Uit Geweest

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Uit Geweest

Bericht door Mandy CD »

Ik ben op bezoek bij een open minded bar weer geweest, leuk om mijn rokje, glans panty en hakken weer te kunnen dragen. Ik ga niet voor de sex, ik ga alleen maar voor de leukheid, en de kans om een andere tv te ontmoeten. De lichter kleuren glans panty glansen heel mooi in de bar door de verlichting, dat vind ik erg gaaf om te zien. Een man van avond heeft mijn gladde panty benen erg mooi gevonden, hij heeft het zeer leuk gevonden om mijn gladde benen te blijven voelen.Ook een vrouw van een stel had haar handen een keer in mijn kruising en zij bleef ook mijn benen voelen.....Dat was super tof geworden, de man van haar wilde dat ik mee ging met hun naar huis. Volgende keer misschien ?? Ik zie de stel regelmatig in de bar, ze vinden mijn benen allebei mooi denk ik. Gaaf zeg ! :roll:

Ik durf zo niet op straat te lopen, waarom niet vraag ik mezelf heel vaak af ??? Een korte broek en een panty uit op de fiets gaat net, paar keer gedaan, dat was erg leuk geworden. Vrouwen boven de 50 reageerde het best vond ik.
Ik draag elke dag een panty.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Klinkt goed Mandy! Ben blij dat t zo goed voor je uitpakte! Krijgt t nog n vervolg?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

Jammer ga ik niet zo vaak uit naar de bar meer, ik zit in de bijstand ik heb vaak te weinig geld om uit te kunnen gaan.

Ik vind dat de stellen en de vrouwen makkelijke met een cross dresser/TV praten dan met de mannen, de mannen pesten vaak de stellen weg, dat is erg jammer vind ik. Vrouwen commentaren vaak over mijn benen en mijn mooie glans panty, de mannen nog vaker, :lol: Als je het durf te doen crossdressing is erg leuk geworden.

Grappig maar als het een saaie avond in de tent is geworden, het maakt mij toch niet uit, want ik geniet gewoon van mijn mooie girly kleding. Altijd leuk dat. :D :D
Ik draag elke dag een panty.
Plaats reactie