amoena borstprotheses

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dhiamara
ForumFan

amoena borstprotheses

Bericht door dhiamara »

Heb dus eindelijk de knoop doorgehakt en de bankrekening geplunderd. :) Sinds een week heb ik Amoena contactprotheses in huis en ik ben er hardstikke blij mee!!! De kosten zijn nu al voor mij goed besteed. Ze zitten lekker en voor mijn gevoel ook lekker lang goed geplakt. Het gekke is dat ik echt heb zitten te wachten op de bezorging van het pakket. :)

Het is ook echt een opluchting voor mij dat ik niet meer zo bang hoef te zijn dat de vorige oplossing uit mijn bh viel als ik mij bukte (zangzaad :) ) en niet meer regelmatig ze even goed terugplaatsen als ze weer eens verschoven waren :(

Grappig was ook dat ik gisteren in de tuin stond en een zucht van verlichting slaakte dat ik dit jaar zonder bovenstaande problemen in de tuin kan werken en niet halverwege de vulling uit de tuin hoef te rapen :)
Heb de vulling de laatste jaren gebruikt maar nu dus over naar de goede protheses. Wat wel even opviel dat het toch wel verrekte handig was om de vulling even snel te verwijderen en met een jas erover even boodschappen doen. Ben de laatste tijd wel meer naar buiten gekomen in mijn dorpje en kan daar ook vrij rondlopen maar soms moet ik ergens anders naar toe en dan was dit ook wel makkelijk.

Het zal dus wel een uitbreiding worden van mijn outing :)

Ik realiseer me wel dat het alles nog maar "kunst" is maar ik ben er op dit moment zéér tevreden mee (vooral omdat dit wel ongeveer het uiterste is wat ik kan doen aangezien ik denk ik niet het grote traject inga)

Heb wat gebruik van schoonmaakmiddelen en vooral skincare even de volgende vraag.

Het is een klein flesje en dus zal de inhoud wel snel opraken. Weet niet wat de kosten van het geheel zijn maar het lijkt me dat hiervoor wel een goedkoper alternatief is. Weet iemand van jullie wat je hier het beste voor kunt gebruiken als alternatief?
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Elise
ff weer wat posten

Re: amoena borstprotheses

Bericht door Elise »

dhiamara schreef: Het is ook echt een opluchting voor mij dat ik niet meer zo bang hoef te zijn dat de vorige oplossing uit mijn bh viel als ik mij bukte (zangzaad :) )
Grappig was ook dat ik gisteren in de tuin stond en een zucht van verlichting slaakte dat ik dit jaar zonder bovenstaande problemen in de tuin kan werken en niet halverwege de vulling uit de tuin hoef te rapen :)
Mocht er dit jaar minder planten in je tuin groeien dan weet je hoe dat komt :lol: :wink:

Leuk te lezen dat het goed bevalt, zelf is het nu nog een te grote financiële aderlating voor mij. :-?
Waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben is hoelang je uiteindelijk met zo'n flesje doet. Ik dacht eerst dat het met zeep of zo schoon gemaakt kon worden maar dat heb ik dus fout gedacht.
Groetjes
Elise
Bea-Smit.
Forumdiva

Re: amoena borstprotheses

Bericht door Bea-Smit. »

Heb wat gebruik van schoonmaakmiddelen en vooral skincare even de volgende vraag.

Het is een klein flesje en dus zal de inhoud wel snel opraken. Weet niet wat de kosten van het geheel zijn maar het lijkt me dat hiervoor wel een goedkoper alternatief is. Weet iemand van jullie wat je hier het beste voor kunt gebruiken als alternatief?[/quote]

Beste Dhiarama, als je de protheses lang wilt gebruiken dan moet je het schoonmaak middel van Amoena blijven gebruiken. er is geen alternatief. de grotere flessen 150 ml kosten vanaf 10 euro. en daar kun je ongeveer 3 maand mee doen.

