Weer een meisje geboren :D

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
tijgertje
ForumFan

Weer een meisje geboren :D

Bericht door tijgertje »

Afgelopen maandag ben ik geopereert en zit nu af te tellen naar het ontslag uit het ziekenhuis.

gelukkig geen complicaties gehad, alleen doodverveeld van dat liggen

groetjes,

Een hele blije tijgertje
Elise
ff weer wat posten

Bericht door Elise »

Gefeliciteerd, en nu rustig herstellen :wink:
Groetjes
Elise
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Tijgertje gefeliciteerd met je operatie. Een voorspoedige herstel toe gewenst.

Petra.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Herstel goed en geniet ervan,

Irene
Kleine stapjes
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Ondertussen bij mijn ouders om te herstellen :)
Nog geen problemen op bloedarmoede na omdat ik stom genoeg (als vegetarier) niet op mijn B12 inname gelet heb (nodig voor vormen bloedcellen)

Alleen de diepte is jammer (12/13 cm). Voor de rest heel tevreden :)

Het is btw erg vaag om om bloed te lekken uit je ***:P lijk net ongesteld nu
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Hey tijgertje!

Van harte gefeliciteerd! Neem je rust en blijf goed dilateren!

XXX
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

tijgertje schreef:Ondertussen bij mijn ouders om te herstellen :)
Nog geen problemen op bloedarmoede na omdat ik stom genoeg (als vegetarier) niet op mijn B12 inname gelet heb (nodig voor vormen bloedcellen)

Alleen de diepte is jammer (12/13 cm). Voor de rest heel tevreden :)

Het is btw erg vaag om om bloed te lekken uit je ***:P lijk net ongesteld nu
Gefeliciteerd met een geslaagde operatie.
De diepte is niet zo heel erg klein hoor dit valt nog mee en je moet er wel rekening mee houden dat de gemiddelde penis van een man ook niet veel groter dan 12 a 13 cm is. Gewoon goed dilateren en goed onderhouden dat is het belangerijkste door het dilateren heb je ook nog kans dat je een diepere vagina krijgt doordat je het toch beetje bij beetje oprekt. En ja dat bloeden is heel normaal in het begin hou er rekening mee dat dit wel tot 3 maanden na de operatie door kan gaan of dat je vocht afscheid dit is heel normaal dat stopt vanzelf en ja tot die tijd gewoon inlegkruisjes gebruiken.
Groetjes Prescilla
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

zucht dit wordt verlopig dus nog geen sexy ondergoed kopen :P
Geen zin dat die ook onder het bloed komen te zitten.

Van die inlegkruisjes had ik zelf al bedacht. gebruik ze nu non-stop. al vangen ze helaas niet alles op. vooral kleine bloedingen in de liesstreek niet.

Ik hoop inderdaad dat het nog wat oprekt. Hoef je niet zo uit te kijken bij bepaalde standjes *kijkt heel onschuldig*

Vrijdag eerste controle. Ik neem aan dat ik vanaf dan met de hormonen en het dilateren moet beginnen. Verder nog niks over gehoord behalve 2 keer per dag spoelen
manon79
daar ben ik weer

Bericht door manon79 »

Tja, de eerste weken is behoorlijk afzien....

Zelf heb ik van die extra grote incontinentie inlegkruisjes gebruikt, die krijg je zelfs vergoed door de zorgverzekeraar, die vingen alle vocht en zo prima op.

Als je op de 1e controle gaat bij de Vu moet je je dilateersetje of vibrator meenemen, als alles er goed uitziet, gaat de dokter gaat je dan aanleren hoe je (goed) moet dilateren.
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

tijgertje schreef:zucht dit wordt verlopig dus nog geen sexy ondergoed kopen :P
Geen zin dat die ook onder het bloed komen te zitten.

Van die inlegkruisjes had ik zelf al bedacht. gebruik ze nu non-stop. al vangen ze helaas niet alles op. vooral kleine bloedingen in de liesstreek niet.

Ik hoop inderdaad dat het nog wat oprekt. Hoef je niet zo uit te kijken bij bepaalde standjes *kijkt heel onschuldig*

Vrijdag eerste controle. Ik neem aan dat ik vanaf dan met de hormonen en het dilateren moet beginnen. Verder nog niks over gehoord behalve 2 keer per dag spoelen
Ben je daar nog niet mee begonnen dan met je hormonen en het dilateren. Dit moest ik gelijk doen nadat het tampon werd verwijdert toen moest ik gelijk beginnen met het dilateren en dat 4 keer per dag 30 minuten lang. Ook de hormonen mocht ik gelijk weer mee beginnen. Maar ja zal wel aan het ziekenhuis liggen waar je geopereerd bent natuurlijk ik ben in Groningen geopereerd en die werken toch wel heel anders dan het Vu. En bij mij is het wel aardig opgerekt hoor door het dilateren ik zit op een 16 cm diepte ongeveer. Dus maak je daar geen zorgen over en de gemiddelde penis is toch niet zo groot en zal je zeker geen last van hebben ook als je niet zo een diepte hebt. En wat het spoelen betreft mag je gerust vaker doen hoor gewoon als jij zoiets hebt van ik wil spoelen dan dat ook gewoon doen. En wat je alvast kan gaan halen is KY Gel voor het dilateren kost iets van 6,50 per tube. Suc6 vrijdag bij de controle en hoop voor je dat je snel weer verder mag met de hormonen.
Groetjes Prescilla
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Met de hormonen mocht ik pas weer begonnen na de 1e controle (komende vrijdag dus). dilateren hebben ze compleet niks over gezegd. Maar ja niet dat het uberhaupt zo goed geregeld was daar.

En ergens vind ik het helemaal niet erg dat er een weekje tussen zit. Gezien hoeveel pijn het nog deed bij ontslag en hoe erg ik het vloeien was. Nu is het teminste iets genezen.

Qua spoelen vind ik 2 keer per dag prima. Er komt nauwelijks nog meer uit dan wat bloedklontjes tijdens het spoelen. Het is goed het genezen :D

Het glijmiddel en zo heb ik allang in huis. Heb alles aangeschaft wat ik nodig had voor de opname. Had al rekening gehouden met dat ik minder mobiel zou zijn.
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Kleine update van mijn kant.

Ondertussen ruim een maand post-op. Kleine complicatie gehad (stukje niet goed gepakt) maar dat is goed het genezen :)

Net de 3e controle gehad en alles is goed. Volgende over 6 weken :) Nu puur dilateren en schoonhouden. En wachten tot de zwellingen weg zijn.
Plaats reactie