Gesloten groep transseksualiteit
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Gesloten groep transseksualiteit
Een tijdje geleden heb ik mij aangemeld voor bovengenoemde groep, maar hoor er niets meer van. Is deze gesloten groep nog wel actief?
En waar moet je aan voldoen om toegelaten te worden?
Groetjes,
Esther
En waar moet je aan voldoen om toegelaten te worden?
Groetjes,
Esther
-
- daar ben ik weer
-
- ff weer wat posten
Gesloten groepen
Hé? Blijkt dat ik ook hierin niet de enige ben
Aangemeld ... wachten ... berichtje gestuurd ... wachten ...
Ondertussen zit ik met persoonlijke vragen die ik misschien wel in het openbare gedeelte kan stellen, maar waarvan ik dan vrees dat de antwoorden terughoudend zullen zijn vanwege het openbare.
Het zou al heel veel voor mij betekenen, moest een moderator mij om mijn motivatie vragen.
Barbara
Aangemeld ... wachten ... berichtje gestuurd ... wachten ...
Ondertussen zit ik met persoonlijke vragen die ik misschien wel in het openbare gedeelte kan stellen, maar waarvan ik dan vrees dat de antwoorden terughoudend zullen zijn vanwege het openbare.
Het zou al heel veel voor mij betekenen, moest een moderator mij om mijn motivatie vragen.
Barbara
-
- daar ben ik weer
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hallo, kan iemand ook nog vertellen waarop geselecteerd wordt ? Moet je groen licht hebben ? of post op zijn ? Of moet je misschien een minimum aantal berichten hebben geplaatst ? Een tijd actief, of aanwezig zijn hier ? Wordt er over gestemd door de andere leden ? Is het dan meer een vriendinnenclubje ?
Ik zou het fijn vinden om te weten, want ik ben natuurlijk razend nieuwsgierig naar wat er zoal in geschreven wordt.
groetjes, Kim
Ik zou het fijn vinden om te weten, want ik ben natuurlijk razend nieuwsgierig naar wat er zoal in geschreven wordt.
groetjes, Kim
Ik heb nu toegang tot de gesloten Transgenderisme. Met welgemeende dank aan wie dit heeft bewerkstelligd. De voorbije twee uur ben ik constant aan het lezen geweest.
Dat er recent niet zoveel meer gebeurt in die groep, doet niets af van de massa aan informatie die er te vinden is. Verhalen uit 2004 zijn nu voor mij brandend actueel.
Moest nu ook nog mijn aanvraag voor de groep Transseksualiteit goedgekeurd worden ...
Barbara
Dat er recent niet zoveel meer gebeurt in die groep, doet niets af van de massa aan informatie die er te vinden is. Verhalen uit 2004 zijn nu voor mij brandend actueel.
Moest nu ook nog mijn aanvraag voor de groep Transseksualiteit goedgekeurd worden ...
Barbara