een dubbele transformatie... van man naar vrouw naar moslima

Algemeen

Moderator: Moderators

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Oh ja, nog n laatste tip: Angst is een zeer slechte raadgever. T beperkt je zicht en leidt enkel tot meer intolerant agressief gedrag.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

AM_ber_79 schreef: Oh ja, ik rook geen joints...dat mag niet van t VUmc 8)
Ohja dat is waar... flauw zeg :D
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

AM_ber_79 schreef:Oh ja, nog n laatste tip: Angst is een zeer slechte raadgever. T beperkt je zicht en leidt enkel tot meer intolerant agressief gedrag.
Nou ik geef iig geen aanleiding tot agressief gedrag als je mij zou ontmoeten in het dagelijks leven behandel ik iedereen even vriendelijk. Ik maak me WEL grote zorgen om de huidige ontwikkelingen en heel eerlijk gezegd vind ik ook dat jullie dat moeten dan.
Maar ja hoe los je dit probleem op, dat is de volgende vraag. Het antwoord daarop vind ik ook niet G Wilders, heb ook niet op hem gestemd.
Vrijheid van godsdienst is niet vrij, je zadelt er wel je kinderen mee op, die geen enkele keuze hebben omdat de ouders het opdringen. En ik hou mn hart vast voor de transen en homo's die de komende jaren bij dat soort jongetjes en meisjes in de klas komen.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

anastasia schreef: En ik hou mn hart vast voor de transen en homo's die de komende jaren bij dat soort jongetjes en meisjes in de klas komen.
Zeker in scholen waar men als leraar niet homo mag zijn op basis van hun religie. En dat waren dan de fijne christelijke scholen.

Ik maak me ook zorgen, maar meer om de regering die de ogen afwendt van de echte problemen in de samenleving. Armen die uitgeknepen worden, rijken die rijker worden. Er is n groeiende verdeeldheid, hardheid en individualisme in deze maatschappij en om nou te zeggen dat deze regering daar echt iets aan doet...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

AM_ber_79 schreef:
anastasia schreef: En ik hou mn hart vast voor de transen en homo's die de komende jaren bij dat soort jongetjes en meisjes in de klas komen.
Zeker in scholen waar men als leraar niet homo mag zijn op basis van hun religie. En dat waren dan de fijne christelijke scholen.

Ik maak me ook zorgen, maar meer om de regering die de ogen afwendt van de echte problemen in de samenleving. Armen die uitgeknepen worden, rijken die rijker worden. Er is n groeiende verdeeldheid, hardheid en individualisme in deze maatschappij en om nou te zeggen dat deze regering daar echt iets aan doet...
Nee daar doet de huidige regering niets aan, werkt dat zelfs in de hand. Het zijn niet alleen christelijke scholen waar dit gebeurt. Ook moslimscholen! En laat die nou niet altijd buiten schot omdat dat politiek correct is! Ik vind ook dat de linkse politieke partijen zeer nalatig zijn omdat ze dit niet willen benoemen en bestrijden.

Dat is ook de voornaamste reden waarom we nu een rechtse regering hebben. Omdat de "rechtse" politieke partijen de zgn "linkse" partijen effectief de schuld blijven geven van het immigratie en integratieprobleem. Terwijl rechts al decennialang aan de macht is. En dan heb ik het nog niet eens over homoseksualiteit. Er is bijv ook een lerares weggepest van een moslimschool omdat zij geen hoofddoek droeg (leerlingen die haar voor hoer uitmaakten, moslima's die geen respect toonden) en mede moslimleraren die vonden dat ze dit kon verwachten omdat ze geen hoofddoek draagt. Om natuurlijk maar te zwijgen van een homoseksuele leraar die op zo'n school verschijnt.
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

