een dubbele transformatie... van man naar vrouw naar moslima

Algemeen

Moderator: Moderators

joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

anastasia schreef:Daarbij heb ik tot nu toe nog niet gehoord over groepjes Wilders aanhangers die door de straten trekken om marok moslims te vervolgen maar andersom wel.
Dan moet je toch beter opletten:

* 23 september 2001: Brandstichting moskee Gorinchem
* 10 juni 2001: Brandstichting moskee Apeldoorn
* 21 mei 2003: Brandstichting moskee Vianen
* 17 juni 2003: Brandstichting islamitische school Eindhoven
* 5 april 2004: Brandstichting moskee Panningen
* 2 november 2004: Moord Theo van Gogh
* 2 november 2004 – 13 maart 2005: 135 moskeeën en 29 islamitische scholen doelwit van bedreiging, bekladding, vernieling en brandstichting
* 26 maart 2005: Brandstichting Bedir-school Uden
* 26 maart 2005: Brandstichting moskee Oldenzaal
* 15 juni 2005: Brandstichting moskee Rotterdam
* 10 juni 2006: Brandstichting moskee Vlaardingen
* 15 december 2006: Brandstichting moskee Maastricht
* 24 maart 2007: Brandstichting moskee Huizen
* 20 oktober 2007: Brandstichting moskee Leeuwarden
* 13 juli 2007: Moskeeën Haarlem beklad met leuzen ‘*** Allah’; ‘Allah moet dood’
* 21 juli 2007: Molotovcocktails moskee Haarlem
* Wintermaanden 2007/08: Bekladding, ingegooide ruiten, brandbommen, moskee Zeist
* 19 maart 2008: Molotovcocktail moskee Huizen
* 8 mei 2009: Molotovcocktail moskee Zoetermeer
* 14 februari 2009: Steen door ruit tijdens ochtendgebed, moskee Drachten
* 27 juni 2009: Turks verenigingsgebouw en moskee beklad met leuzen ‘Sieg Heil’ en ‘Geert Wilders’
* 2 augustus 2009: Varkenskop moskee Ede
* 19 november 2009: Molotovcocktail moskee Zoetermeer

(Bron: Kristallnacht 2).
AMSTERDAM - Bij drie Marokkaanse moskeeën in Amsterdam lopen de gelovigen 's nachts wacht uit angst voor aanslagen. Vorige maand kregen de gebedshuizen pamfletten met dreigteksten in de bus.

...

''Dreigbrieven in de bus van de moskee zijn nog maar peanuts als je ziet hoe individuele moslims in Amsterdam worden behandeld. Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd.''

De incidenten in Amsterdam staan niet op zichzelf. Zo is de laatste maanden een moskee in Dordrecht beschoten, is brand gesticht bij een Groningse moskee en is een moskee in Zoetermeer beklad met racistische leuzen.
(Bron: Moskeeen Amsterdam vrezen aanslagen)
anastasia schreef:Groepjes marok moslims die door de straten van de grote NL steden trekken om herkenbare joden, homo's EN hoofddoekloze NL vrouwen te vervolgen in de meest letterlijke zin van het woord.
Er is weinig islamitisch aan de marokkaanse rotjongens hoor. En zoals ik al eerder zei in deze draad komt anti-homo geweld net zo vaak van autochtonen dan van allochtonen. Doe dus niet alsof het een islamitisch probleem is. Uit de landelijke cijfers blijkt trouwens dat anti-semitisme de laatste 10 jaar is afgenomen. Alleen tijdens incidenten in Israël zie je een tijdelijke opleving. Racisme tegenover moslims neemt echter alleen maar toe.

Oh, en trouwens:
DEN HAAG - De acceptatie van homoseksualiteit in Nederland neemt toe. Orthodoxe protestanten en moslims hebben er het meest moeite mee. Vertaald naar politieke voorkeur zijn vooral PVV-stemmers negatief over homo's.
(Bron: Acceptatie van homoseksualiteit neemt toe).

Tja, geen verrassing natuurlijk. Mensen die onverdraagzaam zijn tegenover andere culturen zijn dat ook tegenover homo's. Wilders is een grote vriend van enge anti-homo clubjes in de V.S. en heeft recentelijk nog een homofobe adviseur aangesteld. Verwacht van de PVV dus geen wonderen, zodra de moslims het land uit zijn geschopt zijn wij aan de beurt, zoals het altijd al is gegaan bij fascistische bewegingen.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
joandelynn
Eredivisie

Re: dit staat in de spits!! 26 dec 2010 .

lonnik schreef:Ze nemen geen travestiet in hun gemeenschap op of ts, ze willen 1 ding.
Weet ik bij feiten!
Dat hun alle landen in handen krijgen,linksom of rechtsom.
Oh, is er soms een world wide complot? Wanneer hebben we dat toch eerder gehoord?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
joandelynn
Eredivisie

