post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: En ja, hoe sommige transen ((en bio vrouwen) zich vol overtuiging verder laten verminken, prima, hun zaak.

Maar voor mij een soort griezelkabinet ;-)
En voor sommige mensen is een vrouw met een penis weer een griezelkabinet. En zo blijf je aan de gang. :)

Ik ga slapen want ik moet morgen weer om 07.15 op.

Slaap lekker en griezel ze maar lekker!! Hoop dat het je gelukkig maakt!
Die penis is aanmerkelijk minder zichtbaar in het dagelijks leven dan een surgically mangled face hoor. Daar ligt het griezelkabinetgehalte aanmerkelijk hoger van; direct zichtbaar.
Communiceren in je dagelijks leven doe je met je gezicht en niet met je piemel....dat zou niet best zijn zeg! LOL!

En ja, het is een hobby van me, griezelen van afzichtelijke plastisch chirurgisch 'gewijzigde' gezichten.

Maar dat zie je ook bij vrouwen hoor. Poosje geleden zag ik op straat een vrouw die rondliep of ze de Keizerin van Lombardije was.

Ze had net haar lippen (godsgruwelijk monsterlijk lelijk) op laten spuiten en was blijkbaar nogal trots op het resultaat.

AFZICHTELIJK LELIJK om te zien, maar goed, zij blij.

Dat is het belangrijkste en haar perceptievermogen en haar inability om lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen te kunnen lezen en interpreteren...ala, gelukkig maar dan, toch?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Mara schreef:
Jaimee schreef:.
Dat was ook mijn gedachte daarbij....ik kan als heel passabele transeksueel door het leven en dat kan nie iedereen van zich zeggen....velen blijven un beetje de ex-man.... (*KUUUCH??* huh? Jezelf zo ophemelen en anderen afkraken om er beter vanaf te komen? Je moet het lef maar hebben...of een enorme plaat voor je hoofd! Insert: Pipa)
.....elke dag seniora worden genoemd, dan doe ik het zo slecht nog niet met 2x2 meter, dikke kop en een skischansneus....wel un thaise, wel te verstaan....

Het geheel moet passabel zijn....en dat is nou juist het feedback, wat ik krijg....en dat in die stoere wereld waar ik in hang....als een erg stoere meid....

Mara
Coco schreef: Van de week ben ik met Mara in Bochum en Berlijn geweest. We hebben een weekje stasigeschiedenis gedaan, zeg maar.

Terwijl Mara met de camera bezig was, keek ik veel om me heen. En dan zie je de blikken. De blikken van verbazing. De blikken die zich afvragen: waar kijk ik nou eigenlijk naar? Sommigen verrekten bijna hun nek of struikelden over een stoeprandje.
Pas dan realiseer je je dat we met zijn allen nog een lange weg te gaan hebben. Dat is de realiteit.

Voordat we naar Berlijn gingen, zijn we nog even in het ziekenhuis in Bochum geweest, omdat de ontsteking die Mara in haar schaamstreek had, hevig de kop opstak. Terwijl Mara daar op de onderzoekstafel lag, werd er een tweede dokter bijgehaald voor een second opinion. Nadat die dokter eens zijn licht erover had laten schijnen, ging hij in conclaaf met de andere arts. Terwijl hij over Mara sprak, refereerde hij met 'er'. Toen ze daar wat van zei, bood hij direct zijn excuses aan. Een minuut later deed hij het gewoon weer. Wederom excuses, blablabla. Een dokter nota bene. Je gelooft het pas, als je erbij staat. Een ook dat, dames, is realiteit

Eerlijk gezegd bepaald niet iets om jaloers of afgunstig op te zijn, zoals het gebruikelijke argument luidt.

Waar ik wel jaloers op zou kunnen zijn is de waarheid gewoon kunnen verdraaien en naar je hand zetten en een enorme plaat voor je hoofd te kunnen ontwikkelen.
Helaas -of gelukkig- ben ik niet met een dergelijk typisch TS 'talent' begiftigd.

'Ik heb een FFS bij dr Chet ondergaan DUS ben ik passabel en DAAROM word ik senora genoemd. En verder is er helemaal niets aan de hand hoor'.

Lag het maar zo simpel.

Je moet maar in staat zijn om jezelf zó in de maling te kunnen nemen en daardoor tegen anderen te kunnen liegen alsof het niets is. En er vanuit gaan dat die er in mee gaan.

Of je ontwikkeld gewoon een realiteitsstoornis bij wijze van afweermechanisme, dat kan ook nog.

