Girly Cam Show

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Girly Cam Show

Bericht door Mandy CD »

Ik heb girly internet web cam shows in de afgelopen week gedaan,,,,Goed gegaan zeg,,,,IK laat mensen gewoon mijn girly kleding zien, ik maak mijn huis gewoon schoon terwijl mensen komen kijken, stofzuigen, vloer schoonmaken enz. Op een trapleer staan is ook erg populair geworden. Veel mensen zijn op mijn benen verlieft geworden. ik draag elke keer weer een andere kleur panty,,,Is echt leuk geweest.IK heb echt van genoten.

IK ben echt verrast geworden hoe goed de shows gegaan zijn. Beetje licht erotische dansen er bij, mooi verlichting enz, en heb ik een show. Maar gisteren avond was het echt rustig geworden, uren lang, weinig bezoekers gehad. Ik probeer de shows netjes maar erotisch te houden,,,

Mijn naam is "Bandy Mandy"...Dat klinkt echt goed vind ik... :lol: :lol:
Ik draag elke dag een panty.
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

Voor de duidelijkheid dit was geen advertentie, daarom heb ik geen www adres bij gezet. Ik dacht dat misschien was dit leuk om hier over te praten met andere mensen die dit soort ding ook gedaan hebben....Ik krijg heel veel goede reacties van mensen die mijn girly kleding leuk vinden, ik draag sexy maar nette kleding,,,ik vind zelfs de hoerig kleding niets. Kleuren zijn van belang volgens mij. ik droeg van middag een knal groene panty, een zwarte jurk en een knal paars topje,,,,Ik heb toen heel veel goede reacties van mensen gehad. :D :D

Ik doe dit niet om geld te verdienen, het is mijn werk niet, gewoon hobby. Mijn cam naam "Bandy Mandy" is ook anders bij de web site geschreven, zoeken heeft ook geen zin, dat heb ik ook opzettelijk gedaan, zodat het geen advertentie is. Maar toch wisten jullie dat niet.
Ik draag elke dag een panty.
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

Ik probeer mensen over crossdressers te vertellen,,,en ook over de moeilijkheden, discriminatie,,en misbruik enz.


Afbeelding
Ik draag elke dag een panty.
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

Van de cam show gisteren...Nieuwe outfit gekocht. Knal roze top, passende roze ondergoed,,,,Ik hou van deze super mooie kleuren.
Afbeelding
Ik draag elke dag een panty.
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

Ik probeer ook iets over discriminatie tijdens mijn cam shows te vertellen. IK draag ook de vieze gele regen jas einde van de show.

Dit verhaal kennen jullie zeker goed.

Afbeelding
Ik draag elke dag een panty.
Plaats reactie