joandelynn schreef:
anastasia schreef:En als het je allemaal even boven je pet gaat, geef je het op.
Nee hoor, het is meer omdat het allemaal verschrikkelijk off-topic is hier, en omdat ik wel wat beters te doen heb :)
En dat is gewoon een excuus ;)
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Begin jaren 90 toen ik nog niet geopereerd was werkte ik ergens in Den Haag Zuid bij een wasserij die 99% Turks was. De baas was Nederlands, maar ook hij sprak Turks met het personeel.
Op zich ging het werk goed en het contact met de Turkse mensen verliep ook goed. Men was wel erg nieuwschierig enzo, maar verder geen negatieve situaties aldaar meegemaakt. De baas liep de hele dag te roepen, Dame!? Je moet hier dit en dat etc. Dame! niet kletsen met dat meisje! Dame!? Hierkomen!
De boel liep alleen vast doordat er iets gebeurde in de tram terug naar Den Haag CS. Door dit voorval was ik zo geschrokken dat ik niet meer op mijn werk verscheen. Ik was toen nog heel onzeker en niet geopereerd enzo.
De tram was erg vol. Maar naast mij was nog plek vrij. Daar ging een nogal vreemde man zitten, een kleine Hindoestaan. Eigenlijk had ik toen gelijk moeten zeggen, nee je gaat niet naast mij zitten! Want hij vroeg het aan mij notabene of hij daar mocht zitten.
Ik had helemaal geen zin om met zo n junkachtig type te praten, maar hij begon al snel over te slaan, na hallo meisje hallo? Draaide hij zich om en ging hij van dit is een poendan die kan je reet ******!
Eigenlijk bleef hij dat zeggen en ik ineens vloog mijn rechtse en ik hammerde een paar keer op zijn gezicht. Ik vond dit zo beledigend.
Nu is mijn rechtse de zwakste arm, dus geluk voor die malloot, maar hij was een masochist of zo, want hij hield de metalen stang vast, waardoor je niet zomaar uit de bankjes kan weglopen. Dat ik hem sloeg deed hem niet veel, dat rare hoofd van hem ging gewoon heen en weer en ik moest mijn lichaamsgewicht in zijn arm gooien om vrij te komen.
Hij was onder invloed of zo, een psychiatrisch patient, meer kon ik er niet van maken. Een normaal mens gedraagt zich niet zo.
Ik wou hem kennis laten maken met mijn linkse, eigenlijk zijn mijn benen mijn specialiteit, maar gelukkig was de tram gestopt en ik dacht, laat ik mij maar snel uit de voeten maken. De tram was ook al in het centrum enzo. Ik wou snel weg van al die geschrokken gezichten en die gekke man.

Maar ik was zo geschrokken van de situatie dat ik dus een tijd niet meer in die tram durfde en de situatie was zo pijnlijk dat ik het ook niet aan het uitzendbureau kon uitleggen, waarom ik niet op mijn werk was verschenen.

Ik was zo onthutst dat mijn toenmalige vriend er op moest wijzen dat het incident in de tram mij erg had laten schrikken. Verder was er bij de Turkse wasserij ook wel 1 probleem.

Alles was afgeschermd op mannen en vrouwen en ik was ook nog niet geopereerd enzo. Ik droeg een witte Brambilla ski jas, die erg vrouwelijk stond, maar ik vond het moeilijk om die Turkse dames kleedkamer in te stappen en dus ging ik naar de heren, waardoor de dames moesten lachen.
Ze hadden mij dus wel voor een vrouw aangezien, maar ik was heel erg onzeker over mijn uiterlijk, want ik was ook niet opgemaakt. Ik voelde mij wel mezelf met de Brambilla op wit, want je kon hem omdraaien en dan was die donker blauw, maar als ik mij opmaakte dan was ik toch niet helemaal passabel en ja ik had toen veel baardgroei dus dan valt die plamuur laag ook op en met werk is dat veel te lastig. Ik plamuurde met Clinique Continue Coverage.

Even terug op het thema Transseksualiteit en geloof. Dat is een fascinerende combinatie!

Het verhaal Karima, de moslima, wat ik bij dit verhaal mis is de vraag wat Karima nog meer doet naast het bezoeken van de moskee? Het is geen leuk verhaal. Een transseksuele moslima en haar isolement.

