Caroline_Beer schreef:Al mijn hele leven is er bij mij van binnen een strijd aan de gang tussen mijn mannelijke en vrouwelijke ik. Ze eisen allebei hun bestaansrecht op. Ik wordt er letterlijk gek van. Ben bij de huisarts geweest en die verwees me door naar de VU. Twijfel of ik daar wel aan het juiste adres ben. Ik ben niet transexueel, ik ben niet eenduidig vrouw. Ik ben ook geen dragqueen, ik ben geen travestiet die op sex uit is. Hoorde laatst voor het eerst dat er T-girls zijn die de "verkleedpartij" laten eindigen met een daverend orgasme. Ik kan niet eens masturberen als vrouw, weet me geen raad met dat ding tussen mijn benen. Als man heb ik daar geen problemen mee. Ik ben dr Jekil en mrs Hyde. Of zoals mijn dochter het laatst zei: een duo pennotti, twee kleuren in een potti. Een man en een vrouw in 1 potje.
Het is net alsof ik de enige op de wereld ben. Ben zo benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen en of zij goede hulp hierbij hebben gehad.
Om nog maar eens op het onderwerp terug te komen, de openingspost gequote.
Persoonlijk heb ik er niet zoveel last van dat mijn mannelijke persoonlijkheid zijn bestaansrecht opeist.
Ik ben ik en anders dan dat ik er ook wel eens leuk uit wil zien (voor zover mogelijk) zit eea elkaar niet in de weg.
Maar dat komt ook door de omstandigheden hier.
Het 'ding' tussen mijn benen is handig om te plassen en mijn vrouw speelt er nog wel eens mee.
Masturberen als vrouw, in mijn dromen.
Helaas, maar in deze draad heb ik al voldoende uiteengezet waarom.
Ik zie eea ook niet als 'verkleedpartij', meer als thuiskomen.
Waarbij dat thuiskomen ook kan zijn in een oud T shirt met een oude spijkerbroek eronder.
Waarbij dan alleen de voorgevel is veranderd.
Het hoeft niet in jarretelletjes, dunne kousen en babydolletjes.
Laat staan dat die laatste in huis zijn.
Ik voel me prettiger 'stealth', ofwel gekleed als de average vrouw.
Valt niet op, en gaat haar gang.
Hulp heb ik daarbij nooit gehad, anders dan van mijn huwelijkspartner.
Ik hoop dat ik wat duidelijk heb gemaakt, ondanks dat dat natuurlijk ook maar een privé ervaring is.