En trouwens nog iets, herinneren jullie je Casablanca nog? Waar al lang voordat dit in Nederland gebeurde geslachtsoperaties werden uitgevoerd? Goh, in welk land ligt die stad toch ook al weer?
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

joandelynn schreef:En trouwens nog iets, herinneren jullie je Casablanca nog? Waar al lang voordat dit in Nederland gebeurde geslachtsoperaties werden uitgevoerd? Goh, in welk land ligt die stad toch ook al weer?
Het is algemeen bekend dat in Iran, waar toch echt een zeer streng islamitisch bewind het gezag voert, na Thailand de meeste SRS'en uitvoert. En als t gaat om homofoob geweld oid: Denk je echt dat t in plaatsen als Staphorst t veel beter gesteld is?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

joandelynn schreef:
* 23 september 2001: Brandstichting moskee Gorinchem
* 10 juni 2001: Brandstichting moskee Apeldoorn
* 21 mei 2003: Brandstichting moskee Vianen
* 17 juni 2003: Brandstichting islamitische school Eindhoven
* 5 april 2004: Brandstichting moskee Panningen
* 2 november 2004: Moord Theo van Gogh
* 2 november 2004 – 13 maart 2005: 135 moskeeën en 29 islamitische scholen doelwit van bedreiging, bekladding, vernieling en brandstichting
* 26 maart 2005: Brandstichting Bedir-school Uden
* 26 maart 2005: Brandstichting moskee Oldenzaal
* 15 juni 2005: Brandstichting moskee Rotterdam
* 10 juni 2006: Brandstichting moskee Vlaardingen
* 15 december 2006: Brandstichting moskee Maastricht
* 24 maart 2007: Brandstichting moskee Huizen
* 20 oktober 2007: Brandstichting moskee Leeuwarden
* 13 juli 2007: Moskeeën Haarlem beklad met leuzen ‘*** Allah’; ‘Allah moet dood’
* 21 juli 2007: Molotovcocktails moskee Haarlem
* Wintermaanden 2007/08: Bekladding, ingegooide ruiten, brandbommen, moskee Zeist
* 19 maart 2008: Molotovcocktail moskee Huizen
* 8 mei 2009: Molotovcocktail moskee Zoetermeer
* 14 februari 2009: Steen door ruit tijdens ochtendgebed, moskee Drachten
* 27 juni 2009: Turks verenigingsgebouw en moskee beklad met leuzen ‘Sieg Heil’ en ‘Geert Wilders’
* 2 augustus 2009: Varkenskop moskee Ede
* 19 november 2009: Molotovcocktail moskee Zoetermeer
Raadsel:
Wat hoort niet thuis in dit rijtje?
joandelynn
Eredivisie

anastasia schreef:Raadsel:
Wat hoort niet thuis in dit rijtje?
Ik mag toch hopen dat je wel snapte dat die er tussen staat ter duiding van de grote hoeveelheid aanslagen die er meteen op volgden?

Misschien had ik de moord op Pim Fortuyn er ook tussen moeten zetten.
Oh wacht, die is niet door een moslim vermoord, dus dat past natuurlijk niet in het propaganda-praatje. :roll:
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

joandelynn schreef:
Er is weinig islamitisch aan de marokkaanse rotjongens hoor. En zoals ik al eerder zei in deze draad komt anti-homo geweld net zo vaak van autochtonen dan van allochtonen. Doe dus niet alsof het een islamitisch probleem is. Uit de landelijke cijfers blijkt trouwens dat anti-semitisme de laatste 10 jaar is afgenomen. Alleen tijdens incidenten in Israël zie je een tijdelijke opleving. Racisme tegenover moslims neemt echter alleen maar toe.
Kom op zeg de straten in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam puilen ervan uit uit! Je durft daar op sommige plekken niet eens meer normaal een metrostation uit te lopen, en ja heel veel -gewone- vrouwen klagen daar al over... laat staan homo's en transen. Ik ken een homoseksueel stel dat in Rotterdam woont, en die worden ook wekelijks stijfgescholden op straat en bedreigd. Laatst in Utrecht is weer een homoseksuele jongen uit zn huis bedreigd en zn bezittingen vernield door moslimburen, daarvoor ook al gebeurd met een homoseksueel stel aldaar... een lesbisch stel, een transseksueel... ga maar door.

Er zijn maar weinig maroc rotjongens???

Kijk eens naar je lijstje... dat lijstje bewijst maar weer eens dat er weinig Nederlandse rotjongens zijn!!, een moskee bekladden... Goh ernstig hoor...
dat is idd heel erg vergeleken de meldingen van maroks die joden opwachten bij de synagoge om die te bespugen, uit te schelden en te bekogelen met bakstenen! Want die ' incidenten' zijn minstens 3 dubbel aan het aantal moskee incidenten en vele malen ernstiger bovendien.
Maar dat past natuurlijk niet in het marok slachtofferschap?

Trouwens; de Kristallnacht was een duits-joodse 'aangelegenheid' en om nou al die moskee incidenten te benoemen onder Kristallnacht is nogal ehhhhhhhhhhhhhhhhh...............aanmatigend. Vooral als de synagoge incidenten in de grote NL steden 'onvermeld' blijven.

