Wie ben ik?

Algemeen

Moderator: Moderators

pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Wie ben ik?

Bericht door pipa »

Caroline_Beer schreef:
marinth schreef:
Mooie algemene omschrijving van 80% van de transsekuelen in NL, dat wel :)

Kijk hier heb ik wat aan. Dan zou ik dus toch bij de VU op het juiste adres zijn, om uit te vinden wie ik nu echt zelf ben.

Dank je voor je reactie.
TEKST VERWIJDERD DOOR MODERATORS WEGENS INBREUK OP PRIVACY
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Wie ben ik?

Bericht door pipa »

**TIP**

sla eens de DSM5 na op oa narcistische persoonlijkstoornissen, karakterstoornissen, cognitieve stoornissen, hallicunaties (bij evt 'positieve feedback'), realiteitsstoornissen, sterk dichotoom denken...voor je een dergelijk advies als hierboven ter harte neemt.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
eleen
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo feb 03, 2008 17:50
Locatie: Deurne (Antwerpen)
Contacteer:

Re: Wie ben ik?

Bericht door eleen »

Caroline_Beer schreef:Al mijn hele leven is er bij mij van binnen een strijd aan de gang tussen mijn mannelijke en vrouwelijke ik. Ze eisen allebei hun bestaansrecht op. Ik wordt er letterlijk gek van. Ben bij de huisarts geweest en die verwees me door naar de VU. Twijfel of ik daar wel aan het juiste adres ben. Ik ben niet transexueel, ik ben niet eenduidig vrouw ...
Het is net alsof ik de enige op de wereld ben. Ben zo benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen en of zij goede hulp hierbij hebben gehad.
Ik herken je verhaal of beter gezegd, je vraag, perfect.
Waar je blijkbaar wel min of meer uit bent is wat ik hierboven heb geaccentueerd in je vraagstelling. De VU of een psych met kennis in onze materie is inderdaad de aangewezen weg om een antwoord te vinden op die cruciale vraag: niet zo zeer wie je bent, maar wat je bent. Je staat duidelijk aan het begin van een lange zoektocht en mogelijk ben je bang voor de antwoorden die je gaat tegen komen.

Sterkte op je zoektocht, al dan niet door veranderland...

Eleen K
Yo, I'll tell you what I want, what I really really want,
Really really wanna be Woman!
If you want my future forget my past!
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: Wie ben ik?

Bericht door lief dinnetje »

Dag Bente,

Enfin, ga toch maar voor een FFS zou ik zeggen .....als ik je foto's zo zie op het net.



Maar verder :

Je hoeft dan niet eens je rok op te tillen of je broek te laten zakken om je neovagina als bewijs te laten zien; even zwaaien met je ID waarop een V staat is genoeg.

Niet dat geboren vrouwen dat ook doen om zichzelf te overschreeuwen, eh, te bewijzen, maar dat doet er natuurlijk niet toe ;-)[/i]

Uiteraard is dit enkel van belang op en forum waar enkele zieke mensen met een perfect werkend mannelijk geslachtsdeel zichzelf "vrouw" durven te nomen.
Er is geen enkele biovrouw die daar ook maar enig begrip voor zal tonen en gelijk hebben ze.

Ik merk ook dat er enkel op de T-sites mensen aanwezig zijn met zo een uitgesproken realiteitsstoornis.
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Wie ben ik?

Bericht door gerdaatje »

lief dinnetje schreef:
Uiteraard is dit enkel van belang op en forum waar enkele zieke mensen met een perfect werkend mannelijk geslachtsdeel zichzelf "vrouw" durven te nomen.
Dit begrijp ik niet, ik zal me nooit vrouw noemen, maar wel vrouw voelen, voor zover dat mogelijk is.
Als ik me vrouw noem, dan zal ik dat ook technisch zijn, incl vagina.
Maar daarom kan ik me nog wel vrouw voelen met dat 'perfect werkend mannelijk geslachtsdeel'.
Dat is immers slechts een foutje der natuur?
Er is geen enkele biovrouw die daar ook maar enig begrip voor zal tonen en gelijk hebben ze.
Waarom niet?
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Wie ben ik?

Bericht door marinth »

Het is zo dubieus gestoord en ziek om zelfverminking te promoten en anderen toe te wensen zelfs, omdat je zelf bedenkingen hebt bij het "vrouw" zijn, post op.

Gevaarlijk en toch erg triest en sneu.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: Wie ben ik?

Bericht door lief dinnetje »

lief dinnetje schreef:
Uiteraard is dit enkel van belang op en forum waar enkele zieke mensen met een perfect werkend mannelijk geslachtsdeel zichzelf "vrouw" durven te nomen.


Dit begrijp ik niet, ik zal me nooit vrouw noemen, maar wel vrouw voelen, voor zover dat mogelijk is.
Als ik me vrouw noem, dan zal ik dat ook technisch zijn, incl vagina.
Maar daarom kan ik me nog wel vrouw voelen met dat 'perfect werkend mannelijk geslachtsdeel'.
Dat is immers slechts een foutje der natuur?


Als je het op je ID kaart zet en dan ook op al je brieven, enz .....dan noemen ze zich door die wet vrouw, terwijl ze dat geslachtelijk niet zijn.

Er is geen enkele biovrouw die daar ook maar enig begrip voor zal tonen en gelijk hebben ze.


Waarom niet?


Omdat het gewoon niet klopt.
Doe eens de test voor jezelf.
Ga in een kleedkamer met veel vrouwen (en enkel voor vrouwen) je omkleden en na het sporten samen onder de douche
Je zal wel meteen begrijpen wat ik bedoel.
Want dat is dan wel het gevolg van het toelaten van een V op de ID-kaart.
Je kan dan "fysieke mannen" niet meer verbieden om bepaalde dingen te doen, die maatschappelijk wel degelijk gescheiden zijn tussen mannen en vrouwen.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Wie ben ik?

Bericht door marinth »

Het verschil is "lief dinnetje" dat n pre op zoiets NIET doet en dat jij je kunstmatige vagina gebruikt om jezelf te legetimeren als "vrouw" in die kleedkamers....en jezelf dus zo " legaal " opdringt aan GEBOREN vrouwen...zonder dat je je ook maar 1 moment afvraagt wat die vrouwen daar nu echt van vinden......zo dring je hen ook je macho hetero denkbeelden op over wat vrouwen zijn...niets meer of minder dan n k"u"t.

En ook nog "feministische" wartaal uit durven slaan terwijl je zelf nog niets eens n fractie van het leven van n vrouw leid, laat staan dat je er iets van begrijpt.

En anderen nog aanmoedigen ook...mbt je zelfverminking...veel post ops gedragen zich net als junkie "vrienden" ze willen heel graag dat jij ook n junkie wordt...

Hoe langer ik met transen in contact ben...des te meer ik ervan overtuigd ben dat ze stuk voor stuk echt knettergek zijn...

En ze horen zeker ook dus in die dsm thuis.

Zelfde ga je trouwens met mannen om...die je nu bij wet wil dwingen jou te zien en behandelen als n biovrouw...hun gevoelens erbij zijn totaal onbelangrijk...

Wordt eens wakker "lief dinnetje" je kunt je misschien vrouw voelen (hoewel ik me meen te herinneren dat je niet eens zelf weet hoe je je voelt)...
Maar je zult nooit in dit leven hetzelfde zijn als n biovrouw....

Nooit.
Sorry.

En in mijn ogen ben je dat al helemaaaaal niet. Je komt er niet eens bij in de buurt.

Je komt op mij qua identiteit eerder over als n gay macho sm meester oid...de wijze waarop je anderen dwingen wilt tot zelfverminking....wordt er gewoon naar van...
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: Wie ben ik?

Bericht door lief dinnetje »

Marinth schreef :


Hoe langer ik met transen in contact ben...des te meer ik ervan overtuigd ben dat ze stuk voor stuk echt knettergek zijn...

En ze horen zeker ook dus in die dsm thuis.


En wie of wat ben jij dan ?
Al jaren op T-sites te vinden en een obsessie opgelopen in verband met mijn succes ?.
Jij weet perfect wat het leven van een vrouw is zeker ?
Je zit elke dag en dat al jaren enkel op internet en je hebt blijkbaar geen leven.

Ben jij dan het GROTE voorbeeld voor alle anderen ?
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Wie ben ik?

Bericht door marinth »

VERWIJDERD - OFFTOPIC
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: Wie ben ik?

Bericht door lief dinnetje »

VERWIJDERD - OFFTOPIC
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Wie ben ik?

Bericht door marinth »

Jij zit net zolang op deze site als ik dus dat is n kulargument....

Het is mij begonnen om mezelf beter te leren kennen en is inmiddels puur vermaak voor mij geworden...me te verbazen over de denkbeelden van tsen...je mond valt echt open van verbazing....

Dat is de reden waarom ik hier nog kom...n raar soort fascinatie voor transen...ik zal de meeste namelijk nooit begrijpen...ik kom hier niet om over mezelf op te scheppen.. Ik zou me schamen ...

En het is toch wel fascinerend moet je toegeven...hoe jij volledig identiteitsloos was post op...en nu je identiteit ophangt aan je kunstvagina en de wetswijziging...
Gewoon fascinerend te zien hoe jij dat doet...zonder in te zien hoe gek je bezig bent...
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Wie ben ik?

Bericht door marinth »

VERWIJDERD - OFFTOPIC
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Wie ben ik?

Bericht door pipa »

VERWIJDERD - OFFTOPIC
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Wie ben ik?

Bericht door gerdaatje »

Ik ben al iets van 10 jaar doende met afwegen qua SRS.
Dat ik het nog altijd niet heb gedaan en ook niet fulltime als vrouw leef heeft slechts met een ding te maken.
Een lichaam met de bouw van een bouwvakker en de lengte van een middenklasse telekraan.

Ook met drie vagina's aan mijn lichaam en tieten als Lola Ferrari ben ik nog van 6 Km afstand herkenbaar als van mannelijke oorsprong.
Zelfs met een V in mijn pas.
Kom ik dus keurig aangepast bij het damesvolleybal de douche binnenlopen zal de hele kleedkamer zich afvragen wat ik nu eigenlijk ben.
Passabel nul.

Laat mij dan maar vrouw voelen, en dat lekker samen met mijn meisje oplossen dan het hele zaakje op de kop zetten en de rest van mijn leven als kermisattractie leven.

Ik hoef mijzelf dan ook niet te overschreeuwen.
Plaats reactie