur panty niet meer vinden !! :(
Ik draag elke dag een panty.
Plaats reactie