Maar goed, persoonlijk vind ik het een gevaarlijke manier van 'reclame maken' voor FFS; onderga een FFS bij dr C, X of Y en je wordt zo passabel dat er helemaal niets meer aan het handje is hoor. Doe die FFS en alles komt goed.

Helaas zijn er mensen die dat soort praatjes werkelijk geloven en....post FFS van een koude kermis thuiskomen.
Want simpelweg NIET waar en in de fraaie post FFS internetverhalen van X of Y gestonken.
Albert Einstein
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik weet nie waar jij Mila zich over druk gaat maken, blijkt echt een obsessie van je.....kun je het dan nie hebben, dat andere gewoon tevreden met zich zelf gaan kunnen worden....??????

.....het is nou zo als het is en ik denk die enige die een vet probleem heeft, dat ben jij.....

doei

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

pipa schreef:
Mara schreef:
Jaimee schreef:.
Dat was ook mijn gedachte daarbij....ik kan als heel passabele transeksueel door het leven en dat kan nie iedereen van zich zeggen....velen blijven un beetje de ex-man.... (*KUUUCH??* huh? Jezelf zo ophemelen en anderen afkraken om er beter vanaf te komen? Je moet het lef maar hebben...of een enorme plaat voor je hoofd! Insert: Pipa)
.....elke dag seniora worden genoemd, dan doe ik het zo slecht nog niet met 2x2 meter, dikke kop en een skischansneus....wel un thaise, wel te verstaan....

Het geheel moet passabel zijn....en dat is nou juist het feedback, wat ik krijg....en dat in die stoere wereld waar ik in hang....als een erg stoere meid....

Mara
Coco schreef: Van de week ben ik met Mara in Bochum en Berlijn geweest. We hebben een weekje stasigeschiedenis gedaan, zeg maar.

Terwijl Mara met de camera bezig was, keek ik veel om me heen. En dan zie je de blikken. De blikken van verbazing. De blikken die zich afvragen: waar kijk ik nou eigenlijk naar? Sommigen verrekten bijna hun nek of struikelden over een stoeprandje.
Pas dan realiseer je je dat we met zijn allen nog een lange weg te gaan hebben. Dat is de realiteit.

Voordat we naar Berlijn gingen, zijn we nog even in het ziekenhuis in Bochum geweest, omdat de ontsteking die Mara in haar schaamstreek had, hevig de kop opstak. Terwijl Mara daar op de onderzoekstafel lag, werd er een tweede dokter bijgehaald voor een second opinion. Nadat die dokter eens zijn licht erover had laten schijnen, ging hij in conclaaf met de andere arts. Terwijl hij over Mara sprak, refereerde hij met 'er'. Toen ze daar wat van zei, bood hij direct zijn excuses aan. Een minuut later deed hij het gewoon weer. Wederom excuses, blablabla. Een dokter nota bene. Je gelooft het pas, als je erbij staat. Een ook dat, dames, is realiteit

Eerlijk gezegd bepaald niet iets om jaloers of afgunstig op te zijn, zoals het gebruikelijke argument luidt.

Waar ik wel jaloers op zou kunnen zijn is de waarheid gewoon kunnen verdraaien en naar je hand zetten en een enorme plaat voor je hoofd te kunnen ontwikkelen.
Helaas -of gelukkig- ben ik niet met een dergelijk typisch TS 'talent' begiftigd.

'Ik heb een FFS bij dr Chet ondergaan DUS ben ik passabel en DAAROM word ik senora genoemd. En verder is er helemaal niets aan de hand hoor'.

Lag het maar zo simpel.

Je moet maar in staat zijn om jezelf zó in de maling te kunnen nemen en daardoor tegen anderen te kunnen liegen alsof het niets is. En er vanuit gaan dat die er in mee gaan.

Of je ontwikkeld gewoon een realiteitsstoornis bij wijze van afweermechanisme, dat kan ook nog.

Maar goed, persoonlijk vind ik het een gevaarlijke manier van 'reclame maken' voor FFS; onderga een FFS bij dr C, X of Y en je wordt zo passabel dat er helemaal niets meer aan het handje is hoor. Doe die FFS en alles komt goed.

Helaas zijn er mensen die dat soort praatjes werkelijk geloven en....post FFS van een koude kermis thuiskomen.
Want simpelweg NIET waar en in de fraaie post FFS internetverhalen van X of Y gestonken.

