wenkbrouwen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stella.s
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo dec 19, 2010 20:05
Locatie: wateringen

wenkbrouwen

Bericht door stella.s »

hoi ieder
ik wil wat leuks maken van mijn wenkbrouwen zonder te epileren of zo iets weten jullie nog een maniertje?

groetjes stella
kleed hoe je je kleden wilt!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Je kan met mascara of oogpotlood de lijn accentueren, waardoor de rest minder opvalt, maar epileren werkt echt beter, wel vanaf onder epileren anders is het geen gezicht,

Irene
Kleine stapjes
Kimkimkimkim
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: do dec 16, 2010 11:14

Bericht door Kimkimkimkim »

Je hoeft niet persee zover te epileren dat er maar een dun lijntje overblijft. Gewoon de natuurlijke vorm volgen helpt al heel veel en als je niet als vrouw bent zal het anderen ook niet eens opvallen.
cato
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jun 08, 2008 14:19

dit werkt mischien

Bericht door cato »

eyebrow-plastic te koop in feestartikelen winkels en online uiteraard

kijk hier maar is ned uitleg over eyebrow-plastic

http://www.beautylab.nl/2009/08/eyebrow-plastic.html

heeft er al eens iemand dit gebruikt

succes

gegr cato

Afbeelding
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Dat eyebrow-plastic ken ik niet, maar ik heb wel die boeken Face Forward en Making Faces van Kevyn Aucoin waar in dat artikel naar verwezen wordt, en dat zijn echt prachtige boeken over makeup met veel goede tips. Die boeken kan ik echt aanraden.

groeten,
Joandelynn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Nicole1973
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: wo jan 19, 2011 22:11

Epileren

Bericht door Nicole1973 »

Staat wel verzorgd echt epileren, ik laat het al maanden doen en bijna niemand zegt er iets over, hangt er natuurlijk wel vanaf hoe dun je ze laat maken en welke vorm.


Groetjes Nicole1973
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

zelf epileren doe je nooit, zoiets laat je doen!

omdat je zelf niet goed kan bepalen welke lijn/vorm het beste voor je is... :wink:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Ik gebruik een wahl scheerapparaatje waarmee ik mn wenkbrouwen heel kort afgeschoren heb en houd.
Daarna wat foundation en concealer evt en potloodje.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Ellen Kaufeld
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: zo nov 08, 2009 18:46
Contacteer:

Bericht door Ellen Kaufeld »

joandelynn schreef:Dat eyebrow-plastic ken ik niet, maar ik heb wel die boeken Face Forward en Making Faces van Kevyn Aucoin waar in dat artikel naar verwezen wordt, en dat zijn echt prachtige boeken over makeup met veel goede tips. Die boeken kan ik echt aanraden.

groeten,
Joandelynn
Dit kan je als expiriment ook proberen met een pritstift, poeder en concealer, en daarna teken je jou wenkbrauw weer in.
Lieve groetjes Ellen.
"Geef een meisje de juiste schoenen, en ze kan de wereld veroveren."
Kim Le Clerque
ff weer wat posten
Berichten: 63
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 19:15
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

eye brow plastic

Bericht door Kim Le Clerque »

Hallo, Ik ben nieuw hier, zal straks een profiel aanmaken, maar ben eerst wat aan het neuzen.... Maar bij deze, Ik ben Kim Le Clerque, 36 jaar.

Aangaande eye brow plastic, ik heb dat een tijdje geleden gekocht. Ik heb van die '"Ruud Lubbers' achtige borstels. Daarsnaast ook erg onzeker en zoekende, waardoor ik nog niet durf te epileren. Daarom dat spul aangeschaft, en ik moet zeggen, het werkt wel.

Alleen, je moet heel veel expirimenteren en oefenen voor het lukt, maar dan kun je echt de grootste wenkbrouwen nog verbergen. Je ziet er werkelijk niets meer van.

Wel is het een groot nadeel dat je ontzettend moet oppassen dat niets je verborgen wenkbrouws aanraakt. Het wordt nl. niet echt hard, dus bij het minste komt er een geultje in, bijv, een haar die ertegen aan waait, is al genoeg om een vreselijk raar beeld te geven. Het lijkt dan net een litteken.

Epileren is toch de enige afdoende methode, maar voor een fotoshoot kun je het best gebruiken.

groetjes, en tot ziens hier.
Kim Le Clerque
ff weer wat posten
Berichten: 63
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 19:15
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

prittstift

Bericht door Kim Le Clerque »

Owh, trouwens, wat Ellen zegt over prittstift, daar lijkt het idd. wel op. Maar EyeB.Plastic is wel veel 'dikker', en daarmee is het al moeilijk. Ik had het voorheen ook al eens geprobeerd met haarwax, dat lukte ook wel aardig. Maar als je toch niet gaat epileren kun je volgens mij beter EyeB.plastic nemen.
Plaats reactie