Het is ook echt een opluchting voor mij dat ik niet meer zo bang hoef te zijn dat de vorige oplossing uit mijn bh viel als ik mij bukte (zangzaad ) en niet meer regelmatig ze even goed terugplaatsen als ze weer eens verschoven waren
Het bovenstaande probleem kun je ook deze zomer wel meemaken omdat als je veel zweet de protheses toch ook wel los kunnen laten, en dat kun je niet voorkomen.

Maar toch veel plezier van de protheses, ik gebruik ze al jaren en wil niet meer zonder, of het moeten echte borsten worden.

lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

wat betreft de schoonmaakmiddel voor de protheses zelf denk ik inderdaad dat je die moet blijven gebruiken. Maar de vraag ging mij meer om het middel voor de reiniging van je huid. Als ik zo ruik zit er een alcohol preparaat in. Of is het een middel wat een extra benodigheid bevat om alles goed te laten plakken.

Bea: volgens mij kom je uit Groningen. Weet je ook een adres waar ik eventueel een setje schoonmaakartikelen kan halen als ik in de stad ben?
With Love and Lightness.

dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Elise, ik zat er eerst ook tegen aan te hikken en heb nu toch de knoop doorgehakt. Zou het eerst van mijn vakantiegeld doen maar door autoproblemen moest ik het helaas weer uitstellen tot de eindejaarsuitkering :)
With Love and Lightness.

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Voor skin care kun je inderdaad (pure) alcohol gebruiken, dit is verkrijgbaar bij de drogisterij. Zelf heb ik dit spul nooit gebruikt (als je wilt kun je per pm/e-mail je adres doorgeven, ik stuur je dan de door mij niet gebruikte flesjes op). Ik maak de borsten 's avonds schoon en berg ze op, de volgende morgen gebruik ik ze na het douchen weer. Omdat de huid voor mijn gevoel dan schoon genoeg is vind ik het gebruik van de skin care onhandig.

Je kunt via www.amoena.be (jaja) een lijst opvragen met adressen, ook in Nederland, die spullen van Amoena verkopen. Soms moet je wel rekening houden met levertijd, niet alle verkopers hebben alle produkten in voorraad.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Ik heb ze nu ook al zo'n anderhalf jaar (goh wat vliegt de tijd!) en juist omdat ze plakken en dus niet schuiven kan je veel beweeglijker zijn zonder dat dat gevolgen heeft. Ze zijn dan ook gemaakt met een bepaalde doelgroep in gedachten (niet ons), en eerlijk gezegd... als dat de werkelijkheid benaderd dan zijn ze m'n geld dubbel en dwars waard. Klinkt gek, maar ze geven mij nog meer zelfvertrouwen :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

nee hoor Mireille :) dat klinkt mij niet gek in de oren. Ook ik zelf ervaar dit zo ondanks de korte gebruikstijd wat ik gehad heb. Dat was ook één van de reden dat ik vermeld had dat mijn geld er al uit is. :)
With Love and Lightness.

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Nastame Dhiamara,

ze hebben dat bij Scholma Lingerie de Luxe

Zwanestraat 39
9712 CK Groningen
Nederland
Tel: 050-3124159 Zij komen ook wel ens op de T&T . Zodoende kun je daar ook rustig als vrouw naar toe. Uiteraard zijn er meer adressen in Groningen en ook daar wordt je normaal behandeld als klant.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
*Barbara*
daar ben ik weer

amoena borstprotheses

Bericht door *Barbara* »

Ik heb vrijdag mijn Amoena klevende borstprotheses, met bijhorend setje tepels, gekocht bij Mariposa in Amsterdam.

Thuisgekomen heb ik meteen al mijn kledij over mijn boezem gepast. Ik was blij verrast toen ik voelde dat ik beter een BH droeg om het gewicht van mijn borsten te ondersteunen. Dat was even een emotioneel moment omdat de borstprotheses echt als een stuk van mijn lichaam aanvoelden.

Sindsdien geniet ik elke dag van een paar uurtjes het gevoel te hebben echte borsten te hebben. Ik ben trouwens heel blij met mijn maatje 90B.

Barbara
Plaats reactie