post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Mara schreef:Nou....je maakt uit een tevredenheid met zich zelf een aanhemelen....

....mij best....vul het maar verder voor jezelf in....ik had al eerder in deze thread geschreven, dat jou mening nie telt, want daar heb ik mun omgeving voor....

Mara
En mensen uit je omgeving, zoals Coco kunnen ook heel eerlijk zijn. Dat bleek.

Majah, haar mening telt voor jou opeens ook niet meer want je rept er met geen woord meer over.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Jullie maken er wel een complete dagtaak van he? Niks beters te doen of zo? Het stadium van zinloze zieligheid zijn jullie n pagina of 5 geleden al gepasseerd..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
pipa
Troll

Bericht door pipa »

AM_ber_79 schreef:Jullie maken er wel een complete dagtaak van he? Niks beters te doen of zo? Het stadium van zinloze zieligheid zijn jullie n pagina of 5 geleden al gepasseerd..
En jij leest mee en levert af en toe es een one liner.

Maar goed, je collega vrachtwagenchauffeur Mara leeft wel als post op TS en maakt daar een dagtaak van.
Jij hebt nog nooit een hormoonpil van dichtbij gezien, laat staan dat jij als vrouw durft te leven EN te werken.
Dat is zinloze zieligheid, zo'n 'TS' die al jarenlang maar niet aan een real life transitie 'toekomt'...
Albert Einstein
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Jaimee schreef:
marinth schreef:Maar ik word zeker niet ineens een heteroseksuele vrouw voor een man omdat ik een neovagina heb.
Ik denk dat dat verschilt per man. Ik denk dat er best mannen zijn die geen problemen hebben met het transseksueel verleden van iemand.
Ja hoor... maar net zoveel mannen maakt het denk ik niet uit wat je dan vervolgens tussen je benen hebt, Als het idee van een transseksueel heb niet afschrikt... schrikt dat hen ook niet af.
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Jaimee schreef:
marinth schreef:Maar ik word zeker niet ineens een heteroseksuele vrouw voor een man omdat ik een neovagina heb.
Ik denk dat dat verschilt per man. Ik denk dat er best mannen zijn die geen problemen hebben met het transseksueel verleden van iemand.
Ja hoor... maar net zoveel mannen maakt het denk ik niet uit wat je dan vervolgens tussen je benen hebt, Als het idee van een transseksueel hen niet afschrikt... schrikt dat hen ook niet af.

Tenzij je natuurlijk een engelachtig deep stealth passabel meisje bent... maar dat is voor de meeste van ons niet weggelegd...

Hoewel als je de verslagen van de transen zelf moet geloven is zon beetje iedereen hier stealth :D
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

AM_ber_79 schreef:Jullie maken er wel een complete dagtaak van he? Niks beters te doen of zo? Het stadium van zinloze zieligheid zijn jullie n pagina of 5 geleden al gepasseerd..
Vertel jij dan eens wat je ervan vindt?
Lijkt mij heel interessant hoor!
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

pipa schreef:
Mara schreef:Nou....je maakt uit een tevredenheid met zich zelf een aanhemelen....

....mij best....vul het maar verder voor jezelf in....ik had al eerder in deze thread geschreven, dat jou mening nie telt, want daar heb ik mun omgeving voor....

Mara
En mensen uit je omgeving, zoals Coco kunnen ook heel eerlijk zijn. Dat bleek.

Majah, haar mening telt voor jou opeens ook niet meer want je rept er met geen woord meer over.
Sommige transen hebben een Coco in hun hoofd en anderen niet. Als je dat niet hebt, is het ook heel moeilijk om "op te wekken"....

Als je ongevoelig bent voor gezichtsuitdrukkingen en niet goed kunt duiden/interpreteren wat anderen voelen en denken...maar iemand anders kan dat wel en vertelt dat... dan wordt een trans heel vaak boos, waarom wil je mij kwetsen enz? Terwijl het goedbedoelde hulp is.

Even slikken, het is pijnlijk misschien, maar doe er je voordeel mee.

Reactie's van "normale mensen" daarbij zijn vaak helemaal onbetrouwbaar... de meeste mensen hebben toch een goede bedoeling met je, of willen je toch een hart onder de riem steken, en velen zullen dan ook zeggen: Welnee niemand ziet het aan je.

Ja als je dat soort antwoorden dan gaat geloven en voor zoete koek aanneemt...dan ben je wel een beetje naïef.

