marinth schreef:pipa schreef:
Ik haal er mijn gevoel voor eigenwaarde niet uit hoor. Ik hou gewoon van real life horror.
lol!
Real life horror with special effects that is
A propos special effects: ik heb in het buitenland wel es
bejaarde transen gezien die blijkbaar in de jaren 70 hun gezichten grondig hadden laten verbouwen.
Quelle horreur!
DAT is pas ECHT eng om te zien, een bijkans weggehakte neus op een bejaard gezicht.(een neus verouderd mee namelijk, behalve als die te rigoureus verkleind is)
De jukbeenimplants waarvan de omtrekken te zien zijn door de ouder en dunner geworden huid EN ook daardoor zichtbaar geworden onderhuids littekenweefsel van (ettelijke) facelifts.
Om van de sili lippen op een bejaard gezicht nog maar te zwijgen; ook lippen krimpen met het ouder worden behalve uiteraard sili lippen.
Dat geeft het effect van een bejaarde clown met merkwaardig afgezakte mondhoeken (fillers gaan namelijk na verloop van tijd zakken met bijbehorende effecten rond de mond)
(Gebeurt ook bij jongeren binnen een paar jaar na inspuiting van div permanente fillers trouwens. Er wordt niet zo stil gestaan bij het feit dat door het gewicht van fillers de boel kan gaan zakken binnen een paar jaar)
And last but certainly not least: te rigoureus verkleinde onderkaken en kinnen die verder zijn gekrompen door veroudering (aangezichtsbotweefsel neemt namelijk ook af bij het ouder worden)
En dat zorgt dus voor een hele vreemde afzakkende huid over de verkleinde kaak en kin heen.
Ben je een bejaarde TS en dan trek je NOG de negatieve aandacht door de effecten van veel teveel vroegere plastisch chirurgie op een inmiddels verouderd en bejaard gezicht.
En de siliconenborsten, heupen, billen en dijen ogen ook nogal vreemd bij de bejaarde dames...
Alles goed en wel: als een relatief jonge alien looking TS voor schut lopend door het leven gaan, ala.
Maar als bejaarde alien looking TS de rest van je leven door moeten en op leeftijd nog ongewenste aandacht trekkend?
Woa! Mij niet gezien hoor.