post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

joandelynn schreef:
pipa schreef:Behalve dan voor de T's die tijdens hun transitie een realiteitsstoornis bij wijze van afweermechanisme ontwikkeld hebben.
Altijd nog een stuk beter dan je zelfhaat op andere T's te projecteren 8)
Nou, ik wou dat ik zo'n realiteitsstoornis had ja! Ik heb het gezien, transen die zichzelf 100% passabel en vrouwelijk vinden en die openvallende monden op straat veroorzaken....en denken dat dat is omdat ze zo mooi gevonden worden.

Alleen komt er een moment dat die realiteitsstoornis uitgewerkt raakt en ja, dan treedt er in de plaats daarvan een vorm van zelfhaat op die dodelijk kan eindigen.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef:Hoi Mara,

Dat weet ik wel.

En ik reageerde meer op de reactie van Jamie...
Want ik zag het verband niet helemaal dat ze een transvrouw die honderden mannen verslonden heeft omschrijft als een man met een pruik en vervolgens dat haar zoiets nooit zou overkomen vanwege haar FFS.

Klonk een beetje als,

Jamie:
OHJA??? HEB JIJ HONDERDEN MANNEN GENEUKT?

IK! HEB TOEVALLIG EEN FFS ONDERGAAN BIJ DR. CHET EN DRAAG GEEN PRUIK!

Hhahaha
Echt dat opscheppen he...
Opscheppen?? WAT??? Waar heb jij het nou weer over?? Dat zegt eerder iets over jezelf hoor. Ik schep niet op over mijn cosmetische chirurgie. Vind het zelfs tragisch dat ik het heb laten doen. Ben jaloers op iemand zoals Valentijn die de mannelijke puberteit heeft overgeslagen en daardoor geen FFS nodig had. Denk je dat het leuk was om in mijn eentje naar Thailand te vliegen, 3 weken met een opgezwollen pijnlijk hoofd rond te lopen? En daarna meteen weer aan het werk en ook nog eens vette schuld op lopen die ik nog steeds aan het afbetalen ben van mijn loon als medewerker in de zorg...

En ook al ben ik redelijk passabel: ik zou nooit seks met iemand hebben zonder te vertellen dat ik transseksueel ben.

En eerlijk gezegd: seksualiteit interesseert me erg weinig. Heb na mijn srs nog niet 1x met iemand seks gehad en heb daar ook geen behoefte aan.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Nou, van die 'resultaten' is de neus ronduit nep om te zien, temeer omdat die helemaal niet zo erg was pre FFS en heeft ze niet in de gaten dat dat blonde haar haar veel zachter maakt dan dat zwarte....en die afgrijselijke tattoowenkbrauwen/strepen dragen nou ook niet bepaald bij aan een wat zachter gezicht.

Ipv FFS had ze zich beter kunnen verdiepen in styling en make up met een cursusje kleurkeuze ook.
Nou sorry hoor. Dan ben je gewoon afgunstig tegenover mensen die ervoor kiezen FFS te laten doen.

Het resultaat vind ik heel natuurlijk. De linker is een androgyn type met oorbellen en rechts is gewoon een vrouw om te zien....
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
marinth schreef:Hoi Mara,

Dat weet ik wel.

En ik reageerde meer op de reactie van Jamie...
Want ik zag het verband niet helemaal dat ze een transvrouw die honderden mannen verslonden heeft omschrijft als een man met een pruik en vervolgens dat haar zoiets nooit zou overkomen vanwege haar FFS.

Klonk een beetje als,

Jamie:
OHJA??? HEB JIJ HONDERDEN MANNEN GENEUKT?

IK! HEB TOEVALLIG EEN FFS ONDERGAAN BIJ DR. CHET EN DRAAG GEEN PRUIK!

Hhahaha
Echt dat opscheppen he...
Opscheppen?? WAT??? Waar heb jij het nou weer over?? Dat zegt eerder iets over jezelf hoor. Ik schep niet op over mijn cosmetische chirurgie. Vind het zelfs tragisch dat ik het heb laten doen. Ben jaloers op iemand zoals Valentijn die de mannelijke puberteit heeft overgeslagen en daardoor geen FFS nodig had. Denk je dat het leuk was om in mijn eentje naar Thailand te vliegen, 3 weken met een opgezwollen pijnlijk hoofd rond te lopen? En daarna meteen weer aan het werk en ook nog eens vette schuld op lopen die ik nog steeds aan het afbetalen ben van mijn loon als medewerker in de zorg...

En ook al ben ik redelijk passabel: ik zou nooit seks met iemand hebben zonder te vertellen dat ik transseksueel ben.

En eerlijk gezegd: seksualiteit interesseert me erg weinig. Heb na mijn srs nog niet 1x met iemand seks gehad en heb daar ook geen behoefte aan.[/quote]

Lekker rustig, toch? Niks mis mee hoor.

