post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Okay, nou hij doet cosmetische chirurgie op een hele natuurlijke manier. Zonder te ver dingen op te rekken zoals in de VS.

Dus dat komt wel goed. :)
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Als er maar iets is om als jongens onder elkaar over op te scheppen... of het nu het aantal mannen is dat je geneukt hebt... of het aantal ingrepen dat je hebt ondergaan :o
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

marinth schreef:Als er maar iets is om als jongens onder elkaar over op te scheppen... of het nu het aantal mannen is dat je geneukt hebt... of het aantal ingrepen dat je hebt ondergaan :o
Of hoe passabel je wel niet bent....2m lang of zelfs 2m lang en 2m breed, nee, dat valt niet op...in de T wereld dan.
En omdat er heus wel langere vrouwen IRL zijn hoor!
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

marinth schreef:Als er maar iets is om als jongens onder elkaar over op te scheppen... of het nu het aantal mannen is dat je geneukt hebt... of het aantal ingrepen dat je hebt ondergaan :o
Marinth, natuurlijk mag iedereen het wel zo zien hoe die maar wil....uiteindelijk wil natuurlijk iedereen zo passabel mogelijk overkomen en natuurlijk kun je het ook eraan vastmaken hoeveel schans je opdoet in je leven....

....een ffs kan echt goed erbij helpen....sommige resultaten geven wel goed aan, wat Jaimee en ik bedoelen....wil je als vrouw worden waargenomen, dan hoort daar een vrouwelijk köpke bij en als je die nie van nature hebt, dan rest je maar een ding als je schedel te heftige mannelijke kenmerken heeft, bvb een breed onderkaak of een te mannelijke voorhoofd, ook de vorm van de neus is bepalend....alleen met hormonen kom je soms dus nie ver....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Hoi Mara,

Dat weet ik wel.

En ik reageerde meer op de reactie van Jamie...
Want ik zag het verband niet helemaal dat ze een transvrouw die honderden mannen verslonden heeft omschrijft als een man met een pruik en vervolgens dat haar zoiets nooit zou overkomen vanwege haar FFS.

Klonk een beetje als,

Jamie:
OHJA??? HEB JIJ HONDERDEN MANNEN GENEUKT?

IK! HEB TOEVALLIG EEN FFS ONDERGAAN BIJ DR. CHET EN DRAAG GEEN PRUIK!

Hhahaha
Echt dat opscheppen he...
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Mara schreef:
marinth schreef:Als er maar iets is om als jongens onder elkaar over op te scheppen... of het nu het aantal mannen is dat je geneukt hebt... of het aantal ingrepen dat je hebt ondergaan :o
Marinth, natuurlijk mag iedereen het wel zo zien hoe die maar wil....uiteindelijk wil natuurlijk iedereen zo passabel mogelijk overkomen en natuurlijk kun je het ook eraan vastmaken hoeveel schans je opdoet in je leven....

....een ffs kan echt goed erbij helpen....sommige resultaten geven wel goed aan, wat Jaimee en ik bedoelen....wil je als vrouw worden waargenomen, dan hoort daar een vrouwelijk köpke bij en als je die nie van nature hebt, dan rest je maar een ding als je schedel te heftige mannelijke kenmerken heeft, bvb een breed onderkaak of een te mannelijke voorhoofd, ook de vorm van de neus is bepalend....alleen met hormonen kom je soms dus nie ver....

groetjes

Mara
Nou, van die 'resultaten' is de neus ronduit nep om te zien, temeer omdat die helemaal niet zo erg was pre FFS en heeft ze niet in de gaten dat dat blonde haar haar veel zachter maakt dan dat zwarte....en die afgrijselijke tattoowenkbrauwen/strepen dragen nou ook niet bepaald bij aan een wat zachter gezicht.

Ipv FFS had ze zich beter kunnen verdiepen in styling en make up met een cursusje kleurkeuze ook.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Nee maar het is inderdaad heel goed informatie uit te wisselen over het werk van chirurgen en ook logisch dat je dat als transen onder elkaar doet...

Maar begreep de aanleiding niet helemaal...
Maar goed als een biovrouw dat zou doen zou dat ongeveer zo klinken:

"Wat heeft Truus 100 mannen geneukt??? Met die pruik van haar? En dat gerimpelde gezicht? Wat goedkoop... dat zou mij nooit overkomen met mijn facelift!
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Maar wat denken jullie?

