Verkeerd geformuleerd of naar de post op TS hand gezet?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een post op TS.
1
14%
een TRANSvrouw
1
14%
een eunuch
1
14%
iemand met een diepe realiteitsstoornis
1
14%
een totale narcist
0
Geen stemmen
volgens de bijgewerkte ID papieren een papieren V
1
14%
een neovagina fetisjist
1
14%
iemand die zichzelf bedriegt maar anderen weten wel hoe de vork in de steel zit
0
Geen stemmen
een cosmetisch geconstrueerde 'vrouw'
0
Geen stemmen
een door het voorheen rijkelijk vloeiende testo kalend persoon met een haarwerk in kleur naar keuze
1
14%

Totaal aantal stemmen: 7

pipa
Troll

Bericht door pipa »

Neen, echt SRS is echt de enige oplossing .....zonder SRS ben je nooit vrouw. Onmogelijk .....
Bij mijn weten wordt een vrouw als bio meisje geboren, in de regel met XX chromosomen, een bio vagina, een baarmoeder en eierstokken.

En groeit op tot een vrouw die géén SRS nodig heeft.

Zonder daarmee geboren te zijn is het inderdaad onmogelijk om een vrouw te zijn of te worden.

Dus wat maakt dat iemand die een SRS nodig heeft om een 'vrouw' te worden?

Want:
Maar bon om verder te gaan.
Ik noem pre-op transen : bio-mannen.
Dan veranderd zo iemand toch niet post op als bij toverslag in een vrouw maar in een bio man met een neovagina? Volgens jouw opvattingen?

P.s:
Enfin als mannelijke transgender , ben je een man en dan ben je gewoon om vrouwen dingen ongewenst op te dringen.
Hiermee wordt een VM bedoeld of juist weer niet? Gezien de strakke definities die gehanteerd worden om deze of gene te omschrijven?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Ik vind de uitspraken van deze post op TS wederom schokkend.

Voordat ik in transitie ging was ik nog nooit in aanraking gekomen met transseksuelen en ging er gemakshalve vanuit dat dat vrouwen waren, en ik dacht zelf dat ik te mannelijk was om transseksueel te kunnen zijn.

Normaal gesproken zou een directe kennismaking vooroordelen niet moeten bevestigen maar wegnemen. In dit geval is het andersom gegaan. Ik heb veel post op TSen leren herkennen als mannen. Gewoon door de manier waarop velen van hen denken.

Dat starre dichotome denken, tegen beter weten in, is nl eerder mannelijk dan vrouwelijk.

Treurig is het, wanneer je dan als mannelijke Post op TS pas wakker wordt op het moment dat een man je verteld dat je toch niet helemaal vrouw bent, ondanks je cosmetisch gemaakte vagina. Daar ontmoet de starre Post op TS het starre denken van de "heteroman".

De post op transseksueel is geen vrouw, ondanks de vagina en borsten. En ondanks haar "successen" met vrouwen in de dameskleedkamers en douches.

Maar ondanks dat, blijft deze Post op TS beweren dat niet geopereerde transseksuelen biomannen zijn en omdat zij een "cosmetische ingreep" heeft ondergaan tussen de benen, dat zij een "echte" vrouw is.

Treurig hoor, een post op TS die door heteromannen als omgebouwde homo wordt gezien, die het ondanks deze "feedback" van mannen nog steeds in haar hoofd durft te halen andere transseksuelen van homoseksualiteit te "betichten".

Mannelijker kan het haast niet.
Erg sneu.

Die haat richting pre-op transseksuelen en mannen, dat lijkt eerder op een soort zelfhaat/zelfontkenning, dan op een gelukkig bestaan van een Post op TS die zichzelf door "haar" transitie heeft gevonden.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Neen, echt SRS is echt de enige oplossing .....zonder SRS ben je nooit vrouw. Onmogelijk .....
Zie hier het grote verschil tussen een T en een vrouw :wink:

Deze commercial speciaal voor jou!

http://www.youtube.com/watch?v=CmKTnKFzKlU
Albert Einstein
joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

Ik mis een optie bij de poll.

Namelijk de optie;
Een mens dat eindelijk verder kan leven met een lichaam en geest als eenheid.
respect komt van twee kanten
pipa
Troll

Bericht door pipa »

joyke schreef:Ik mis een optie bij de poll.

Namelijk de optie;
Die optie is overbodig of niet van toepassing, gezien de quotes van XXXXX* en de strekking van het topic.

Bovendien gaat het dan weer binnen no time over mannen als verkrachters, pedo's enz.
Om toch vooral de aandacht weer af te leiden en met een beschuldigende vinger te wijzen naar mannen.....en op een ziekelijke, gestoorde manier een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren/beledigen.

Werkelijk álles aan diep gestoorde argumenten wordt er bij gesleept om toch maar vooral het verleden als man te kunnen ontkennen én de neovagina te kunnen 'legitimeren'.

*Naam verwijderd ivm privacy - Moderators
Albert Einstein
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

pipa schreef:

Namelijk de optie;
Die optie is overbodig of niet van toepassing, gezien de quotes van Melina en de strekking van het topic.

Bovendien gaat het dan weer binnen no time over mannen als verkrachters, pedo's enz.
Om toch vooral de aandacht weer af te leiden en met een beschuldigende vinger te wijzen naar mannen.....en op een ziekelijke, gestoorde manier een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren/beledigen.

Werkelijk álles aan diep gestoorde argumenten wordt er bij gesleept om toch maar vooral het verleden als man te kunnen ontkennen én de neovagina te kunnen 'legitimeren'.

Beetje kort door de bocht.

Je moet er niet aan voorbij gaan dat zon dergelijke TS op haar manier heel oprecht TS kan zijn.

Om een vergelijking te maken... Wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar de hersenen van psychopaten en daaruit is gebleken dat psychopaten een steeds heftigere kick nodig hebben om hun amygdala tot rust te brengen.
Vandaar dat psychopaten blijven moorden, ze hebben een steeds grotere kick nodig om de hersenen te bevredigen.

Wie zegt dat sommige transseksuelen niet met een soortgelijke neiging behept zijn? Ipv te willen moorden en verkrachten voelen zij de onbedwingbare behoefte om letterlijk in de huid te kruipen van hun slachtoffer. Dus niet de vrouw te vermoorden of te nemen, maar haar te worden!!!**

Maar toch meestal begint zoiets onschuldig met travestie. Dat is alleen snel niet genoeg. Er is een steeds grotere kick nodig. Tot je dus uiteindelijk als omgebouwde man in de damesdouches voor de kick je vagina gaat laten zien aan andere vrouwen... zo ver kan zoiets gaan...

Ik vind het wel heel makkelijk gezegd dat zoiets een eigen keuze zou zijn, of dat deze transseksueel dmv mannenhaat haar SRS probeert te legitimeren.

Het kan heel goed zijn dat ze gewoon met die onbedwingbare behoefte geboren is...

** Je ziet die neiging oa ook bij seriemoordernaar Ed Gein...die letterlijk de vrouwenhuid van zijn slachtoffer aantrok.
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Ook verkapte persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

pipa schreef:

Namelijk de optie;
Die optie is overbodig of niet van toepassing, gezien de quotes van XXXXX* en de strekking van het topic.

*Naam verwijderd ivm privacy - Moderators

Geheel overbodig ben ik het niet mee eens. Er zijn ook transvrouwen die zich nu gewoon vrouw voelen en geen associate meer willen met hun TS-deel. Die kunnen hier dus geen keuze maken. En deze ensen zijn wel onderdeel van het leven.
Alsmede mijn idee over wat je bent. Voor mij en ook andere en wezenlijke benadering van hoe het nu is. Ik voel me namelijk geen vrouw , geen man maar een mens dat wat lichaam en geest nu klopt, dus een eenheid is. Dus al je echt een opjectiefe poll wilt, zouden twee bovenstaande optie ook vermeld zijn.
respect komt van twee kanten
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Ik voel me namelijk geen vrouw , geen man maar een mens dat wat lichaam en geest nu klopt, dus een eenheid is
Dat is toch het beste wat je kunt hebben?
Geen bewijsdrang, geen ontkenning, geen anderen 'ik ben 100% vrouw' door de strot duwen maar gewoon helemaal jezelf zijn post op.

Knap van je, dat je je TS zijn op deze manier vorm hebt kunnen geven. Lijkt me een goed recept voor een prettig en stabiel post op leven.
Albert Einstein
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

pipa schreef:
Ik voel me namelijk geen vrouw , geen man maar een mens dat wat lichaam en geest nu klopt, dus een eenheid is
Dat is toch het beste wat je kunt hebben?
Geen bewijsdrang, geen ontkenning, geen anderen 'ik ben 100% vrouw' door de strot duwen maar gewoon helemaal jezelf zijn post op.

Knap van je, dat je je TS zijn op deze manier vorm hebt kunnen geven. Lijkt me een goed recept voor een prettig en stabiel post op leven.
En voor post op TSen die dat niet kunnen zijn er gelukkig nog pre-op TSen en non-op TSen om op af te geven, om zodoende de eigen post-op identiteit alsnog te kunnen vinden...;)
lia
daar ben ik weer

Bericht door lia »

Ja gelukkig ben ik Postop

Ik ben 3 jaar geleden geopereerd,

Wat ben ik blij als ik naakt voor de spiegel sta, ik durf naar mezelf te kijken.

Het is voor mij goed het geeft mij zelfvertrouwen .

Iedereen die voor de keuze staat wel/niet opereren wens ik veel sterkte toe.

Lia
Plaats reactie