Nou Mila kan dit alvast niet zijn, want die zou nooit ontwikkelt met een "d" schrijven.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

marinth schreef: Nou Mila kan dit alvast niet zijn, want die zou nooit ontwikkelt met een "d" schrijven.
Sneue vertoning is ook zonder D 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Jaimee schreef: Als mensen hier iets negatiefs over me willen zeggen of rare blikken hadden willen werpen dan hadden ze dat allang gedaan hoor. Hier nemen ze geen blad voor de mond..
kijk das nou een onwijs verschil in perceptie. Ik krijg ook nooit negatieve opmerkingen maar blikken zijn er wel degelijk. En als jij al niet eens in de gaten hebt dat op een meter afstand een TS je gadeslaat... dan vraag ik me af hoe "objectief" jouw oordeel is over je uiterlijk.

Dat is dus iets waar ik niet goed tegen kan. Ik kan namelijk slecht "meepraten" met transen wanneer ik duidelijk zie dat we bekeken worden.

Dat neemt soms zelfs absurde vormen aan. Ik heb iemand gekend die ook net FFS had gedaan en die vond zichzelf zo vrouwelijk en passabel dat ze dacht dat niemand naar haar kijk, maar alleen naar MIJ.

Terwijl, helaas, ik mensen verschrikt zag kijken, "wat is dat voor lange gestalte met een onnatuurlijk gezicht"...ze is het later ook eens aan mensen gaan vragen "had u iets in de gaten" en werd daarmee snel uit de droom geholpen.
Dat mensen niets zeggen betekent helemaal -niets-.

Een mens met een minimaal beschaafd karakter en gedrag zal geen wildvreemde op straat vragen of ze eerst man is geweest.

passabiliteit is een zeer breed begrip.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Mara schreef:Ik weet nie waar jij Mila zich over druk gaat maken, blijkt echt een obsessie van je.....kun je het dan nie hebben, dat andere gewoon tevreden met zich zelf gaan kunnen worden....??????

.....het is nou zo als het is en ik denk die enige die een vet probleem heeft, dat ben jij.....

doei

Mara
Welnee...jij bent degeen met een vet probleem, dat is toch overduidelijk?

Van de 1e versnelling van 'afgunst en jaloezie' maar die werkt helaas niet meer dus naar de 2e versnelling van 'jij hebt een probleem', maar ook die werkt niet want ik heb op dat vlak geen probleem.

Wat voor argument wordt de 3e versnelling?

Maar goed, fijn voor je dat je ondanks alles toch zó tevreden bent met jezelf en <ik kan als heel passabele transeksueel door het leven en dat kan nie iedereen van zich zeggen....velen blijven un beetje de ex-man.... >
Maar jij natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk helemaal niet hoor! Jij bent heel passabel en niet zoals velen 'un beetje de ex-man'.

Ik ben ook tevreden hoor, maar dan IRL...omdat voorbijgangers niet hun nek verrekken door het omdraaien en nastaren, omdat ik niet een stroom van vreemde 'wat is dát??' blikken krijg enz.

Blij toe, want zo zou ik niet kunnen leven hoor...temeer omdat ik absoluut niet in staat ben mezelf (en anderen) in de maling te nemen.
Albert Einstein
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jau.....en Coco aanhalen....leuk....

....laat zij nou eens de geboren vrouw zijn, waar zich mensen ook wel eens vergissen met aanspreken met meneer......

.....weet jij Pipo, ik geef niks op een poolse slager van het Bochumer ziekenhuis....ik kan tenminste stellen, dat ik heel passabel ben als mezelf en wat jij een plaat voor mun hoofdje noem, noem ik zelfzekerheid.....

.....en ja, ga maar vlug de volgende afkraken, want bij mij ga je daarmee zeker geen succes boeken hoor....ik vind je uitermate belachelijk met dit gedrag.....

Mara
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Mara schreef: ....laat zij nou eens de geboren vrouw zijn, waar zich mensen ook wel eens vergissen met aanspreken met meneer......
AHA! Typisch, dat juist een geboren vrouw wel zo haarfijn in de gaten heeft wanneer en hoe en met wat voor intentie er gekeken wordt.

Heel eerlijk gezegd ben ik die eigenschap "geheel in je eigen wereld leven" alleen maar bij mannen tegengekomen, Iemand die zichzelf een succesvolle zakenman waant bijvoorbeeld maar al jaren een uitkering heeft, en opscheppen over het aantal vrouwen die hij heeft gehad, zogezegd. En zijn seksuele prestaties... Al dat soort dingen...
Transen scheppen graag op over hun uiterlijk...
Ook iets wat je vrouwen maar zelden ziet doen (EN AL HELEMAAL NIET ALS ER IETS AAN MANKEERT), vrouwen scheppen eerder op over hun man, enz.