Zou deze transvrouw met al die mannen naar bed zijn gegaan voor de positieve feedback?

Dat ze bijv een lijst bijhield hoeveel mannen geen opmerking maakten over haar transseksualiteit tijdens de sex?

Of verzint ze het allemaal ? :lol:
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

marinth schreef:Maar wat denken jullie?

Zou deze transvrouw met al die mannen naar bed zijn gegaan voor de positieve feedback?

Dat ze bijv een lijst bijhield hoeveel mannen geen opmerking maakten over haar transseksualiteit tijdens de sex?

Of verzint ze het allemaal ? :lol:
Ik lees in het archief wel es postjes van een TS die zichzelf zéér intelligent vind en doorlopend, aan een stuk hengelt en vist naar 'positieve feedback' bij jan en alleman...

Misschien heeft ze dankzij haar 'hoge IQ' het post op advies om regelmatig te diletteren wat te letterlijk genomen en gebruikt ze allerlei formaten, lengtes en diktes van allerlei mannen?
Tevens voor de 'positieve feedback'?

Ze lijkt ook nog op die persoon trouwens...gezien haar 'zalmkleurige haarwerk' die misschien inmiddels wat verbleekt is.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

pipa schreef:Ipv FFS had ze zich beter kunnen verdiepen in styling en make up met een cursusje kleurkeuze ook.
Nou, ik zie duidelijk verschil en daar kijk ik alleen op de vorm van de schedel....bij de erna-fotos doet me niks eraan denken, dat ze ooit een man is geweest...maar bij de ervoor-fotos zie het wel degelijk....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Mara schreef:
pipa schreef:Ipv FFS had ze zich beter kunnen verdiepen in styling en make up met een cursusje kleurkeuze ook.
Nou, ik zie duidelijk verschil en daar kijk ik alleen op de vorm van de schedel....bij de erna-fotos doet me niks eraan denken, dat ze ooit een man is geweest...maar bij de ervoor-fotos zie het wel degelijk....

Mara
Ze doet haar FFS resultaten teniet door haar gezicht alsnog snoeihard te maken dmv dat zwarte haar en die afgrijselijke wenkbrauwtattoos en te zwarte oogmake up.
Daardoor gaat ze er eerder uitzien als een 'goedgelukte' TV dan als een vrouw.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

marinth schreef:Of verzint ze het allemaal ? :lol:
Ik denk, dat iedere trans un beetje in haar eigen droomwereld leeft en ja misschien ziet ze zichzelf heel anders als wij dat doen...en misschien ziet ze een uitlachen nog als positieve reactie en een beetje overdreven beland dit dan mogelijk ook nog op haar lijst....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

pipa schreef:Ze doet haar FFS resultaten teniet door haar gezicht alsnog snoeihard te maken dmv dat zwarte haar en die afgrijselijke wenkbrauwtattoos en te zwarte oogmake up.
Daardoor gaat ze er eerder uitzien als een 'goedgelukte' TV dan als een vrouw.
Tja Pipa, meningen verschillen....ik kan bij mezelf wel voelen, dat mensen anders reageren en bij mij is dan wel de stijl het zelfde gebleven....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Mara schreef:
pipa schreef:Ze doet haar FFS resultaten teniet door haar gezicht alsnog snoeihard te maken dmv dat zwarte haar en die afgrijselijke wenkbrauwtattoos en te zwarte oogmake up.
Daardoor gaat ze er eerder uitzien als een 'goedgelukte' TV dan als een vrouw.
Tja Pipa, meningen verschillen....ik kan bij mezelf wel voelen, dat mensen anders reageren en bij mij is dan wel de stijl het zelfde gebleven....

groetjes

Mara
Tjah, de meningen verschillen....binnen de T wereld is een T altijd vrouwelijk, passabel, beeldschoon enzenzenz.

Buíten de T wereld, in het dagelijks leven, liggen de zaken weer heel anders. Behalve dan voor de T's die tijdens hun transitie een realiteitsstoornis bij wijze van afweermechanisme ontwikkeld hebben.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

pipa schreef:Behalve dan voor de T's die tijdens hun transitie een realiteitsstoornis bij wijze van afweermechanisme ontwikkeld hebben.
Altijd nog een stuk beter dan je zelfhaat op andere T's te projecteren 8)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gesloten