Die penis is aanmerkelijk minder zichtbaar in het dagelijks leven dan een surgically mangled face hoor. Daar ligt het griezelkabinetgehalte aanmerkelijk hoger van; direct zichtbaar.Jaimee schreef:En voor sommige mensen is een vrouw met een penis weer een griezelkabinet. En zo blijf je aan de gang.pipa schreef: En ja, hoe sommige transen ((en bio vrouwen) zich vol overtuiging verder laten verminken, prima, hun zaak.
Maar voor mij een soort griezelkabinet
Ik ga slapen want ik moet morgen weer om 07.15 op.
Slaap lekker en griezel ze maar lekker!! Hoop dat het je gelukkig maakt!
Communiceren in je dagelijks leven doe je met je gezicht en niet met je piemel....dat zou niet best zijn zeg! LOL!
En ja, het is een hobby van me, griezelen van afzichtelijke plastisch chirurgisch 'gewijzigde' gezichten.
Maar dat zie je ook bij vrouwen hoor. Poosje geleden zag ik op straat een vrouw die rondliep of ze de Keizerin van Lombardije was.
Ze had net haar lippen (godsgruwelijk monsterlijk lelijk) op laten spuiten en was blijkbaar nogal trots op het resultaat.
AFZICHTELIJK LELIJK om te zien, maar goed, zij blij.
Dat is het belangrijkste en haar perceptievermogen en haar inability om lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen te kunnen lezen en interpreteren...ala, gelukkig maar dan, toch?