Sommige transen gaan door een limbo van heteroman naar lesbische vrouw naar heterovrouw...omdat ze dan een vrouw zijn en daar hoort volgens hun dan een man bij en in.
Als requesiet van hun vrouwelijkheid dan ;-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Nou, van die 'resultaten' is de neus ronduit nep om te zien, temeer omdat die helemaal niet zo erg was pre FFS en heeft ze niet in de gaten dat dat blonde haar haar veel zachter maakt dan dat zwarte....en die afgrijselijke tattoowenkbrauwen/strepen dragen nou ook niet bepaald bij aan een wat zachter gezicht.

Ipv FFS had ze zich beter kunnen verdiepen in styling en make up met een cursusje kleurkeuze ook.
Nou sorry hoor. Dan ben je gewoon afgunstig tegenover mensen die ervoor kiezen FFS te laten doen.

Het resultaat vind ik heel natuurlijk. De linker is een androgyn type met oorbellen en rechts is gewoon een vrouw om te zien....
Welnee...ik zeg dat ze de resultaten van haar FFS weer teniet doet door haar verkeerde haarkleur en make up keuze en die tattoowenkbrauwen.

Bio vrouwen gaan er ook uit zien als travestieten als ze hun haar zwart verven, hun wenkbrauwen laten tattoeren enz.

En die neus is me veel te nep om te zien, zo'n typisch jaren 80 skischans verbouwde neus.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Dat zwarte haar staat haar anders prima hoor. Over de wenkbrauwen ben ik het wel met je eens. En die neus is er ook op vooruitgegaan, haar oude neus was namelijk echt niet mooi IMHO. Vind het eigenlijk wel een supergeslaagde FFS.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

pipa schreef:Buíten de T wereld, in het dagelijks leven, liggen de zaken weer heel anders. Behalve dan voor de T's die tijdens hun transitie een realiteitsstoornis bij wijze van afweermechanisme ontwikkeld hebben.
Pipa, ik leef buiten in de reale wereld....elke dag 24 uur....en ik zal bij god nie weten, wat jij met binnen de T*wereld bedoelt.... :roll:

En om bij het thema van deze thread te blijven....ik heb tot nu toe nogmaar met 3 mannen in bed gelegen....met een ervan doe ik het nog steeds regelmatig en juist deze was zeer over te spreken toen ik uit Thailand trug kwam, net als mun omgeving, ik had alleen positieve reacties, voor velen was het een wow-effect....

....je mag wel veel over mij aannemen, maar aan een realiteitsstornis leid ik echt niet, want dan zul je namelijk ook mun omgeving ervan betichten, want immers krijg ik van hun het feedback....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

joandelynn schreef:Dat zwarte haar staat haar anders prima hoor. Over de wenkbrauwen ben ik het wel met je eens. En die neus is er ook op vooruitgegaan, haar oude neus was namelijk echt niet mooi IMHO. Vind het eigenlijk wel een supergeslaagde FFS.
Nou, nee. In de jaren 80 waren nosejobs nog niet zo 'esthetisch geavanceerd' als nu en verlaagden ze gewoon de neusbrug ala 'skischans' enz maar met als resultaat nog even grote neusgaten.
En die waren en zijn flink, in dit specifieke geval.
Eén keer diep door haar neus inademen en ze zuigt alle insecten binnen een omtrek van 10 meter mee naar binnen, zo lijkt het.
Plus dat een dergelijke skischansneusbrug er gewoon onnatuurlijk uit ziet. Op de foto al, laat staan IRL in 3D.
Op foto 1 lijkt het wel of haar neus gewoon op haar gezicht geplakt is mede dankzij de vreemde 'radix', het punt waar de neusbrug overgaat in het voorhoofd.
Van de zijkant lijkt haar neus ook 'op haar gezicht geplakt', geen vloeiend in elkaar overgaande lijnen van neus naar gezicht en vv.

Ik heb zo de indruk dat je voor een nosejob beslist niet in Thailand moet zijn maar bij een westerse chirurg die gewend is westerse neuzen te doen en die dankzij vervolgopleidingen etc zijn technieken EN zijn esthetisch inzicht op peil houdt.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Jaimee schreef:
marinth schreef:Hoi Mara,

Dat weet ik wel.

En ik reageerde meer op de reactie van Jamie...
Want ik zag het verband niet helemaal dat ze een transvrouw die honderden mannen verslonden heeft omschrijft als een man met een pruik en vervolgens dat haar zoiets nooit zou overkomen vanwege haar FFS.

Klonk een beetje als,

Jamie:
OHJA??? HEB JIJ HONDERDEN MANNEN GENEUKT?

IK! HEB TOEVALLIG EEN FFS ONDERGAAN BIJ DR. CHET EN DRAAG GEEN PRUIK!

