Het is jammer, maar helaas
Moderator: Moderators
Het is jammer, maar helaas
SRS, div cosmetische ingrepen een V in het paspoort en niet eens een haarwerk nodig hebben....en er als post op TS goed uitzien....maakt je in de ogen van de meeste mensen nog géén vrouw.
Lees de reacties onder dit artikel.
http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/ ... gezel.html
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
Re: Het is jammer, maar helaas
Eigenlijk hoef je je niet af te vragen wat voor typen mensen(?) zijn die de Reaguursels plaatsen, niet veel soeps en als ik zo lees zijn het geen marocs of zo.pipa schreef:SRS, div cosmetische ingrepen een V in het paspoort en niet eens een haarwerk nodig hebben....en er als post op TS goed uitzien....maakt je in de ogen van de meeste mensen nog géén vrouw.
Aan een kant erg maar je kunt er beter je schouders er over ophalen en verdergaan met leven.
Ook Wij houden van U
Suzette
Suzette
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Laten we het gewoon hierop houden:
De reacties zeggen meer over degene die daar reageren dan over de gemiddelde nederlander.
De soort van reacties laten duidelijk zien dat echt erover nadenken teveel gevraagd is daar.
De reacties zeggen meer over degene die daar reageren dan over de gemiddelde nederlander.
De soort van reacties laten duidelijk zien dat echt erover nadenken teveel gevraagd is daar.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik wil die mannen, die achter de reacties zitten helemaal nie zien....straks krijg ik braakneigingen....
Mooie fotos trouwens....niks mis mee....
groetjes
Mara
Mooie fotos trouwens....niks mis mee....
groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Zo die reacties zijn niet mals....
Zelfs compleet met het gay stigma wat die ex van haar als visite kaartje door de omgeving meekrijgt:
"Iedereen heeft het over dat omgebouwde ding, en hij/zij heeft nergens problemen mee. Dave de schilder, die heeft een probleem, wat nu? Hahaha, die moet op onderzoek, of ie het wel leuk vind in Amsterdamse Leer-barren, of moet ie naar 'Sensation Gay' enz."
Jawel dames en heren... als trans ben je 100% vrouw.... tov jezelf dan, niet de buitenwereld !
Zelfs compleet met het gay stigma wat die ex van haar als visite kaartje door de omgeving meekrijgt:
"Iedereen heeft het over dat omgebouwde ding, en hij/zij heeft nergens problemen mee. Dave de schilder, die heeft een probleem, wat nu? Hahaha, die moet op onderzoek, of ie het wel leuk vind in Amsterdamse Leer-barren, of moet ie naar 'Sensation Gay' enz."
Jawel dames en heren... als trans ben je 100% vrouw.... tov jezelf dan, niet de buitenwereld !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik denk, dat ze in de buitenwereld andere reacties krijgt....marinth schreef:Jawel dames en heren... als trans ben je 100% vrouw.... tov jezelf dan, niet de buitenwereld !
Jawel....dat zagen we onlangs ook bij die "man met pruik".... weet je nog? Die geen FFS had gedaan en er dus volgens sommigen uitzag als travestiet... en daarom kreeg ze zoveel verzoekjes...
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Je moet alleen ervan uitgaan, hoeveel verzoekjes jezelf binnensleept....en zeg nou nie, dat je die nie krijgt in de boze buitenwereld....
....ikke wel hoor....en ik heb het in dit geval echt over de buitenwereld....weetjewel, buiten het web op straat in de reale wereld....
Mara
....ikke wel hoor....en ik heb het in dit geval echt over de buitenwereld....weetjewel, buiten het web op straat in de reale wereld....
Mara
Het werkt andersom. In de 'reale' wereld verrekken mensen hun nek bij het zien van en omkijken naar een duidelijke TS, struikelen over stoepranden, kijken met een blik van 'waar kijk ik nou eigenlijk naar' maar ze zeggen niets.Mara schreef:in de boze buitenwereld....
Mara
Tenzij een arts die een TS onderzoekt en die aanspreekt met 'meneer'.
Op het net schrijven veelal diezelfde mensen wat ze over TS denken.
Laatst gewijzigd door pipa op wo apr 04, 2012 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Albert Einstein
Albert Einstein
Powned is een site waar alleen mensen posten met een IQ ter hoogte van hun schoenmaat.
Daar kijk ik dus niet.
Als ik domme antwoorden wil ga ik wel met een koe praten.
Daar kijk ik dus niet.
Als ik domme antwoorden wil ga ik wel met een koe praten.
Het is wel fijn dit soort reactie's van mannen, en ook de angst van mannen om als homo versleten te worden wanneer ze met jou gaan, af te doen als een defect van die mannen... en dan maar een afschuw van mannen te verzinnen en een mannenhaat te ontwikkelen. Hoef je er niet meer over na te denken dat je door die mannen als een soort man gezien wordt En kun je dat afdoen als kortzichtigheid en zelf heel kortzichtig je lekker wentelen in je 100% vrouw zijn en vrouwelijkheid enzo
Laatst gewijzigd door marinth op wo apr 04, 2012 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelukkig is ons aller Kelly niet zo pathetisch om met haar paspoort met een V er in te gaan zwaaien en hysterisch te gaan roepen: 'IK BEN EEN VROUW!! KIJK MAAR!! ER STAAT EEN V'!!
Want idd: een post op V in je paspoort maakt je nog niet tot een echte vrouw....en in de nabije toekomst al helemaal niet meer....
Want idd: een post op V in je paspoort maakt je nog niet tot een echte vrouw....en in de nabije toekomst al helemaal niet meer....
Albert Einstein
Albert Einstein
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
ben jij misschien diegene die al de reacties op powned heeft achtergelaten.....pipa schreef:Het werkt andersom. In de 'reale' wereld verrekken mensen hun nek bij het zien van en omkijken naar een duidelijke TS, struikelen over stoepranden, kijken met een blik van 'waar kijk ik nou eigenlijk naar' maar ze zeggen niets.Mara schreef:in de boze buitenwereld....
Mara
Wat een veronderstelling zeg....lol! Blijkbaar kun je maar moeilijk accepteren dat er zo over TS wordt gedacht....en dan hebben we het over Kelly, die er goed uit ziet....en nog niet eens over jou!Mara schreef:ben jij misschien diegene die al de reacties op powned heeft achtergelaten.....pipa schreef:Het werkt andersom. In de 'reale' wereld verrekken mensen hun nek bij het zien van en omkijken naar een duidelijke TS, struikelen over stoepranden, kijken met een blik van 'waar kijk ik nou eigenlijk naar' maar ze zeggen niets.Mara schreef:in de boze buitenwereld....
Mara
Albert Einstein
Albert Einstein
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wil je me raken.....?????