Ervaringen lingerieshops?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Bea-Smit. schreef:En ook van vrouwen hoor ik dat ze niet naar een winkel durven voor lingerie.
Dat is (ook) nieuw voor mij. Ik meende dat het voor vrouwen zoiets is als rondlopen in een chocolaterie :wink: Ik vond het altijd wel prettig om mee te gaan de winkel in :lol:
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Cloe'tje, nu er zijn inderdaad vrouwen die niet graag een lingerie winkel ingaan. Waarom is mij niet helemaal duidelijk, want ze zullen toch een BH nodig hebben.
Ik zelf heb er helemaal geen probleem mee, tegenwoordig doe ik het altijd als vrouw maar eerder ook wel als man en dat geeft helemaal geen probleem .

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
kittytoys
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door kittytoys »

Vrees dat het toch allemaal een misplaatst gevoel van schaamte is.Expartner kreeg al een roodhoofd als hij het woord lingeriewinkel hoorde, mijn partner van nu is daar stukken makkelijker in.

Maar vooral als je iets buiten het reguliere aan het zoeken bent, kant, doorschijnend, met ingewikkelde bandjes etc. dan wordt er vaak vreemd over gedaan.Veel mensen realiseren zich het niet, maar het is echt zo.Vaak zijn het ook de dames met een maatje meer of bijv. een protese ofzo.

En tja voor mannen die kopen in een lingeriewinkel, als je in een stad koopt heb je misschien minder kans op vreemde blikken, maar in de dorpen blijft het een vreemd gegeven.Dan moet je echt een verkoopster hebben die ruimdenkend is, die zijn er gelukkig wel hoor.Maar voor de rest ben je dan vaak aangewezen op internetshops (gelukkig ;), want die mensen kan ik prima adviseren en aan verkopen.
joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

Bij het lezen van dit alles, moet ik nu al denken wat er gebeurt als ik voor mezelf naar hunkemoller kan. Die kadobon die ik heb komt van hun af.

Joy
respect komt van twee kanten
sofie9x
daar ben ik weer

Bericht door sofie9x »

Als ik een nieuwe bh nodig heb ben ik gewoon naar winkel geweest waar ik eerder al goed geholpen was als ik iets voor mijn vrouw kocht. Toen ik zei dat ik een bh voor mezelf zocht vroeg ze me of ik mijn "potten" bij me had. De dame heeft me netjes geholpen & kwam ook kijken of de maat goed was & dat m'n tieten netjes pasten.
Ze vond dit helemaal niet abnormaal.
Ik ga wel altijd net voor 12 uur zodat er nooit klanten binnenkomen, ik kijk ook eerst of de winkel leeg is.
Maar de verkoopster geeft me zelfs een pyjama mee ingeval er toch klanten komen, was ik dan zogezegd aan het passen.

Ik vind dat je een goede bh niet kan kopen zonder netjes te kunnen passen.

Sofie..
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

sofie9x schreef:
Ik vind dat je een goede bh niet kan kopen zonder netjes te kunnen passen.

Sofie..
stiekem wel mee eens. maakt eigenlijk niet zoveel uit als je nog met sokken werkt e.d. maar als je eenmaal bent begonnen met de duurdere protheses is het wel verstandig om te passen. Wel maf eigenlijk, sta je zo met je amoenaatjes in het pashokje. Kwam er toch achter dat ik vroeger meestal een verkeerde cupmaat had gepakt (want ik ging uit van m'n moeders cupmaat omdat ik toen altijd haar bh's leende)

Verder wordt je vriendelijk en goed geholpen hoor ;)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

als je met sokken :-) werkt maakt het inderdaad niet uit, maar als je in de groei bent is het wel zo nuttig af en toe even te passen. Ik kom sowieso niet in aanmerking voor de goedkopere zaken, want daar hebben ze mijn maat niet.

Irene
Kleine stapjes
Domeninque
dagelijks aanwezig

bh

Bericht door Domeninque »

wil toch een bh kopen maar dan liefste de aaah bra omdat die spagettiebandjse mij niets lijken

hoe ken je het beste je borstjes opmeten?

liefs do
iedereen mag rokken en jurken dragen
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Hoi, op de site van Neckermann staat een berekeningstabel voor kleding, zo ook voor BH's
http://www.neck.nl/adviser/index.mb1?co ... 2=&level3=
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Domeninque
dagelijks aanwezig

Bericht door Domeninque »

Anitamichelle schreef:Hoi, op de site van Neckermann staat een berekeningstabel voor kleding, zo ook voor BH's
http://www.neck.nl/adviser/index.mb1?co ... 2=&level3=
dank je liefs do
iedereen mag rokken en jurken dragen
Hakuna
ff weer wat posten

Bericht door Hakuna »

Vandaag voor het eerst een zg push up BH gekocht bij de Hunkemoller en ik werd daar heel goed geholpen en verschillende BH's gepast, dus het kan wel. Ik val meteen met de deur in huis en zeg dat ik ze zelf draag, dus geen smoesjes dat het voor een vriendin of echtgenote is (was ook wel te zien daar ik een zwart jurkje aanhad) en daar wilde ik een passende BH bijhebben. :)

Ik heb maat 75 A en 75 B gepast, maar de A cup gekocht en de B cup volgt later.

Ga een dezer dagen ook eens de Livera bezoeken, kijken hoe de klantvriendelijkheid daar is,
lorelorel
is nieuw hier

Re: Ervaringen lingerieshops?

Bericht door lorelorel »

Mijn nylonkousen en gordeltjes koop ik steeds bij classic-charm.net. Zeer vlugge levering, zeer mooie naadnylons en alle keuze in BH en jarretelles.... Helpdesk voor maten.
y2kbug68
daar ben ik weer

Re:

Bericht door y2kbug68 »

Gast schreef:
anjatheefee schreef:Het is wel net iets minder sexy (en dat is wat je vraagt).
Groetjes,
Anja
Hoi Anja!

Ja Idd... ik hou van sexy topjes en tubetops, jarreteltopjes en slipjes... enz
Ik vind wat Christine Le Duc in de winkel aanbied wat magertjes en ook vaak te duur.

Bedankt voor de tips meiden....
Als iemand nog winkeltjes weet waar ze meer sexy en/of hoerige lingerie verkopen let me know!

alvast bedankt en liefs en groetjes
Natashya
al eens bij orion in duitsland geprobeert daar kun je ook sexy ondergoed en meer krijgen gr monieka
Simone make-up
ff weer wat posten

Bericht door Simone make-up »

Ik vind http://www.victoriassecret.com/ mooie lingerie hebben. Volgens mij gaat het maar tot cup c of d... maar het is wel moooooi ! Ze hebben in NL op Schiphol een winkel en anders kan je online bestellen of naar Londen vliegen want daar zit hun flagship winkel. ;)
Ze hebben lingerie maar ook kleding, beauty etc.
y2kbug68
daar ben ik weer

Bericht door y2kbug68 »

iemand al eens ervaring met victoria secret shop gehad ben wel benieuwt daar naar zal wel een van de elite zaken zijn
Plaats reactie