De Nacht dat de Sterren Dansten
Moderator: Moderators
- chantal-tg
- ff weer wat posten
- Contacteer:
De Nacht dat de Sterren Dansten
Het is inmiddels ruim twee jaar geleden dat m'n boek verscheen. Een roman geschreven door een transgender.
Aangezien ik besloot om het boek volledig in eigen beheer uit te geven, had ik hoge verwachtingen van LKG T en T, met hun eigen website, blad én netwerk...
Ze reageerden in eerste instantie héél geïntresseerd, maar nadat ik ze (ruim 2,5 jaar geleden) een gratis recensie exemplaar stuurde heb ik nooit een reactie ontvangen... Niets... Ondanks meerdere e-mails van mijn kant.
Ik vind dat jullie dit moeten weten...
Maar ondanks het doodzwijgen door onze belangenorganisatie verspreidt het boek zich! Gelukkig.
Het juryrapport van de Gouden Meeuw Literatuurprijs is zelfs vol lof over het boek;
'Dit boek laat de ontdekking van een andere weg zien'
Lees alles over De Nacht dat de Sterren Dansten op www.vipassanaweb.nl
Ik hoop dat je het leest.
Aangezien ik besloot om het boek volledig in eigen beheer uit te geven, had ik hoge verwachtingen van LKG T en T, met hun eigen website, blad én netwerk...
Ze reageerden in eerste instantie héél geïntresseerd, maar nadat ik ze (ruim 2,5 jaar geleden) een gratis recensie exemplaar stuurde heb ik nooit een reactie ontvangen... Niets... Ondanks meerdere e-mails van mijn kant.
Ik vind dat jullie dit moeten weten...
Maar ondanks het doodzwijgen door onze belangenorganisatie verspreidt het boek zich! Gelukkig.
Het juryrapport van de Gouden Meeuw Literatuurprijs is zelfs vol lof over het boek;
'Dit boek laat de ontdekking van een andere weg zien'
Lees alles over De Nacht dat de Sterren Dansten op www.vipassanaweb.nl
Ik hoop dat je het leest.
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
www.vipassanaweb.nl
-
- is nieuw hier
Titel
wat een mooie Titel zeg, nodigt uit om te lezen.
groetjes Dreamer
groetjes Dreamer
- chantal-tg
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hoi Eva,
Wat leuk dat je m'n boek leest!
Bij iedere nieuwe lezer ben ik benieuwd wat het verhaal zal doen; De meeste mannen vinden het 'een leuk en interessant' boek, terwijl de meeste vrouwen gelukkig het grotere verband zien...
Ik denk namelijk dat de mens het spoor volledig bijster is. Neem ons, de transgenders, als voorbeeld.
Ik geloof dat transgenders 'open zielen' zijn, maar in deze wereld worden we uitgelachen en geïsoleerd... Daar probeer ik op mijn manier iets aan te doen...
Wat leuk dat je m'n boek leest!
Bij iedere nieuwe lezer ben ik benieuwd wat het verhaal zal doen; De meeste mannen vinden het 'een leuk en interessant' boek, terwijl de meeste vrouwen gelukkig het grotere verband zien...
Ik denk namelijk dat de mens het spoor volledig bijster is. Neem ons, de transgenders, als voorbeeld.
Ik geloof dat transgenders 'open zielen' zijn, maar in deze wereld worden we uitgelachen en geïsoleerd... Daar probeer ik op mijn manier iets aan te doen...
www.vipassanaweb.nl
www.vipassanaweb.nl
- chantal-tg
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Tja, wat ik daarmee bedoel; ik heb er een boek over geschreven.
www.vipassanaweb.nl
www.vipassanaweb.nl
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Met andere woorden: Kopen dus dat boek
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
T werkt bij mij altijd averecht om zo'n boek dan te gaan kopen....anastasia schreef:Je begint er zelf over dan kan je toch ook wel antwoord geven? Zou fraai zijn zeg als ik elke keer mensen zou verwijzen naar "mijn boek" als ze om mijn mening zouden vragenchantal-tg schreef:Tja, wat ik daarmee bedoel; ik heb er een boek over geschreven.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ja bij mij dus ook!AM_ber_79 schreef:T werkt bij mij altijd averecht om zo'n boek dan te gaan kopen....anastasia schreef:Je begint er zelf over dan kan je toch ook wel antwoord geven? Zou fraai zijn zeg als ik elke keer mensen zou verwijzen naar "mijn boek" als ze om mijn mening zouden vragenchantal-tg schreef:Tja, wat ik daarmee bedoel; ik heb er een boek over geschreven.
x
Anastasia
- chantal-tg
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Beste mensen,
Oké, ik zal een poging wagen. Maar wat mij 308 bladzijden gekost heeft om vorm te geven, zal mij in een paar regels bij lange na niet lukken.