Met alle respect voor haar, maar lief kind dat zie je toch aankomen dat zoiets zou gebeuren?

Als jonge man was ik ook aangetrokken tot de Arabische wereld, maar toen ik als vrouw ging leven, werd ik meer Nederlands. Ik kreeg een Nederlandse vriend. Toen het na een paar jaar uit ging, werd zijn moeder nog een soort tweede moeder en ik de verloren dochter. Zij is ooit een dochter verloren. Men denkt dat zij in de UK is verwisseld en dat zij eigenlijk niet van de Shell Manager af stamt.

Eind jaren 80 had ik als jongeman veel moskeeen bezocht in Turkije. Ik was helemaal in de ban enzo, maar in Den Haag zag ik al heel snel, dat men niet zat te wachten op een verdwaalde Indo, die zich even hier tussen de Turken komt inmengen.

Ik vind dus wel heel knap van Karima dat ze zo diep in die Arabische wereld komt en wat voor indruk ze daar achterlaat. Daar ben ik erg geinteresseerd naar.
Ik kan mij heel goed voorstellen met wat voor typen ze heeft gebeden en bijvoorbeeld hoe goed is Karima's Arabisch enzo of Berbers? Ik zeg eerlijk het lijkt mij in mijn ogen bijna ongelovelijk. Moslima ben ik niet, dus kan ik niet in de huid van Karima stappen.

Als tweede naam heb ik wel een Arabische, maar dat heb ik genomen omdat Indonesische vrouwen dit ook hebben.

Ik ben maar een meeloper, maar moslima? Ik vind de Koran mega interessant, maar Vedic Dharma heeft mij overtuigd. Eigenlijk zie je alleen bij de Hindoes dat men vlees eten afkeurt. Je zal je nog verbazen hoeveel ze daar in Den Haag verorberen! Maar die Hindoes zijn geen bezoekers van de ISKCON gemeenschap.

Ik heb vroeger ook wat slechte ervaringen daarmee gehad.

Je zou denken, VEGANISTEN, helemaal gereinigd door de 16 maal 104 Maha Mantra's per dag chanten? Ze leven dichter bij Krishna dan ik enzo?

Ik had al aardig wat van de Vedische kennis opgestoken en dus zit ik ook in hun denken, maar ook in die wereld heb je hele domme figuren.

Een persoon verscheen zelfs tijdens een soort lezing aan de Warmoestraat. Ik liep die tempel plat, elke zondag ging ik er heen. Ik kwam al bij die organisatie toen ze nog aan het Newtonplein (denk ik) zat.
Dat is achter de Warmoestraat.

Zelf denk ik dat ze die rare Hindoestaan hebben opgetrommeld, omdat ik de ogen van een aantal prahbus heb gevolgd. En ik had mijn militairistische stroming min of meer laten doorvloeien, maar dat was dan meer discipline enzo.

Ik had een Trans Human Army T shirt. Grote letters met daaronder een draak. En daaronder een Colt M16 geweer. (heel klein)

Ik heb die prahbu zien kijken, maar ik zag niets verkeerds aan mijn T shirt, want dat is immers de standaard kledij van een THA soldaat.

De draak had ik nagetekend van een cover van een boek over Draken.
Voordat ik bij de Krishna's kwam, kwam ik uit de Wu shu wereld, daar is religie Buddha en Taoisme.

Dat Taoisme daar kwam ik na de Islam echt mee in aanraking door de leerling van de school, die ik ook wel Blauwe Draak noem.

Als jongen kon ik die verhalen over kloosters helemaal niet volgen. Tempel? Wat doen die monniken daar? Die doen helemaal niks!

Goed, na een paar maanden verscheen dus in de Warmoe tempel een of andere super prabhu. Het was een speciale middag. Het was niet zo stil dan die middag dat ik die ogen over mijn THA T shirt voelde en prabhu sprak alles begint bij vegetarisme en pas daarna kan je zeggen, dit...dit is niet goed....

