Hoi allemaal,
Hier in het forum is al vaker over plaknagels geschreven. Daar kwam ik tegen dat er plakkertjes bestaan om ze op je eigen nagels te bevestigen. Omdat ik lange nagels meestal maar kort draag wil ik (nog) niet beginnen aan nagellijm.
Weet iemand of die plakkertjes nog te krijgen zijn en waar?
Groetjes,
Munyah
Alweer: plaknagels
Moderator: Moderators
- Vivian_van_Reijmersdal
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Zelfklevende Nagels
De plakkertjes zijn nergens meer te krijgen, heb ze vroeger ook gebruikt maar is niet erg handig. Niet stevig genoeg. Ik gebruik tegenwoordig nagels van Kissnails http://www.kissnails.nl/index.php?cat=71 , de zelfklevende nagels van Etos en Da zijn ook erg goed. Je kan natuulijk altijd lijmen. Succes.
- mireille
- Eredivisie
Als ik niet zoveel tijd heb gebruik ik ook plaknagels van de etos. Alleen niet de hele tijd met je handen in het water gaan zitten, daar gaan ze los van. Met wat meer tijd lijm ik. In beide gevallen doe ik even met een bokkepootje de nagelriem wat losser maken/terugduwen zodat de uiteindes van de nagels netjes onder je nagelriem kunnen, ziet er realistisch uit!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Hoi Mireille,
Nu is het me duidelijk. Ik heb een setje nagels met lijm. Alleen ben ik er bang voor, dat ik de nagels niet meer op tijd los krijg wanneer mijn vrouw belt dat ze op weg naar huis is. Of dat ik met lange nagels de kinderen van school moet halen.
Voor mijn volgende T-dagje koop ik een setje zelfklevende nagels.
Bedankt voor de tip,
Munyah
Nu is het me duidelijk. Ik heb een setje nagels met lijm. Alleen ben ik er bang voor, dat ik de nagels niet meer op tijd los krijg wanneer mijn vrouw belt dat ze op weg naar huis is. Of dat ik met lange nagels de kinderen van school moet halen.
Voor mijn volgende T-dagje koop ik een setje zelfklevende nagels.
Bedankt voor de tip,
Munyah