Maar als we jou moeten 'geloven' had Bolkestein maar beter kunnen suggereren dat de moslims maar beter uit NL kunnen vertrekken omdat er hier blijkbaar geen toekomst voor hun is.

Moslim slachtofferschap word blijkbaar door politiek correcte NL zielen als een groot goed gezien wat ten alle tijde onderschreven en erkend moet worden.

Ik ben geen aanhanger van Wilders nogmaals, maar ik steek NIET mn kop in het zand.
Kun jij mij garanderen dat je hier in NL over 30 jaar nog normaal als transseksueel over straat kunt??? Dat we hier überhaupt nog kunnen wonen?
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

joandelynn schreef: Misschien had ik de moord op Pim Fortuyn er ook tussen moeten zetten.
Oh wacht, die is niet door een moslim vermoord, dus dat past natuurlijk niet in het propaganda-praatje. :roll:
Luister ik heb niet het verstand van een kippenei hoor. Beetje op niveau discussiëren zou prettig zijn. Maar goed je hebt inhoudelijk ook al niet gereageerd op m'n eerdere postje.
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

anastasia schreef: Maar als we jou moeten 'geloven' had Bolkestein maar beter kunnen suggereren dat de moslims maar beter uit NL kunnen vertrekken omdat er hier blijkbaar geen toekomst voor hun is.
Het is hier zo erg met de discriminatie van allochtonen...Bolkenstein had beter kunnen zeggen dat NL moslims maar beter uit NL naar Iran, Saudi Arabie of Pakistan kunnen vertrekken omdat er voor hun geen toekomst in NL is.
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

AM_ber_79 schreef:Als je wil gaan zeggen dat marocs/moslims/whatever homofoob, antisemiet of tegen transseksuelen zijn, kan je hoogstens zeggen dat ze zich verdomde goed hebben aangepast aan de christelijke traditie. 8)
Sorry Amber maar steek een joint op en overdenk dit nog eens... Niet echt een slimme opmerking he? Dat er een paar christelijke idioten in NL zijn, betekent nog niet dat het OK is nog meer intolerantie mensen te importeren ey?
joandelynn
Eredivisie

anastasia schreef:Kijk eens naar je lijstje... dat lijstje bewijst maar weer eens dat er weinig Nederlandse rotjongens zijn!!, een moskee bekladden... Goh ernstig hoor...
Ach ja, je vindt het niet eens erg he? Geeft wel aan in welke hoek je thuishoort. Wat mij betreft is de discussie over, want je bent zelf net zo'n haatprofeet als de haatprofeten die je pretendeert te bestrijden, en met dat soort mensen valt niet te discussiëren.

groeten,
Joandelynn

(die gisteren nog in een treincoupé zat die door aangeschoten *autochtone* jongens werd geterroriseerd)
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Ik vrees dat je gelijk hebt, Joandelynn. Het niveau daalt tot dat van een straatgevecht en daar lijk je me niet in getraind.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

joandelynn schreef:
anastasia schreef:Kijk eens naar je lijstje... dat lijstje bewijst maar weer eens dat er weinig Nederlandse rotjongens zijn!!, een moskee bekladden... Goh ernstig hoor...
Ach ja, je vindt het niet eens erg he? Geeft wel aan in welke hoek je thuishoort. Wat mij betreft is de discussie over, want je bent zelf net zo'n haatprofeet als de haatprofeten die je pretendeert te bestrijden, en met dat soort mensen valt niet te discussiëren.
Het is WEL erg... maar stukken minder erg dan geweldpleging en bedreigingen van mensen in hun directe leefomgeving zoals mensen hun woning uitjagen ed.
Ik ga niet verder discussiëren met jou, omdat jij alleen maar wilt horen wat je horen wilt...
En als het je allemaal even boven je pet gaat, geef je het op.
joandelynn
Eredivisie

anastasia schreef:En als het je allemaal even boven je pet gaat, geef je het op.
Nee hoor, het is meer omdat het allemaal verschrikkelijk off-topic is hier, en omdat ik wel wat beters te doen heb :)
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

anastasia schreef:
AM_ber_79 schreef:Als je wil gaan zeggen dat marocs/moslims/whatever homofoob, antisemiet of tegen transseksuelen zijn, kan je hoogstens zeggen dat ze zich verdomde goed hebben aangepast aan de christelijke traditie. 8)
Sorry Amber maar steek een joint op en overdenk dit nog eens... Niet echt een slimme opmerking he? Dat er een paar christelijke idioten in NL zijn, betekent nog niet dat het OK is nog meer intolerantie mensen te importeren ey?
Kheb nergens iets gezegd over importeren. Khad t ook niet over n paar christelijke idioten maar over de christelijke traditie. Die mooie christelijke traditie waar wij geacht worden trots op te zijn..

Oh ja, ik rook geen joints...dat mag niet van t VUmc 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie