post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

post op mv libido

Bericht door pipa »

"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Suzette
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: zo jan 15, 2012 23:05
Locatie: Z.H.

Re: post op mv libido

Bericht door Suzette »

Niets mis mee.

Om het in de stijl te houden;"So passable as ***", en inderdaad er zullen mannen zijn die zich op hun pik getrapt voelen.

Maar, waar het in de 1ste instantie om ging en niet dat miss Warren een Ts. verleden had;
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sh ... harge.html

http://www.powned.tv/nieuws/raar/2012/0 ... eheim.html

Als je de commentaren leest dan is het slecht gesteld met de acceptatie van Ts-ers.
Ook Wij houden van U

Suzette
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Niet zo gek he?

Lol, dit soort verhalen zijn aan de lopende band te lezen lol
Ik zou zelf ook een raar beeld van transen hebben...

Ohnee... ik heb als trans zelfs al een raar beeld van transen hahahah!

lol!

Algemene acceptatie is echt zinloos... zit veel te veel extremen in de groep


Trouwens mensen reageren terecht geirriteerd op dit artikel...
en ik vind de reacties nog een soort van positief lol
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

daarom moet je ook nooit te snel ****** of 1night stands doen.eerst moet je ze een maand kennen, zodat je weet dat ze iig menstrueren.

HAHAHA
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

marinth schreef:daarom moet je ook nooit te snel ****** of 1night stands doen.eerst moet je ze een maand kennen, zodat je weet dat ze iig menstrueren.

HAHAHA
Eerst een maand lang vol 'positieve feedback' en dan afgewezen worden omdat je niet menstrueert?

Tssssss.......
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Mensen die voor de media werken (hoernalisten en zo) hebben weinig interesse in 'normale' T's. Kort geleden gaf ik een vrij uitvoerig interview voor een regionale krant en kreeg na twee dagen het bericht dat het artikel vervangen werd door dat over iemand die grote problemen in haar T-leven had.
Kijk, dat scoort natuurlijk...
Erger u niet. Verwonder u slechts.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

EvaVanA schreef:Mensen die voor de media werken (hoernalisten en zo) hebben weinig interesse in 'normale' T's. Kort geleden gaf ik een vrij uitvoerig interview voor een regionale krant en kreeg na twee dagen het bericht dat het artikel vervangen werd door dat over iemand die grote problemen in haar T-leven had.
Kijk, dat scoort natuurlijk...
Klopt....maar goed, in tv docu's ed wordt de TS in kwestie zo gefilmd, in zo'n hoek, bij zo'n belichting dat ze onpassabel wordt, hoe passabel ze ook is in het dagelijks leven.

Ken een TS die ooit aan een tv docu meewerkte, nota bene van de VPRO en die leek vreselijk op tv.
Niet alleen door de close up shotjes van haar kleine adamsappel maar ook door de hoek waaruit ze gefilmd werd, etc.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

marinth schreef:daarom moet je ook nooit te snel ****** of 1night stands doen.eerst moet je ze een maand kennen, zodat je weet dat ze iig menstrueren.

HAHAHA
hmmmzz.... niet menstrueren zegt ook niks eigenlijk...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Mik van Es
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 22, 2006 3:21
Contacteer:

Bericht door Mik van Es »

Ik vind dat Crystel het wel goed gedaan heeft.

Zij is niet verplicht iets over haar verleden te vertellen als ze iemand oppikt.

Ik vind ook dat ze die vraag over prostitutie goed weet op te vangen.

En het is goed dat ze ermee in de openbaarheid treedt. Ze heeft het volste recht om te doen wat ze doet en hoeft zich voor niemand te verstoppen.

Als ik de reacties lees, vinden de meeste mensen het wel een goeie mop. Ze hebben meer zoiets van: als die mannen dat niet willen, moeten ze het gewoon niet doen.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Mik van Es schreef:Ik vind dat Crystel het wel goed gedaan heeft.

Zij is niet verplicht iets over haar verleden te vertellen als ze iemand oppikt.

Ik vind ook dat ze die vraag over prostitutie goed weet op te vangen.

En het is goed dat ze ermee in de openbaarheid treedt. Ze heeft het volste recht om te doen wat ze doet en hoeft zich voor niemand te verstoppen.

Als ik de reacties lees, vinden de meeste mensen het wel een goeie mop. Ze hebben meer zoiets van: als die mannen dat niet willen, moeten ze het gewoon niet doen.
Mensen -en mannen- hebben recht op keuzevrijheid. Sommige mannen zijn niet gecharmeerd van transen, hoe mooi of post op dan ook en hebben het recht om te weten met wie ze precies het bed in duiken.

Die mannen hebben daar hun redenen voor en die redenen evt met de voeten treden is een soort schending van mensenrechten.
Onder valse voorwendselen opgedrongen seksualiteit bv.

