transgendervriendelijke eetgelegenheden

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lise Charme
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 24, 2009 16:05

transgendervriendelijke eetgelegenheden

Bericht door Lise Charme »

Wij zijn op zoek naar eetgelegenheden waar we zonder probleem en femme kunnen gaan eten.
Wie kent er adresjes en wie heeft er ervaringen mee?

Alvast bedankt,

Lise
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Lise,
wel bij ons in Groningen kun je overal heen om lekker te eten. Ook de haven restaurant van Almere buiten is het goed vertoeven. Ook de Chinese Wok eetschuur in Eindhoven kun je rustig binnen stappen.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: transgendervriendelijke eetgelegenheden

Bericht door EvaLvanE »

Lise Charme schreef:Wij zijn op zoek naar eetgelegenheden waar we zonder probleem en femme kunnen gaan eten.
Eens in de maand is er T-Amersfoort, in Café Van Zanten in Amersfoort. Daarbij hoort De Eetkamer. Gaandeweg meer bezoeksters van T-Amersfoort gaan daar eerst een hapje eten. Je kunt net zo passabel zijn als je wilt, maar zonder deugdelijke logopedie val je vaak toch door de mand. Bij Van Zanten en De Eetkamer stoort zich niemand daaraan. Ze kennen ons ;)
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

In Amsterdam wordt er een keer in de maand door een groep gezamenlijk gegeten, in principe is elk restaurant T-vriendelijk, je bent en blijft tenslotte een klant.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Ellen Kaufeld
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: zo nov 08, 2009 18:46
Contacteer:

Bericht door Ellen Kaufeld »

Hoi Lise,
Zelf ga ik regelmatig uit eten als transgender, meestal als ik reserveer geef ik het even aan, vindt ik wel zo netjes.
Als ik middagje ga winkelen met een vriendin, stappen we gewoon een gelegenheid binnen om koffie te drinken of om een hapje te eten.
Het is namelijk veel belangrijker dat je er verzorgd uit ziet, gewoon doen, mij heeft nog nooit iemand de deur gewezen hoor.
Groetjes Ellen.
"Geef een meisje de juiste schoenen, en ze kan de wereld veroveren."
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Zolang je je een beetje normaal kleedt en niet al te opvallend gedraagt kom je overal wel binnen. Ik heb nog nooit problemen gehad met uit eten...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie