bh vulling

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Dzjum
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: vr jun 17, 2011 19:41
Locatie: Wieringen

bh vulling

Bericht door Dzjum »

Op aanraden van forumlid vulling gekocht bij garantomatic. Zitten prima, kosten € 10, en keurig verzorgde levering.
liefdevol paar, beleven veel plezier aan zijn tg zijn. Denk altijd lang en goed na voordat ik iets doms zeg (Loesje). Waarheen en waartoe?
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

Vandaag effe bij de onkemuller langsgeweest en ze hadden daar voor 24,95 euro echte siliconen vullingen die volgens de verkoopster voor alle cupmaten geschikt zijn. Ga die de komende weken kopen om mijn push-up BH op te vullen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Die dingen zijn in principe push up delen, dus die passen niet lekker in een push-up BH.

Irene
Kleine stapjes
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

Irene schreef:Die dingen zijn in principe push up delen, dus die passen niet lekker in een push-up BH.

Irene
Deze mening deel ik beslist niet, heb vandaag de siliconen vullingen gekocht en ze pasen perfect in een push-up BH en ziet er heel natuurgetrouw uit. Het lijkt wel alsof ik echte borsten heb gekregen zo prettig zitten ze en voelen ook als echte borsten aan. Passen is in dit geval weten.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als jij er gelukkig mee bent is het goed toch, verstandig dat je ze eerst gepast hebt voor je ze kocht.

Irene
Kleine stapjes
Lea
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: wo jan 18, 2012 16:08
Locatie: Groningen

Bericht door Lea »

Dames, bedankt voor de tips. Ik heb ooit wat materiaal aangeschaft bij de Wehkamp. Helaas ging dat niet al te lang mee en vond ik ze niet zo groot (of je hebt meerdere nodig). Gezien mijn schammele budget, heb ik een goedkoop en simpel alternatief ontdekt, dat me erg bevalt.

Ik gebruik stevige boterhamzakjes en doe daarin haargel. Dat spul dat neemt snel je lichaamswarmte over en voelt erg comfortabel aan. Je kunt het kneden en is vrij visceus. En gaat wat naar de vorm van de BH passen.

Ik zeg na de rijstkorrels, waterballonetjes, kaarsvet in vorm gieten. Dat ik hier goed mee voor de dag kan komen. :) Na enkele maanden vrij intensief gebruikt te hebben. Geen last gehad van dat ze stuk gingen.

Ik hoop hiermee mijn bevindingen te kunnen doorgeven. Daar ik geen tips vooralsnog heb gevonden met dezelfde suggestie.

Graag hoor ik jullie bevindingen.

Lea
pricilla

Re: bh vulling

Bericht door pricilla »

Greta schreef:Wie weet waar je deze bh vulling kunt kopen.
Afbeelding

Ik heb internet al afgezocht maar ik kan nergens een Nederlandse winkel vinden die ze verkoopt.
op de bijenkorfsite heb ik ze ook gekocht
Plaats reactie