Normaal zitten de mannen voor en de dames achter. Maar het is niet zo streng als bv. de Islam, maar je voelt dat verschil wel sterk.

Die middag zat ik ook best wel erg vooraan en misschien was dat ook niet verstandig.

De super prahbu keek mij aan als een Oppressor of the Trans EurAsian, maar mijn stealth werkte. Hij was verdwaasd. Hij wist het niet meer.

Ik bleef heel rustig en keek gewoon voor mij. Zo van nauw vreemde man ik zie alleen Krishna, wat jij allemaal ziet moet jij weten.

Bla bla bla daar ging die man die Krishnapaat moet heten.

bla bla bla de guru met 1 oog, hij bedoelt de tv. Al die hype daaromheen.

Ja dit is het Kaliyuga tijdperk, het IJzeren tijdperk van Onwetendheid.

Dit tijdperk is zooo slecht! Dat in deze tijd mannen vrouwen worden, dat is nog nooiiit gebeurd! En ja andersom ook vrouwen worden mannen!

En Krishnapaat was uit geluld en het Hindoe feest daverde los!

Ik was helemaal [system knock out- retreat to KGB taxi_] Ik heb de Prashad maaltijd wel genuttigd, maar ik was zeer beledigd!

Daarna heb ik de tempel nog bestookt met tekeningen van Estonian Troopers. Allemaal gekke dingen van Krishnapaat wil je vechten kom maar ik sloop je. Je wordt gesloopt door een VROUW!

Dit speelde allemaal af in de tijd dat ik moest herstellen van Iran-Iraqi conflict 1999. Ik had nog dagelijks het KGB training boek bij me. Die elite troepen waren getrained door een Amerikaan, die heet Jim Short. Die troepen trainen veel in de Baltische Staten en de Vodka komt uit Latvia.

Gedreigd met het stoppen van maandelijkse donatie. En ik wou het horen!

Nee wij discrimineren geen transseksuelen! zegt Amsterdam ISKCON.

Nauw. Ik kreeg nog wel een Santa te spreken aan de telefoon. Want ja, ik was natuurlijk niet zomaar een toegewijde. Kom je daar in de Ardennen. De hele ashram heeft bijna niet te vreten, terwijl het seminar geld door vele leden is betaald!
Je koopt een paar dozen met boekjes en je kan jaren later nog geld maken ermee, maar die Santa wou ze veel te goedkoop.

Krishnapaat? Wie zou dat nauw zijn? Die Santa hoort bij die Weimar tempel. Ben ik een Leugenaar of zo, denk je dat ik een Gek ben?

Ik was er toch zelf bij!!!!

Nauw u mag terug komen in de tempel, maar dan bemoeid u zich verder nergens meer mee en u houdt zich aan de regels.

Gek zeg! Mij ergens zo laten beledigen, geen enkel mens die zelfrespect heeft gaat daar nog een keer naar binnen!

Gaan ze alles ontkennen en doen alsof er geen Krishnapaat bestaat.
Ik had die magere Hein moeten grijpen vlak na dat zulgenaamde feest, maar het was 1999 en HD cameras waren toen nog peperduur. Telefoons enzo zijn verboden in de tempel, maar zo n dure Hindoestaan zag ik er ook wel mee, maar daar zeggen ze dan niets tegen.

Wat erg naief van die Hindoestaanse tempel is, ze zijn wel gastvrij maar ze weten helemaal niet wat ze binnen halen en wat ze verkondigen.

Ik ben geen Hindoestaan en het is heel raar om daar als militairistische Indo Trans tussen die gesluierde dames te begeven. Ga je Hindoestaans lullen is het niet goed. Hallo? Ik ken al die teksten niet!? Niemand legt het je uit.

