Mannelijk model showt Hema BH
Moderator: Moderators
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Mannelijk model showt Hema BH
Hoi, deze las ik, uiteraard in de Telegraaf, maar vond het wel een opmerkelijk positief iets:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1111 ... binnenland
Ja, het is die krant
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1111 ... binnenland
Ja, het is die krant
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Hier is 'hij' beter te zien en een leuk verhaal er bij ook
http://www.geenstijl.nl/archives/images/hemapersb.pdf
Andrej is een geboren man die totaal naturel op een hele mooi vrouw lijkt en daar handig gebruik van maakt in de modewereld.
Verder heeft 'ie' beslist géén last van genderissues in de zin van tv of ts of tg of wat dan ook en dat maakt 'hem' zo relaxed.
'Als je ergens geen probleem van maakt dan wordt het ook geen probleem gevonden', zoiets.
Zo zie je maar weer: als je (bloedstollend) mooi en geloofwaardig bent als wat dan ook dan kom je makkelijk weg met eea omdat het dan simpelweg niet meer uitmaakt wat je precies bent.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/hemapersb.pdf
Andrej is een geboren man die totaal naturel op een hele mooi vrouw lijkt en daar handig gebruik van maakt in de modewereld.
Verder heeft 'ie' beslist géén last van genderissues in de zin van tv of ts of tg of wat dan ook en dat maakt 'hem' zo relaxed.
'Als je ergens geen probleem van maakt dan wordt het ook geen probleem gevonden', zoiets.
Zo zie je maar weer: als je (bloedstollend) mooi en geloofwaardig bent als wat dan ook dan kom je makkelijk weg met eea omdat het dan simpelweg niet meer uitmaakt wat je precies bent.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
tja... en dat laatste is nou precies wat we allemaal wel willen, toch?pipa schreef:Verder heeft 'ie' beslist géén last van genderissues in de zin van tv of ts of tg of wat dan ook en dat maakt 'hem' zo relaxed.
maar omdat het weinigen gegeven werd maken we ons soms weleens druk om ons uiterlijk.
Want geef toe; als je er heel mannelijk uitziet en je als vrouw kleed, ook al ben je perfect gemaquilleerd, krijg je gewoon reacties te verwerken.
Maar ik maak mij allang niet meer druk hier rond hoor; gewoon relaxed doen, jezelf zijn en dan zien mensen jou zoals je bent...
liefs, Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
Dat hangt er vanaf toch? Als je je als 'shemale' presenteert in het dagelijks leven (ipv op het net) dan kun je reacties verwachten ja.KirstenHershe schreef:
Want geef toe; als je er heel mannelijk uitziet en je als vrouw kleed, ook al ben je perfect gemaquilleerd, krijg je gewoon reacties te verwerken.
liefs, Kirsten
Omdat dat zo hypergeseksualiseerd is namelijk.
Als TS ligt dat weer anders.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
En hoe of op welke manier presenteert iemand zich als 'shemale' in het dagelijkse leven?pipa schreef:Dat hangt er vanaf toch? Als je je als 'shemale' presenteert in het dagelijks leven (ipv op het net) dan kun je reacties verwachten ja.
Omdat dat zo hypergeseksualiseerd is namelijk.
Als TS ligt dat weer anders.
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ach, ik ging daarnet enfemme lekker even op de fiets wat kerstpost rondbrengen, kom ik een man tegen aan de overzijde van de weg die heel hard begon te lachen, ik glimlachte en reed verder, wetende dat ik me heerlijk voel zo en wat hij ervan vind
Ik ben lekker mezelf
XX Anita
PS, die BH en jurk die er op die poster staan zitten echt heerlijk
Ik ben lekker mezelf
XX Anita
PS, die BH en jurk die er op die poster staan zitten echt heerlijk
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Je hebt overschot van gelijk meid!Anitamichelle schreef:Ach, ik ging daarnet enfemme lekker even op de fiets wat kerstpost rondbrengen, kom ik een man tegen aan de overzijde van de weg die heel hard begon te lachen, ik glimlachte en reed verder, wetende dat ik me heerlijk voel zo en wat hij ervan vind
Ik ben lekker mezelf
XX Anita
en wie zegt dat ie met jou lachte? hij had misschien binnenpretjes of dacht aan een grappige situatie terug die hij net had beleefd...
Stel dat ie toch omwille van jou lachte dan rest er maar één ding; zo'n mensen moet je negeren tot in de oneindigheid, daarmee raak je heb het diepst.
Want zulke mensen hebben het verstand van een mier, het zijn hele domme mensen (ik bedoel hiermee dus niet dat mieren dom zijn hé).
Liefs, Kirsten
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
-
- daar ben ik weer
Re: Mannelijk model showt Hema BH
Maar werkt die BH nu echt zo goed als ze beweren? M.a.w. Kun je deze dragen zonder kipfilets?
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
Kan er niet over oordelen, maat 100 is niet leverbaar.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Het is een pushup BH, dus die draag je zonder kipfilets.
Irene
Irene
Kleine stapjes