Wat heb jij nu aan ?
Moderator: Moderators
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Een beetje off-topic, maar ik ben vandaag met een kofferbak vol herenkleding naar de Kringloop geweest. Ik heb een kast met mannenkleding grotendeels leeg gehaald en was toch wel verbaasd over bijvoorbeeld het aantal overhemden dat ik had. Meer dan 50, dat is toch niet normaal?
Okee, dat is vast weg en de vrijgekomen ruimte is inmiddels weer goeddeels gevuld met bloesjes, truitjes, topjes, en zo voort, die naast de kleding van m'n meissie in haar kast waren gepropt.
Binnenkort nog een kofferbak vol en dan is er geen mannenkleding meer in dit huis te vinden.
Wat ik vandaag draag? Vrij saai eigenlijk. Een asymmetrische witte bloes, (nep)parels rond mijn hals, in mijn oren en aan mijn pols, een strakke damesjeans en een paar degelijke platte MAC-schoentjes.
Okee, dat is vast weg en de vrijgekomen ruimte is inmiddels weer goeddeels gevuld met bloesjes, truitjes, topjes, en zo voort, die naast de kleding van m'n meissie in haar kast waren gepropt.
Binnenkort nog een kofferbak vol en dan is er geen mannenkleding meer in dit huis te vinden.
Wat ik vandaag draag? Vrij saai eigenlijk. Een asymmetrische witte bloes, (nep)parels rond mijn hals, in mijn oren en aan mijn pols, een strakke damesjeans en een paar degelijke platte MAC-schoentjes.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gisteren heb ik een nieuw H&M jurkje gekocht dat er wel heel erg ''verleidelijk'' uit zag en gepast en zit heerlijk, het schijnt wel iets door maar met een zwart topje eronder heb ik dit inmiddels opgelost. je moet er wel slank voor zijn voor dit jurkje.
Zwarte legging
Zwart tuniekjurkje met taillekoord.
Zwarte All Stars
Zwarte legging
Zwart tuniekjurkje met taillekoord.
Zwarte All Stars
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Vanmiddag heerlijk mijn grijze bikini aan gehad en lekker in de zon wezen zonnen, wat make up op en heerlijk genoten en nog steeds van dit mooie weer.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Dit heb ik nu aan.
Foto is voor 5 minuten terug genomen en, dus vers van de pers.
Zwarte 3/4 legging (Bristol)
Witte linnen instappers die ik nu thuis uit heb gedaan (Bristol)
Wit dun katoenen tuniekjurke dat achter langer is en onder wijder uitloopt met wijde hals (H&M)
Zwart topje onder dat witte jurkje dat wijd uitloopt van onder (H&M)
Oorringen 2,5 cm doorsnede (V&D)
Rode Kipling schoudertas (Marktplaats)
Foto is voor 5 minuten terug genomen en, dus vers van de pers.
Zwarte 3/4 legging (Bristol)
Witte linnen instappers die ik nu thuis uit heb gedaan (Bristol)
Wit dun katoenen tuniekjurke dat achter langer is en onder wijder uitloopt met wijde hals (H&M)
Zwart topje onder dat witte jurkje dat wijd uitloopt van onder (H&M)
Oorringen 2,5 cm doorsnede (V&D)
Rode Kipling schoudertas (Marktplaats)
Was vandaag (weer) zo goed als in zwart/wit gekleed, een van mijn favoriete kleurencombinatie's die het altijd goed doet. Heb de foto nu pas kunnen plaatsen.
Een plaatje waard, ja toch!
Wit tuniekjurkje dat onder wijd uitloopt en achter iets langer is.
Zwarte elastieke taille band
Daaronder een zwart topje
Zwart/wit gestreept strik bolerovestje
Zwarte 3/4 legging
Witte linnen instappers
Oorringen van 2,5 cm doorsnede
Zwarte Kipling schoudertas
Een plaatje waard, ja toch!
Wit tuniekjurkje dat onder wijd uitloopt en achter iets langer is.
Zwarte elastieke taille band
Daaronder een zwart topje
Zwart/wit gestreept strik bolerovestje
Zwarte 3/4 legging
Witte linnen instappers
Oorringen van 2,5 cm doorsnede
Zwarte Kipling schoudertas
Gisteren met n paarse broek en n groen shirtje naar een concert van the Doors geweest. Of in ieder geval Ray Manzarek en Robby Krieger met n zanger die er uit zag en klonk als J.D. Morrison. Wat n geweldige ervaring! En natuurlijk n afzakkertje in de mooiste stad van Nederand...
Straks maar even wat drinken met n vriendin...wat zal k eens aantrekken? Spijkerrokje met grijs shirtje? Tis te koud voor slippers...kan niet wachten tot ik weer met mn badpak t water in kan duiken!
Straks maar even wat drinken met n vriendin...wat zal k eens aantrekken? Spijkerrokje met grijs shirtje? Tis te koud voor slippers...kan niet wachten tot ik weer met mn badpak t water in kan duiken!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vandaag maar in n bruine lange rok en n grijs shirtje richting Summer Darkness, om vanmiddag een verslag te schrijven namens 3VOOR12/Utrecht. Ik zit echt niet stil dit weekend....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vandaag eens heel vrouwelijk gekleed, en wel met deze kleding.
Zwart Mexx jurkje met satijnen afwerking langs de V hals en taille
Rood topje eronder
Zwarte push up BH, deze had ik vandaag gekocht in de maat 75 A
Zwarte legging
Grote oorringen
Zwarte hoge schoenen, zien eruit als All Stars, maar dan van leer en zonder dat logo.
Haren losjes opgestoken met twee grote klemmen, met achter het haar iets losjes zodat het wat ''speels'' eruit ziet.
Die push up BH heb ik bij Hunkemoller gekocht en daar werd ik echt goed geholpen en kon ik ook gewoon passen op dat zwarte jurkje, dat ziet er bij mij nu echt heel vrouwelijk uit met mijn figuur, kan je zien dat zo'n BH het echt afmaakt. Daarom heb ik gekozen voor een cup A, maar een B cup wil ik een dezer weken ook erbij kopen. Door het gebruik van het middel Finasteride heb ik al een beetje borstvorming gekregen, dus die A cup ziet er bij mij uit als een B cup.
Zwart Mexx jurkje met satijnen afwerking langs de V hals en taille
Rood topje eronder
Zwarte push up BH, deze had ik vandaag gekocht in de maat 75 A
Zwarte legging
Grote oorringen
Zwarte hoge schoenen, zien eruit als All Stars, maar dan van leer en zonder dat logo.
Haren losjes opgestoken met twee grote klemmen, met achter het haar iets losjes zodat het wat ''speels'' eruit ziet.
Die push up BH heb ik bij Hunkemoller gekocht en daar werd ik echt goed geholpen en kon ik ook gewoon passen op dat zwarte jurkje, dat ziet er bij mij nu echt heel vrouwelijk uit met mijn figuur, kan je zien dat zo'n BH het echt afmaakt. Daarom heb ik gekozen voor een cup A, maar een B cup wil ik een dezer weken ook erbij kopen. Door het gebruik van het middel Finasteride heb ik al een beetje borstvorming gekregen, dus die A cup ziet er bij mij uit als een B cup.
-
- dagelijks aanwezig
draag nu mijn lolo rok
heb de standaard onderrok er uitgeknipt draag er nu een reyberg zwarte onderrok onder , zit beter en de rok past nu als gemaakt voor mij
het utlra korte witte onderrokje zat vanaf de aankoop niet netjes in de rok
en was erg krap (je moest zittend je benen strak tegen elkaar aan nu heeft mijn ding weer wat ruimte , binnenkort nog een corrigerende slip en bh en makeup .
Liefs Do
iedereen mag rokken en jurken dragen
Het zonnetje schijnt weer en ik heb net dit aangedaan, en mijn (half lang) haar opgestoken en achter wat losjes gelaten zodat het wat ''speels'' eruit ziet in afwachting van extensions die in echt haar gezet gaan worden.
Rood topje, zelf maak. Zeeman tricot hoeslaken
Licht geel tuniekje. H&M
3/4 legging. Bristol
Zwart schoudert tasje , rommelmarkt
Pushup BH. Hunkemoller
Zwarte taiile band (niet zichtbaar) zelfmaak
Licht blauwe linnen instappers , H&M
Rood topje, zelf maak. Zeeman tricot hoeslaken
Licht geel tuniekje. H&M
3/4 legging. Bristol
Zwart schoudert tasje , rommelmarkt
Pushup BH. Hunkemoller