Ik heb hoofd Tempel Amsterdam verteld dat ik erg teleurgesteld was. Dat iemand in die positie zulke onzin staat te verkondigen. Hoeveel transcisten hebben T3s vermoord? Hoeveel T3s hebben transcisten vermoord? Wie heeft hier het meeste bloed aan zijn klauwen? Die Krishnapaat was gewoon een domme geit!

1 foto van Krishnapaat! Zijn stem op micro cassette! Dan hadden ze zich daar onder uit moeten lullen en dat kan NIET!

Die Krishnapaat had een figuur als Bin Laden, een magere hein.
Wat een praatjes had die eikel,
Eens zien hoe die blaat als die alleen is in een steegje met THA soldaat! Het liefst zou ik hem willen breken,

Met rug op mijn knie
All Star Wrestling
Met alle gewicht neer komen.

Hahaha die man bestaat volgens hun toch niet!

Natuurlijk moesten ze het hele bestaan van Krishnapaat ontkennen, want deze fout kunnen ze nooit goed praten.

Zoals men zegt blijf op je eigen terrein!

Jaren later kwam ik nog eens langs die tempel. Ik was toen gevel reiniger.

Dat pand was zooo smerig! Beertje kwam met de lans en splash!

Ow heeft u dat gedaan? Ow ja dank u wel hoor!

Goed. Een heel druk verhaal. Ik heb nog wel andere verhalen die binnen de ISKCON zijn voorgevallen, maar dat heeft te maken met de strenge regels binnen de Ashram in de Ardennen. Nu is het voor een transseksueel in het gasten verblijf geen probleem meer. Althans niet voor zover ik weet. Ik heb gebruik gemaakt van dit gasten verblijf en niet gediscrimineerd gevoeld. Ik kwam daar behoorlijk psycho binnen want ik was verdwaald in de bergen en iedereen spreekt alleen Frans.
Krishna? de Walen kennen die niet.

Karima? Het klinkt misschien hard, maar bij Spirituele Verlichting hoort ook Onthechting. Als het te pijnlijk blijft om de eenzame Moslima te blijven, dan is er een overgangs fase nodig. Een kleine groep steunbetuigers heeft haar verhaal duidelijk nodig. Het is trouwens al een oud bericht en hoe gaat het in 2011 met haar? Acceptatie moet je niet zoeken in de tempel of de kerk of wat dan ook. God heeft je geaccepteerd en dat is een zware les, maar acceptatie kan je overal vinden, daar hoef je niet voor naar de moskee of tempel!!!

Voor Kalima een clip van mijn hyve,

Haza Family forever!

Ofra Haza 1978
http://www.youtube.com/watch?v=O2xNTzlFSk0

The heart of the KGB is within the GRU-
Glavnoe Rasvadivatelnoe Upravlenie
Central Directorate of Recon.
Centraal Bestuur voor Verkenning

Ofra Haza- Love Song
http://www.youtube.com/watch?v=F5ZI4XQe ... re=related
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Tot slot: met alle respect voor jou, maar wat ik schrijf zijn MIJN ervaringen. Die ervaringen zijn niet negatiever t.o.v. allochtonen dan t.o.v. autochtonen. Dat je bang moet zijn voor je leven als je een allochtoon tegenkomt en dat autochtonen nooit iets doen is echt buiten de waarheid. Ik ben nooit in elkaar geschopt, ben nooit fysiek bedreigd. Niet door autochtonen EN niet door allochtonen.

Overigens: wat zijn jouw ervaringen? Of is jou ook nooit iets overkomen en presenteer je hier alleen je angsten?

Groetjes,

Frederique
Ik ben ooit aangerand. Dat was een autochtoon.

Ik ben een aantal keren tegen mijn benen getrapt. 2x autochtoon, 1x allochtoon.

Onverwacht geduwd. 1x autochtoon.

Twee keer in mijn leven heb ik gedacht dat het echt menens was: 2x autochtoon.

Verzoek in een bar op te sodemieteren: 1x autochtoon.

Degene die het felst mijn recht om te zijn wie ik ben, verdedigt: autochtoon.