Bedoel er niks mee, maar het is toch wel opvallend.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Terwijl ik druk aan werken ben in de reale wereld blijken hier menige alleen achter de computer te hangen en lekker te oordelen over anderen, die ze helemaal nie kennen....

....Pipa lijkt vet ontevreden ermee, dat andere gewoon hun ding doen en tevreden daarmee zijn....ik lig in een deuk als zij het aanhaalt, dat ik nagekeken werd....nou ja, met felrooie haren, die ik toen in Bochum en Berlijn had, doen ze het bij iedereen....en ja, ik ben 1,88 mtr....wat wil je, ieder vrouw met deze afmeting werd nagekeken....laat mij nou eens ook nog heel stoer zijn....elke superstoere vrouw werd nagekeken....ik zit op een vette truck en rij door Italië....wat denken jullie, hoeveel van mijn soort er dan zijn....heel weinig hoor....zoiets zie je nie vaak en vooral nie in Italië....zeker wor ik wegens dit feit al nagekeken.....

.....mij best hoor....en gelukkig ben ik echt niet afhankelijk van de oordelen van een paar transseksuele internetjunkies....en als zich iemand vergist met aanspreken, nou zeg, er zijn ergere dingen....al mun hele leven hebben zich mensen wel eens vergist mij aan te spreken....ja ook toen ik nog een jongen was, werd ik wel eens meisje genoemd...op heel oude fotos heb ik iets vrouwelijks....later pas nadat ik 20 was vermannelijkte ik ontzettend....tja, shit happens....maar ik heb daar weer wat aan gedaan....was een lange weg....

Gaan jullie maar lekker verder....ik moet nu ook weer verder....un paar kilometers afleggen....ik ga vanavond deze thread eens aan mun beste vriendin voorleggen en ik weet nu al, dat ze net als ik vet in een deuk gaat liggen over zoveel onzin, die hier de laatste tijd van jullie geschreven werd....

doei....

Mara
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Mara schreef:ik ga vanavond deze thread eens aan mun beste vriendin voorleggen en ik weet nu al, dat ze net als ik vet in een deuk gaat liggen over zoveel onzin, die hier de laatste tijd van jullie geschreven werd....

doei....

Mara
En niet te vergeten het tamelijk betrokken maar bot eerlijke postje van Coco.

Op die manier krijg je de realistische dingen te lezen ipv de opgeleukte internetwaarheid.

Waar ik vet van in een deuk lag was <ik kan als heel passabele transeksueel door het leven en dat kan nie iedereen van zich zeggen....velen blijven un beetje de ex-man.... >

Zgn oh zo betrokken met mede transen maar ze tegelijkertijd afkraken om jezelf wat beter te doen voelen.

PLUS dat het gewoon NIET waar is ook heeft dr Chet 'je aangeraakt met zijn 'toverscalpel'...

Triest eigenlijk.
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Die penis is aanmerkelijk minder zichtbaar in het dagelijks leven dan een surgically mangled face hoor. Daar ligt het griezelkabinetgehalte aanmerkelijk hoger van; direct zichtbaar.
Communiceren in je dagelijks leven doe je met je gezicht en niet met je piemel....dat zou niet best zijn zeg! LOL!

En ja, het is een hobby van me, griezelen van afzichtelijke plastisch chirurgisch 'gewijzigde' gezichten.

Maar dat zie je ook bij vrouwen hoor. Poosje geleden zag ik op straat een vrouw die rondliep of ze de Keizerin van Lombardije was.

Ze had net haar lippen (godsgruwelijk monsterlijk lelijk) op laten spuiten en was blijkbaar nogal trots op het resultaat.

AFZICHTELIJK LELIJK om te zien, maar goed, zij blij.

Dat is het belangrijkste en haar perceptievermogen en haar inability om lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen te kunnen lezen en interpreteren...ala, gelukkig maar dan, toch?
Nee maar daar had ik het niet over. Ik had het erover dat veel mensen niet snappen dat een transseksueel haar penis behoudt en dat ze zouden gruwelen van het idee.