Als mannen werkelijk 100% hetero zijn laat ze dan in hun waarde en respecteer het.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Zo is dat...
Mensen krijgen hierdoor ook het verkeerde idee dat alle transen bedriegers zijn...heel vervelend.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Sorry maar een blind paard kan nog zien dat het een transseksuele vrouw is. Denk dat de mannen waarmee ze seks heeft dat best weten en geweten hebben.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jaimee schreef:Sorry maar een blind paard kan nog zien dat het een transseksuele vrouw is. Denk dat de mannen waarmee ze seks heeft dat best weten en geweten hebben.
Vergis je niet Jaimee....

....ik denk ook altijd, dat het iedereen aan me ziet....ik ben lang, breed en loop best stoer rond, maar ik moet zeggen, dat het mensen geeft, die het nie door hebben bij me.....er zijn dus mensen met een beperkt inschattingsvermogen en die zien alleen, dat wat ze willen zien....of respectievelijk, dat wat ze op dat moment zien....un stoere vrouw, hoe mannelijk ze ook is....

....ik heb vandaag nog in Frankrijk bij een tankstation waar ik vaker kom de eigenares mun geheimpje geprobeerd te vertellen, maar ze snapte het niet....of ze wou het nie snappen....

Weet je, je moet nie aan een stereotype voldoen....passabel ben je alleen als jezelf en sommigen zoeken daar nie verder in het verleden of hoe het ooit had kunnen zitten....

....kijk nou eens...ik zat eergisteren met de baas van Ivans Åkeri aan tafel en hij had niks door....ik stond echt verbaast....en als ik eerlijk mag zijn....ik zie bij mevrouw uit de link natuurlijk ook, hoe het zit....maar je moet ook toegeven, dat er echt veel *echte* vrouwen zo eruitzien als zij....

....immers zijn de verschillen binnen een geslacht soms groter, dan tussen de geslachten....en als ik nog iets moet stellen....ben je nogaal mannelijk, dan doe aub ook bijpassende kleren aan....compenseren werkt namelijk in de meeste gevallen averechts....merk ik tenminste....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Mara schreef:
Jaimee schreef:Sorry maar een blind paard kan nog zien dat het een transseksuele vrouw is. Denk dat de mannen waarmee ze seks heeft dat best weten en geweten hebben.
Vergis je niet Jaimee....

....ik denk ook altijd, dat het iedereen aan me ziet....ik ben lang, breed en loop best stoer rond, maar ik moet zeggen, dat het mensen geeft, die het nie door hebben bij me.....er zijn dus mensen met een beperkt inschattingsvermogen en die zien alleen, dat wat ze willen zien....of respectievelijk, dat wat ze op dat moment zien....un stoere vrouw, hoe mannelijk ze ook is....

....ik heb vandaag nog in Frankrijk bij een tankstation waar ik vaker kom de eigenares mun geheimpje geprobeerd te vertellen, maar ze snapte het niet....of ze wou het nie snappen....

Weet je, je moet nie aan een stereotype voldoen....passabel ben je alleen als jezelf en sommigen zoeken daar nie verder in het verleden of hoe het ooit had kunnen zitten....

....kijk nou eens...ik zat eergisteren met de baas van Ivans Åkeri aan tafel en hij had niks door....ik stond echt verbaast....en als ik eerlijk mag zijn....ik zie bij mevrouw uit de link natuurlijk ook, hoe het zit....maar je moet ook toegeven, dat er echt veel *echte* vrouwen zo eruitzien als zij....

....immers zijn de verschillen binnen een geslacht soms groter, dan tussen de geslachten....en als ik nog iets moet stellen....ben je nogaal mannelijk, dan doe aub ook bijpassende kleren aan....compenseren werkt namelijk in de meeste gevallen averechts....merk ik tenminste....

groetjes

Mara
Ja maar jij hebt een heel vrouwelijk gezicht toch? Wij hebben dezelfde arts gehad die ons gezicht heeft gedaan en ik word NOOIT op straat aangestaard, nageroepen of uitgescholden. Maar dat is dankzij het werk van dr. Chet. Als ik die operaties niet had gehad, weet ik zeker dat ik dagelijks lastig gevallen had geworden hier in Amsterdam oost. Ik had zo'n onmiskenbaar mannelijk gezicht dat het 'de man in de jurk' verhaal had geworden...

En de persoon van het artikel heeft geen FFS gehad en ze draagt ook een een pruik....
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ja Jaimee, wat je zegt klopt helemaal....ik ga trouwens volgende winter weer bij hem op bezoek....twee vrienden uit Maastricht gaan mee....de eigenaars van deze winkel, Nor en Ruud....

....ik laat dan alleen wat aan mun ogen doen, boven en onderlid ff bijwerken, mijn ogen zien zo moe uit....vandaar....

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gesloten