Transen die een Coco in hun hoofd hebben kunnen blijkbaar veel beter hun eigen situatie inschatten EN de prikkels vanuit de omgeving.. en daarom kunnen ze zichzelf (en anderen) niet in de maling nemen...

En diezelfde transjes zullen ook nooit anderen een FFS of SRS aanraden om "vrouw" te worden, omdat ze weten dat ze dan onrealistische verwachtingen scheppen bij anderen...
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

marinth schreef:Terwijl het goedbedoelde hulp is.
Ja, tis goed met jou Mina.....vind je het nie erg altijd in de schaduw van Mila te staan....????

.....hoe ver ben je trouwens....????

buena notte

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Mara schreef:
Ja, tis goed met jou Mina.....vind je het nie erg altijd in de schaduw van Mila te staan....????

.....hoe ver ben je trouwens....????

buena notte

Mara
Mina Mila? What are you talking about?

laid back zijn staat heel aantrekkelijk bij een man... maar bij een transvrouw niet... staat een beetje dom.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Non essere così stupido, tu mi capisci....

dormire bene e sognare qualcosa di bello.... :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Mara schreef:

Mara
Waaaaaaaaaaaat???? Wat een arrogantie zeg!!! Ik trek me laarzen met 10cm sleehak wel aan!
Ik ben 1.74+10cm hak= 1.84+ een paar cm haar op me hoofd= bijna 1.90! PUH!!
:wink:
Albert Einstein
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

pipa schreef:
Mara schreef:

Mara
Waaaaaaaaaaaat???? Wat een arrogantie zeg!!! Ik trek me laarzen met 10cm sleehak wel aan!
Ik ben 1.74+10cm hak= 1.84+ een paar cm haar op me hoofd= bijna 1.90! PUH!!
8)
Hiervoor had ik gezegd tegen Pipa dat zij in MIJN schaduw staat vanwege mijn lengte...

Dat postje is alleen door de marsmannetjes weggehaald :D
joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

Amber, maak jij je nog druk om zulke teksten die hier verschijnen.
Ik lees het soms en denk het er mijne van.
respect komt van twee kanten
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

pipa schreef: Ik haal er mijn gevoel voor eigenwaarde niet uit hoor. Ik hou gewoon van real life horror.
lol!
pipa
Troll

Bericht door pipa »

marinth schreef:
pipa schreef: Ik haal er mijn gevoel voor eigenwaarde niet uit hoor. Ik hou gewoon van real life horror.
lol!
Real life horror with special effects that is ;-)

A propos special effects: ik heb in het buitenland wel es bejaarde transen gezien die blijkbaar in de jaren 70 hun gezichten grondig hadden laten verbouwen.

Quelle horreur! DAT is pas ECHT eng om te zien, een bijkans weggehakte neus op een bejaard gezicht.(een neus verouderd mee namelijk, behalve als die te rigoureus verkleind is)

De jukbeenimplants waarvan de omtrekken te zien zijn door de ouder en dunner geworden huid EN ook daardoor zichtbaar geworden onderhuids littekenweefsel van (ettelijke) facelifts.

Om van de sili lippen op een bejaard gezicht nog maar te zwijgen; ook lippen krimpen met het ouder worden behalve uiteraard sili lippen.
Dat geeft het effect van een bejaarde clown met merkwaardig afgezakte mondhoeken (fillers gaan namelijk na verloop van tijd zakken met bijbehorende effecten rond de mond)
(Gebeurt ook bij jongeren binnen een paar jaar na inspuiting van div permanente fillers trouwens. Er wordt niet zo stil gestaan bij het feit dat door het gewicht van fillers de boel kan gaan zakken binnen een paar jaar)

And last but certainly not least: te rigoureus verkleinde onderkaken en kinnen die verder zijn gekrompen door veroudering (aangezichtsbotweefsel neemt namelijk ook af bij het ouder worden)
En dat zorgt dus voor een hele vreemde afzakkende huid over de verkleinde kaak en kin heen.

Ben je een bejaarde TS en dan trek je NOG de negatieve aandacht door de effecten van veel teveel vroegere plastisch chirurgie op een inmiddels verouderd en bejaard gezicht.

En de siliconenborsten, heupen, billen en dijen ogen ook nogal vreemd bij de bejaarde dames...

Alles goed en wel: als een relatief jonge alien looking TS voor schut lopend door het leven gaan, ala.
Maar als bejaarde alien looking TS de rest van je leven door moeten en op leeftijd nog ongewenste aandacht trekkend?

Woa! Mij niet gezien hoor.
Albert Einstein
Gesloten