Gevraagd

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Judy
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: do sep 13, 2007 14:08
Locatie: Den Haag

Gevraagd

Bericht door Judy »

Ben door scheiding kleding en spulletjes kwijtgeraakt, zoek vervanging , maat 34/36. heb momenteel niet erg veel te besteden, wie kan mij hiermee helpen?
Graag aanbieden via mail.
Alvast bedankt

Judy
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Gevraagd

Bericht door pipa »

Judy schreef:Ben door scheiding kleding en spulletjes kwijtgeraakt, zoek vervanging , maat 34/36. heb momenteel niet erg veel te besteden, wie kan mij hiermee helpen?
Graag aanbieden via mail.
Alvast bedankt

Judy
Ik lees je postje als heel bijzonder. Ben jij een bio vrouw wier TV ex-echtgenoot er mijn jouw dameskleding en spulletjes vandoor is gegaan na de scheiding?

Of ben jij een TV wiens ex-echtgenote er vandoor is gegaan met jouw dameskleding en spulletjes na de scheiding?

Of misschien ben je een lesbische bio vrouw wier ex-echtgenote er na de scheiding vandoor gegaan is met jouw dameskleding en spulletjes?

Handige tip: kringloopwinkels. Spotgoedkope kleding te kust en te keur.

Succes!
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Je vergeet nog een optie, een TV die met 'haar spulletjes' eigenlijk de kleding van vrouwlief bedoelt ;)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

joandelynn schreef:Je vergeet nog een optie, een TV die met 'haar spulletjes' eigenlijk de kleding van vrouwlief bedoelt ;)

Oh ja, natuurlijk, hoe kan ik dat nou over het hoofd zien? ;-)

En er is nóg een optie:

Een TV ex echtgenoot die er na de scheiding vandoor is gegaan met de dameskleding en spulletjes van TV ex echtgenoot.

En nóg een optie:

een post op MTF die er na de scheiding met de dameskleding en spulletjes van TV ex echtgenoot vandoor gegaan is.

Of andersom ;-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Judy
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: do sep 13, 2007 14:08
Locatie: Den Haag

echtscheiding verlies en/of winst

Bericht door Judy »

Wanneer je elkaar pas kent zegt zij ik hou van jou....bij huwelijk ,ik hou nog meer van jou.....bij scheiden " Ik hou alles van jou "

Voor mij nieuwe kansen mijn andere zijde onbevreesd te ontplooien,
zonder gehaast. Toch bedankt voor jullie reacties

Judy
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: echtscheiding verlies en/of winst

Bericht door pipa »

Judy schreef:Wanneer je elkaar pas kent zegt zij ik hou van jou....bij huwelijk ,ik hou nog meer van jou.....bij scheiden " Ik hou alles van jou "

Voor mij nieuwe kansen mijn andere zijde onbevreesd te ontplooien,
zonder gehaast. Toch bedankt voor jullie reacties

Judy
Aanvankelijk natuurlijk reuze handig dat jullie dezelfde confectie (en schoen?) maat hebben.
Dubbele garderobe, elkaar optutten en lenen! Zóveel hield ze van jou dat ze daar in meeging.
En jij natuurlijk van haar, echtgenote die volledig meegaat in je TV zijn!

Majah, nu blijkt dat minder handig omdat blijkbaar jouw dameskleding en spulletjes niet onder de boedelscheiding viellen maar gewoon meteen geannexeerd werden door ex vrouwlief.

Waarom heb je dat andersom niet gedaan eigenlijk? Er met háár dameskleding en spulletjes er vandoor gaan?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
AlesandraFr
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: di okt 09, 2007 21:29
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Kleding

Bericht door AlesandraFr »

Ik heb wel wat mooie kleding tegen schappelijke prijsjes.

groetjes,

Alesandra
Hallo later meer
Plaats reactie