Ik krijg wel wat de indruk dat Frederique nog niet zoveel heeft meegemaakt. Hij mist misschien wel eens wat of vergeet het weer? Als je als t met een walkman op je hoofd door Amsterdam gaat lopen, ben je voor mijn idee wel heel erg optimistisch en mis je volgens mij ook wel veel van wat er om je heen gebeurt. Ik probeer wel altijd alert te blijven.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
kim dietrich
ForumFan

kim dietrich schreef:
Tot slot: met alle respect voor jou, maar wat ik schrijf zijn MIJN ervaringen. Die ervaringen zijn niet negatiever t.o.v. allochtonen dan t.o.v. autochtonen. Dat je bang moet zijn voor je leven als je een allochtoon tegenkomt en dat autochtonen nooit iets doen is echt buiten de waarheid. Ik ben nooit in elkaar geschopt, ben nooit fysiek bedreigd. Niet door autochtonen EN niet door allochtonen.

Overigens: wat zijn jouw ervaringen? Of is jou ook nooit iets overkomen en presenteer je hier alleen je angsten?

Groetjes,

Frederique

Ik ben een aantal keren tegen mijn benen getrapt. 2x autochtoon, 1x allochtoon. Die ene autochtoon trapte echt hard en heeft me echt beschadigd.

Twee keer in mijn leven heb ik gedacht dat het echt menens was: 2x autochtoon. Beide keren liepen goed af, zonder dat het tot echt slaan kwam. De ene keer door mijn imponerende lengte, de andere keer doordat ik het probleem zag aankomen en me kalm hield.

Degene die het felst mijn recht om te zijn wie ik ben, verdedigt: autochtoon.

Ik krijg wel wat de indruk dat Frederique nog niet zoveel heeft meegemaakt. Hij mist misschien wel eens wat of vergeet het weer? Als je als t met een walkman op je hoofd door Amsterdam gaat lopen, ben je voor mijn idee wel wat erg optimistisch en mis je volgens mij ook wel veel van wat er om je heen gebeurt. Ik probeer altijd wel alert te blijven.
kim dietrich
ForumFan

kim dietrich schreef:
kim dietrich schreef:

Groetjes,

Frederique

Ik ben een aantal keren tegen mijn benen getrapt. 2x autochtoon, 1x allochtoon. Die ene autochtoon trapte echt hard en heeft me echt beschadigd.

Twee keer in mijn leven heb ik gedacht dat het echt menens was: 2x autochtoon. Beide keren liepen goed af, zonder dat het tot echt slaan kwam. De ene keer door mijn imponerende lengte, de andere keer doordat ik het probleem zag aankomen en me kalm hield.

Degene die het felst mijn recht om te zijn wie ik ben, verdedigt: allochtoon.

Ik krijg wel wat de indruk dat Frederique nog niet zoveel heeft meegemaakt. Hij mist misschien wel eens wat of vergeet het weer? Als je als t met een walkman op je hoofd door Amsterdam gaat lopen, ben je voor mijn idee wel wat erg optimistisch en mis je volgens mij ook wel veel van wat er om je heen gebeurt. Ik probeer altijd wel alert te blijven.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

a) ik ben (meer) een zij (dan een hij), geen hij
b) ik loop niet met een walkman op door Amsterdam. In het openbaar zit ik soms met een walkman op, als het omgevingslawaai mij irriteert. En ja, ook als er grappen over mij gemaakt worden. En ja, de walkman staat wel zacht genoeg dat ik eventuele bijzonderheden echt wel opmerk. Desondanks dempt het genoeg om me er niet (veel) aan te irriteren.

Overigens is dat laatste in de afgelopen 2 jaar nauwelijks meer gebeurd. Hormonen helpen zeker...
Kijk ook eens op de genderkalender !
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Kim? Wat heb je allemaal gebruikt en gedronken? Jezelf quoten? En daarna dat ook nog eens quoten? Wat is daar t nut van?

kim dietrich
ForumFan

Sorry, er moet iets misgegaan zijn.
Plaats reactie