Een tijdje geleden heb ik een verzoek gedaan om toegang te krijgen het Transgenderisme forum... helaas, geen reactie.
Dus, stel ik de vraag in algemeen! Ik ga door een heftige periode, als TG-girl met hormoonbehandeling via de huisarts. Bij PsyQ Seksuologie op de wachtlijst. Niettemin gebeld met mijn vraag en geen antwoord gekregen. Pas in juni kan ik de intake bij VUmc verwachten. Om de situatie te schetsen: op mijn werk is men al aan het wennen aan de echte ik en een nieuwe naam.
Graag zou ik weten of er lotgenotencontact groepen zijn in Den Haag of omgeving! Iemand?
Alvast bedankt!
Lotgenotencontact in Den Haag of omgeving
Moderator: Moderators
Hoi,
Je kan ook lid worden van issis.nl
Hier zijn alleen transseksuelen lid en je aanmelding moet eerst worden goedgekeurd.
Weet wel dat er een aantal uit omgeving den Haag komen maar al je vragen over het VU, transitie en weet ik nog wat meer kan je daar kwijt.
Je kan ook lid worden van issis.nl
Hier zijn alleen transseksuelen lid en je aanmelding moet eerst worden goedgekeurd.
Weet wel dat er een aantal uit omgeving den Haag komen maar al je vragen over het VU, transitie en weet ik nog wat meer kan je daar kwijt.
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Re: Lotgenotencontact in Den Haag of omgeving
TG_Bella schreef:Een tijdje geleden heb ik een verzoek gedaan om toegang te krijgen het Transgenderisme forum... helaas, geen reactie.
Ik weet niet hoe je jouw verzoek heb gedaan om toegelaten te worden tot het TG forum, maar het is gewoon een kwestie van aanmelden met de knop erboven en wachten totdat een van de moderators jouw toelating goedkeurt. Ik zie jouw naam niet in de lijst van aanmeldingen en ook niet in de lijst van toegelaten leden, dus weet ik niet hoe jij jouw verzoek heb gedaan, maar begrijp ik wel waarom je geen reactie heb gehad.
If all else fails, buy new shoes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hallo,
Als je zoekt naar mensen van vlees en bloed, kom dan eens naar een bijeenkomst van de Transgendervereniging. Ook in Rotterdam en Nieuwegein...
Groetjes,
Frederique
Als je zoekt naar mensen van vlees en bloed, kom dan eens naar een bijeenkomst van de Transgendervereniging. Ook in Rotterdam en Nieuwegein...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dank, Frederique! Ik ga dit eens goed bekijken! Rotterdam is net te doen met mijn brommobieltje...Frederique_ schreef:Hallo,
Groetjes,
Frederique