Wie koop zijn spulletjes ook online.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anne-Claire
dagelijks aanwezig

Wie koop zijn spulletjes ook online.

Bericht door Anne-Claire »

Hoi,

IK koop vandaag de dag bijna alles online.Kleding, pruiken, lingerie etc.

De mooiste hakken koop je voor een fractie van de Nederlandse prijs op ebay.com. Wat dacht je van zwarte lak slingbacks voor 18 Dollar...?!
Of een leuke avondjurk voor ca 40 Dollar....

Scheelt een hoop gepas en gereis. Lekker achter je scherm alles kopen.

Natuurlijk moet je wél je eigen maten goed kennen maar als je even zoekt zie je vaak bij de advertenties wel tabellen staan.
Let wel : een UK en US maat zijn NIET hetzelfde.

Groetjes en shopze ;)

Claire
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Er gaat echt helemaal niks boven irl shoppen. Al zie ik soms online leuke dingen die ik in de winkel niet kan vinden/krijgen. Maar niks leukers dan heerlijk slenteren langs de rekken.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

In de eerste plaats vind ik irl shoppen veel leuker, maar zeker met kleding en schoenen vind ik het belangrijk om te voelen en te passen en te kijken of ik mezelf er in kan zien.
dus nee, ik koop niets online wat ik ook in een gewone winkel kan kopen.

Irene
Kleine stapjes
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Ik heb wel het één en ander via internet gekocht, Markt pl**ts en E. B*y. Maar het is wel zo dat ik het naadje van de kous vraag aangaande maatvoering. Zo had ik een schattige jurkje gekocht, maar die is wel een maat te klein, bleek bij het passen. En zelf weer verkopen, daar moet ik nog mee bezig.

Schoenen is wat lastiger, want ik heb al zo veel schoenen gepast in de reguliere schoenen winkels, in het verladen als man in vrouwen kleding nog wel, zonder enige probleem, en met enthousiaste hulp. En veelal niet tot een aankoop kwam omdat een schoen erg nauw luistert. Daarentegen heb ik wel met korting ook nog wel een aantal mooie schoenen van Esprit via de internet site van die merk besteld,en met gratis verzending, en al waren ze allemaal maat 42, de passing verschilt nogal. Die schoenen waren wel dusdanig dat ik ze allemaal gekocht. Overigens een uitstekende service, ook retour.

Bestelde producten van buiten de grenzen heeft als nadeel dat als het niet goed is / niet bevalt je een wereld aan verzend kosten kwijt bent als je het retour wilt zenden en kan.

Zoveel mogelijk maat voeringen opvragen. Dan zit je meestal wel goed. Echter wanneer het nieuwe producten betreft, kunnen vaak de verkopers niet de product opmeten. Ze verkopen vanuit voorraad en hebben het niet voor handen om op te kunnen meten.

Als je er uit komt met de maat, is het zonder meer een heel voordelige manier van kopen.

Omdat ik zelf wat groter ben dan de meeste vrouwen, oa boven maat 44 en soms 42, of 46, L of XL moet, en mijn 186 cm lengte is het voor mij iets moeilijker en het aanbod op het net is dan ook wat beperkter, dan voor vrouwen die meer overeenkomen met de meest gangbare dames maten.

Één waarschuwing, internet kopen kan verslavend worden.

Er gaat echter niets boven de winkels zelf afstruinen. En al ben je man in vrouwen kleding of een travestiet, zolang als je schoon, netjes en fatsoenlijk bent, net als alle andere mensen, wordt je ook gewoon en vriendelijk behandeld. Ben je volledig passabel, dan ben je gewoon vrouw, ook geen reden om niet I. R. L. te gaan.

Het nadeel van real life is de verleiding. O die bloesje, dat rokje, die sieraden, :D afgeprijsd, die "moet ik hebben", enz. Het is dan ook een soort van sport, om langs al dat mooie te gaan zonder er aan in te geven.

Een vrouw haar kast is nooit te vol. En schoenen heeft ze nooit genoeg...
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Petra v schreef:... Er gaat echter niets boven de winkels zelf afstruinen. ...

Het nadeel van real life is de verleiding...
Ik koop tegenwoordig ook alles irl, maar er is wel veel meer keus op internet.

Dat teveel kopen herken ik ook, vooral als ik te weinig geduld heb om even goed te passen (ja dat krijg je als je met 10-15 items in je hand de paskamer in wil 8) ).
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Die verleiding voel ik met internet shoppen anders ook wel hoor, het is ook zo makkelijk om op zo'n "voeg toe aan mandje" button te klikken :-?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Petra v schreef: afgeprijsd, die "moet ik hebben", enz. Het is dan ook een soort van sport, om langs al dat mooie te gaan zonder er aan in te geven.
Meer een kwestie van niets leuks vinden.
Al kost iets een euro, als ik er niets aan vindt koop ik het echt niet.
Ik kom dus ook regelmatig met lege handen thuis na een dagje markt/stad.
Gisteren met een vriendin die make up nodig had (die truus was haar tasje vergeten) even snel naar de hema en de markt geweest.
Alleen 2 paar overknees gekocht, maar ja die waren dus echt maar 1 euro per paar. :D
Petra v schreef: Een vrouw haar kast is nooit te vol. En schoenen heeft ze nooit genoeg...
Ik heb pas ±25 paar. :( ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
miranda1972
is nieuw hier

Bericht door miranda1972 »

Tot heden bijna alles online gekocht heeft voor mij twee grote voordelen 1 bij een aantal van deze web winkels kun je je spullen bij een ophaal punt laten bezorgen zodat je niet het risico loopt dat een van je gezins leden het ontvangt 2 bij de meeste als het niet past kan het kostenloos retour.
Passen en uitzoeken in de shop lijkt me overigens wel leuker , maar zover ben ik nog niet en durf dit zeker niet alleen op dit moment
Evelien1966
is nieuw hier

Bericht door Evelien1966 »

Voorheen via internet bestellen en dan ophalen bij een kiala punt.
Nu ik het niet meer alleen hoef te doen stap ik de winkel in, dat is gezelliger en je krijgt de nodige adviezen.
Ik stap ook het liefst als vrouw de winkel in, dat scheelt stomme vragen zoals is het een cadeautje of is het voor uzelf.
Nee ik heb het net gepast omdat mijn hond dezelfde maten heeft als ik. :(
Plaats reactie