Hhahaha
Echt dat opscheppen he...
Opscheppen?? WAT??? Waar heb jij het nou weer over?? Dat zegt eerder iets over jezelf hoor. Ik schep niet op over mijn cosmetische chirurgie. Vind het zelfs tragisch dat ik het heb laten doen. Ben jaloers op iemand zoals Valentijn die de mannelijke puberteit heeft overgeslagen en daardoor geen FFS nodig had. Denk je dat het leuk was om in mijn eentje naar Thailand te vliegen, 3 weken met een opgezwollen pijnlijk hoofd rond te lopen? En daarna meteen weer aan het werk en ook nog eens vette schuld op lopen die ik nog steeds aan het afbetalen ben van mijn loon als medewerker in de zorg...

En ook al ben ik redelijk passabel: ik zou nooit seks met iemand hebben zonder te vertellen dat ik transseksueel ben.

En eerlijk gezegd: seksualiteit interesseert me erg weinig. Heb na mijn srs nog niet 1x met iemand seks gehad en heb daar ook geen behoefte aan.
Kijk zo bedoelde ik het niet, maar waarom begin je dan over FFS? Ik zie nog steeds het verband niet.

Was sex pre op ook al niet belangrijk voor je? Nooit geweest? Ben je dan aseksueel... ? Of aseksueel geworden ?
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef: Opscheppen?? WAT??? Waar heb jij het nou weer over?? Dat zegt eerder iets over jezelf hoor. Ik schep niet op over mijn cosmetische chirurgie. Vind het zelfs tragisch dat ik het heb laten doen. Ben jaloers op iemand zoals Valentijn die de mannelijke puberteit heeft overgeslagen en daardoor geen FFS nodig had. Denk je dat het leuk was om in mijn eentje naar Thailand te vliegen, 3 weken met een opgezwollen pijnlijk hoofd rond te lopen? En daarna meteen weer aan het werk en ook nog eens vette schuld op lopen die ik nog steeds aan het afbetalen ben van mijn loon als medewerker in de zorg...

En ook al ben ik redelijk passabel: ik zou nooit seks met iemand hebben zonder te vertellen dat ik transseksueel ben.

En eerlijk gezegd: seksualiteit interesseert me erg weinig. Heb na mijn srs nog niet 1x met iemand seks gehad en heb daar ook geen behoefte aan.
Kijk zo bedoelde ik het niet, maar waarom begin je dan over FFS? Ik zie nog steeds het verband niet.

Was sex pre op ook al niet belangrijk voor je? Nooit geweest? Ben je dan aseksueel... ? Of aseksueel geworden ?[/quote]

De vrouw waarover dit artikel gaat is naar mijn idee niet bepaald passabel. Als je een pruik draagt en een vrij mannelijk gelaat hebt dan denk ik dat de meeste mensen echt wel door hebben dat je ooit tot een ander geslacht heb behoort.
Mara begon toen erover dat ik me niet moest vergissen en dat mensen je sneller voor vrouw aanzien dan je denkt. En toen zei ik dat ik dat zelf in mijn geval alleen maar aan mijn FFS te danken heb. Als ik die niet had laten doen had de hele wereld in 1x kunnen zien dat ik trans ben. Nu is dat veel minder snel. Alleen een getraind oog ziet het.

Dus dat heeft echt niks met opscheppen te maken. En dat je daarbij ook nog eens begint dat ik dat doe als een jongetje met Mara dan voelt dat echt aan als een hele gemene steek onder water.
Mijn gezicht heeft op meerdere plekken een doof gevoel en in het puntje van mijn onderlip heb ik helemaal geen gevoel meer. Dat is de prijs die ik (naast de 15.000 euro) ook nog eens voor heb moeten betalen.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Nou, nee. In de jaren 80 waren nosejobs nog niet zo 'esthetisch geavanceerd' als nu en verlaagden ze gewoon de neusbrug ala 'skischans' enz maar met als resultaat nog even grote neusgaten.
En die waren en zijn flink, in dit specifieke geval.
Eén keer diep door haar neus inademen en ze zuigt alle insecten binnen een omtrek van 10 meter mee naar binnen, zo lijkt het.
Plus dat een dergelijke skischansneusbrug er gewoon onnatuurlijk uit ziet. Op de foto al, laat staan IRL in 3D.
Op foto 1 lijkt het wel of haar neus gewoon op haar gezicht geplakt is mede dankzij de vreemde 'radix', het punt waar de neusbrug overgaat in het voorhoofd.
Van de zijkant lijkt haar neus ook 'op haar gezicht geplakt', geen vloeiend in elkaar overgaande lijnen van neus naar gezicht en vv.