Maar goed, dit is hoe ik het zie:
1. Wij leven op een planeet. We zijn Marsmannetjes die op Aarde leven; een kosmisch paradijs; als we het vergelijken met de duizenden rotsblokken en gaswolken om ons heen.
2. Uiteindelijk bestaat ALLES in het heelal uit energieën. In balans of in onbalans. Zelfs het kleinste waterstof atoom is een balans tussen positief en negatief.
3. In mijn beleving zijn we gevangen kosmische energie (ziel). Gevangen in een lichaam, dat als een adaptor werkt om de negatieve/ positieve prikkels hier te kunnen waarnemen. Maar de ziel is geslachtsloos.
4. Het verlangen om het andere geslacht aan te nemen kan veel oorzaken hebben; het kan een kick geven; een fetish zijn. Maar het kan ook een dieper verlangen zijn; om de schoonheid van het bestaan (de positieve prikkels) vanuit het andere perspectief te willen beleven...
5. In dat geval noem ik de ziel 'geopend'..
Oké, ik zal een poging wagen. Maar wat mij 308 bladzijden gekost heeft om vorm te geven, zal mij in een paar regels bij lange na niet lukken.
Maar goed, dit is hoe ik het zie:
1. Wij leven op een planeet. We zijn Marsmannetjes die op Aarde leven; een kosmisch paradijs; als we het vergelijken met de duizenden rotsblokken en gaswolken om ons heen.
2. Uiteindelijk bestaat ALLES in het heelal uit energieën. In balans of in onbalans. Zelfs het kleinste waterstof atoom is een balans tussen positief en negatief.
3. In mijn beleving zijn we gevangen kosmische energie (ziel). Gevangen in een lichaam, dat als een adaptor werkt om de negatieve/ positieve prikkels hier te kunnen waarnemen. Maar de ziel is geslachtsloos.
4. Het verlangen om het andere geslacht aan te nemen kan veel oorzaken hebben; het kan een kick geven; een fetish zijn. Maar het kan ook een dieper verlangen zijn; om de schoonheid van het bestaan (de positieve prikkels) vanuit het andere perspectief te willen beleven...
5. In dat geval noem ik de ziel 'geopend'..
www.vipassanaweb.nl
www.vipassanaweb.nl
Ik denk dat je serieus NIET kunt zeggen of bepalen voor een ander waarom hij of zij is zoals hij/zij is....
Dat diepe spirituele inzicht, dat krijg je hoogstens alleen van de persoon zelf te horen (als diegene dat zelf al weet).
Jij kunt bovendien ook niet weten of de ziel geslachtsloos is... je weet slechts dat de jouwe dat is... hooguit.
Dat alles iets mannelijks en vrouwelijks in zich heeft betekent niet dat mannen en vrouwen niet bestaan.
Het is ALWEER een boek geschreven vanuit eeneigen ervaring die even doorgetrokken wordt op de ervaring van anderen....alsof de rest ook zo is.
Dat maakt het boek dus waardeloos.
Had alleen over je eigen ervaring geschreven ipv zo zweverig te filosoferen...
Dan had het hard core spiritualiteit geweest, zo is het slechts gebrabbel waar je andere mensen alleen maar mee in verwarring brengt.
Ennkel om je eigen ego mee te strelen.... probeer de volgende keer eens eerlijk te zijn...
marsmannetjes...
Gooosh
Dat diepe spirituele inzicht, dat krijg je hoogstens alleen van de persoon zelf te horen (als diegene dat zelf al weet).
Jij kunt bovendien ook niet weten of de ziel geslachtsloos is... je weet slechts dat de jouwe dat is... hooguit.
Dat alles iets mannelijks en vrouwelijks in zich heeft betekent niet dat mannen en vrouwen niet bestaan.
Het is ALWEER een boek geschreven vanuit eeneigen ervaring die even doorgetrokken wordt op de ervaring van anderen....alsof de rest ook zo is.
Dan had het hard core spiritualiteit geweest, zo is het slechts gebrabbel waar je andere mensen alleen maar mee in verwarring brengt.
Ennkel om je eigen ego mee te strelen.... probeer de volgende keer eens eerlijk te zijn...
marsmannetjes...
Gooosh
-
- ff weer wat posten
Je hoeft niet alles voor waar aan te nemen Gooosh. Leer filosoferen.anastasia schreef:Ik denk dat je serieus NIET kunt zeggen of bepalen voor een ander waarom hij of zij is zoals hij/zij is....
marsmannetjes...
Gooosh
- chantal-tg
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hi Anastasia,
Het is ook vanuit MIJN perspectief dat ik m'n boek geschreven heb. Ik pretendeer niets anders. Dus je kritiek is onjuist.
Het is ook vanuit MIJN perspectief dat ik m'n boek geschreven heb. Ik pretendeer niets anders. Dus je kritiek is onjuist.
www.vipassanaweb.nl
www.vipassanaweb.nl