En om nog even over mijn surgically mangled face te hebben: alleen mijn neus ziet er best wel gedaan uit. Daar ben ik me van bewust en dat vind ik ook niet erg want ik hou van kleine neuzen.
Maar voor de rest: ik weet niet waar je het over hebt. Hadden wij trouwens niet de zelfde chirurg voor de FFS? Nou dan heb jij net zo'n onnatuurlijk voorhoofd als ik...
:roll:

En als het een hobby is 'te griezelen' bij chirurgisch gewijzigde gezichten vind ik je echt heel triest persoon: dan haal jij je plezier en gevoel van eigenwaarde uit andermans 'ellende'. En het leuke is dat de meeste mensen die een 'gedaan' uiterlijk hebben daar helemaal niet mee zitten en dat misschien wel hartstikke mooi vinden.

Ik ben blij voor die vrouw met die grote, onnatuurlijke lippen. Ze vond het blijkbaar hartstikke mooi en heeft het gedaan voor zichzelf en heeft zich daarbij niet laten afleiden door zo'n naar persoon zoals jij.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Helaas zijn er mensen die dat soort praatjes werkelijk geloven en....post FFS van een koude kermis thuiskomen.
Een FFS is geen wondermiddel. Maar kan zeker een groot verschil uitmaken.
En dat weet Mara ook wel hoor.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

marinth schreef: kijk das nou een onwijs verschil in perceptie. Ik krijg ook nooit negatieve opmerkingen maar blikken zijn er wel degelijk. En als jij al niet eens in de gaten hebt dat op een meter afstand een TS je gadeslaat... dan vraag ik me af hoe "objectief" jouw oordeel is over je uiterlijk.

Dat is dus iets waar ik niet goed tegen kan. Ik kan namelijk slecht "meepraten" met transen wanneer ik duidelijk zie dat we bekeken worden.

Dat neemt soms zelfs absurde vormen aan. Ik heb iemand gekend die ook net FFS had gedaan en die vond zichzelf zo vrouwelijk en passabel dat ze dacht dat niemand naar haar kijk, maar alleen naar MIJ.

Terwijl, helaas, ik mensen verschrikt zag kijken, "wat is dat voor lange gestalte met een onnatuurlijk gezicht"...ze is het later ook eens aan mensen gaan vragen "had u iets in de gaten" en werd daarmee snel uit de droom geholpen.
Dat mensen niets zeggen betekent helemaal -niets-.

Een mens met een minimaal beschaafd karakter en gedrag zal geen wildvreemde op straat vragen of ze eerst man is geweest.

passabiliteit is een zeer breed begrip.
Eerlijk gezegd weet ik niet eens of je wel mij echt hebt gezien in de van Haren. Kan ook verzonnen zijn aangezien je weet dat ik daar weleens kom en dan voor de grote maten ga. (Heb ik over gepost...)

Maar goed ook al is het wel waar: ik ben niet de hele dag met mijn of andermans transseksualiteit bezig... Ik denk dat het bij jou anders ligt: jij spot iemand en voert meteen een analyse uit. En geef toe: meestal komt de des betreffende persoon er behoorlijk bekaaid vanaf. Hoor je maar weinig positiefs melden over je mede-transseksueel. Nou maak daar maar niks van ipv weinig.

En nogmaals, ik woon in A'dam Oost. Als ik met mijn ongeopereerde gezicht hier had rondgelopen had ik zeker weten dagelijks opmerkingen gehad. Of erger. En nu is dat met mijn huidige gezicht niet.

En ik ben echt niet zo blind en doof als jij denkt hoor. Ik hoor/ merk het heel goed als mensen over me praten of naar me staren. Alleen meestal gaat het dan over mijn lengte. Toevallig vandaag nog in bus 37 hadden een groep meiden het erover. "Mi gado, die tanga is LANG!!"
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Jaimee schreef: Nee maar daar had ik het niet over. Ik had het erover dat veel mensen niet snappen dat een transseksueel haar penis behoudt en dat ze zouden gruwelen van het idee.
Das echt de grootst mogelijk onzin die ik in tijden gehoord heb. Het ligt in de lijn van verwachting dat een transseksueel een geslachtsoperatie ondergaat op zn best.

Alsof er ook maar iemand die geen transseksueel is, kan begrijpen waarom je een geslachtsoperatie zou ondergaan lol. Er zijn net zoveel mensen die denken te begrijpen waarom je het niet zou doen :D

Bovendien zijn veel mannen EN vrouwen zeer geinteresseerd in transjes die hun oorspronkelijk geslachtsdelen nog hebben...

En hele groepen mensen die gruwelen bij het idee van een geslachtsoperatie... laat staan de mannen die gruwelen bij het idee een vrouw te ****** die eerst iets heel anders had.... nl dat wat hij zelf ook heeft... aauw!
Gesloten