Ik heb zo de indruk dat je voor een nosejob beslist niet in Thailand moet zijn maar bij een westerse chirurg die gewend is westerse neuzen te doen en die dankzij vervolgopleidingen etc zijn technieken EN zijn esthetisch inzicht op peil houdt.
Denk dat je even nog een keer goed moet kijken. De neus is namelijk behoorlijk recht hoor. Een skischans kan ik niet ontdekken. Ik heb veel mensen gezien die hun neus hebben laten doen en vind dit echt een heel natuurlijk resultaat. De neus is recht en niet te smal of te kort.

Ben eerlijk gezegd wel heel benieuwd naar jouw gezicht. Wil ik weleens beoordelen hoe mooi, natuurlijk en vrouwelijk jouw neusje is...
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jaimee schreef:Ben eerlijk gezegd wel heel benieuwd naar jouw gezicht. Wil ik weleens beoordelen hoe mooi, natuurlijk en vrouwelijk jouw neusje is...
Om eerlijk te zijn, zou ik het ook graag willen beoordelen Jaimee....wij twee hebben dan tenminste het lef en laten fotos zien....mijn avatar bvb is zelf 3 weken na de operatie genomen en ik sta er nog nie zo best op....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Nou, nee. In de jaren 80 waren nosejobs nog niet zo 'esthetisch geavanceerd' als nu en verlaagden ze gewoon de neusbrug ala 'skischans' enz maar met als resultaat nog even grote neusgaten.
En die waren en zijn flink, in dit specifieke geval.
Eén keer diep door haar neus inademen en ze zuigt alle insecten binnen een omtrek van 10 meter mee naar binnen, zo lijkt het.
Plus dat een dergelijke skischansneusbrug er gewoon onnatuurlijk uit ziet. Op de foto al, laat staan IRL in 3D.
Op foto 1 lijkt het wel of haar neus gewoon op haar gezicht geplakt is mede dankzij de vreemde 'radix', het punt waar de neusbrug overgaat in het voorhoofd.
Van de zijkant lijkt haar neus ook 'op haar gezicht geplakt', geen vloeiend in elkaar overgaande lijnen van neus naar gezicht en vv.

Ik heb zo de indruk dat je voor een nosejob beslist niet in Thailand moet zijn maar bij een westerse chirurg die gewend is westerse neuzen te doen en die dankzij vervolgopleidingen etc zijn technieken EN zijn esthetisch inzicht op peil houdt.
Denk dat je even nog een keer goed moet kijken. De neus is namelijk behoorlijk recht hoor. Een skischans kan ik niet ontdekken. Ik heb veel mensen gezien die hun neus hebben laten doen en vind dit echt een heel natuurlijk resultaat. De neus is recht en niet te smal of te kort.

Ben eerlijk gezegd wel heel benieuwd naar jouw gezicht. Wil ik weleens beoordelen hoe mooi, natuurlijk en vrouwelijk jouw neusje is...
Nou, dan ben je een blind paard. Haar neusrug is van recht naar 'uitgeholde' 'skischans' gegaan compleet met te grote neusgaten.
Thaise chirurgen zijn gewoon niet goed met Westerse neuzen, dat is toch al lang bekend?
Jij werd toch opgezadeld met een uitgezakte columella waar je zo over klaagde? Zoiets veroorzaakt ook duidelijk zichtbare neusgaten trouwens. Heb je daar al een hersteloperatie aan gehad?

Als er iemand is die een nosejob in Thailand AF zou moeten raden dan ben jij het wel.....oh nee, dat heb je wel es gedaan hier in je postjes over je mislukte nosejob.
Is allemaal te lezen in je postjes uit het verleden. Ook dat je je lippen met aquamid wil laten vergroten bv.
Getuigt niet van slimheid want aquamid (en overige vulmiddelen) staan bekend als 'tikkende tijdbommen' wanneer eenmaal ingespoten namelijk. En dat is allemaal weer gewoon te googelen.

Mijn natuurlijke neus krijg jij niet te zien hoor en nee, gelukkig hoeft er aan mijn neus niets gedaan te worden :-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Pipa, die engelse meid op de site van dr Chettawut is juist een heel goed bvb over de kunst van hem en als ik jou postings in deze forum truglees, dan kom ik niet omheen je als een gefrustreerd iemand te zien....

....het spijt me, maar dit is nou juist de conclusie ik ik daaruit trek...

Er zijn dus massaal meiden blij met zijn werk en krijgen ook juist het bijhorende feedback vanuit hun omgeving, waaronder Jaimee en ik.....en ik snap echt niet waarom je zijn werk zo negatief gaat zien.....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Eerlijk gezegd komt Jamie op mij over als gefrustreerd....

Een medetrans zo lopen afzeiken en omschrijven als n man met n pruik, en zichzelf ophemelen vanwege haar ffs....daar druipt seksuele frustratie en misschien zelfs jaloezie vanaf...
Gesloten