meno inplant

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
michelle352
is nieuw hier

meno inplant

Bericht door michelle352 »

Meno-implant Omdat geen nieuwe voorraad meer wordt aangeleverd heeft MSD dit product per direct van de markt moeten nemen http://cc.bingj.com/cache.aspx?q=meno+i ... 1,7e847695" onclick="window.open(this.href);return false;
zoals jullie kunnen lezen is de meno-inplant uit de handel genomen. waarom ??? het andwoord weet niemand. de een geeft aan dat de kosten te hoog zijn de ander geeft aan dat de fabrikant er mee gestopt is om dit medicijn te maken. Nu zijn er nog enkele alternatieven bij het VUMC beschikbaar zoals pleister of proginova.
mijn vraag: Ik ben op zoek naar een meno- inplant die de zelfde werking heeft als proginova of de pleisters. wie kan hier meer over vertellen :roll:
het mooiste wat je kan worden is jezelf
fenna69
ForumFan

Re: meno inplant

Bericht door fenna69 »

Hallo Michelle,

Meno-implant is sinds half december 2011 uit de markt. Als je toegang hebt tot het besloten TS forum, kun je er meer over lezen.

groetjes, Fenna
Suzette
ff weer wat posten

Bericht door Suzette »

michelle352 schreef:Meno-implant Omdat geen nieuwe voorraad meer wordt aangeleverd heeft MSD dit product per direct van de markt moeten nemen http://cc.bingj.com/cache.aspx?q=meno+i ... 1,7e847695" onclick="window.open(this.href);return false;
zoals jullie kunnen lezen is de meno-inplant uit de handel genomen. waarom ??? het andwoord weet niemand. de een geeft aan dat de kosten te hoog zijn de ander geeft aan dat de fabrikant er mee gestopt is om dit medicijn te maken. Nu zijn er nog enkele alternatieven bij het VUMC beschikbaar zoals pleister of proginova.
mijn vraag: Ik ben op zoek naar een meno- inplant die de zelfde werking heeft als proginova of de pleisters. wie kan hier meer over vertellen :roll:
Waarom de Meno implant uit de handel is genomen gaf de fabrikant – distributeur duidelijk aan; Is economisch niet meer rendabel.
Dit kwam doordat wereldwijd minder hrt is voorgeschreven na publicatie van het beruchte WHO rapport hrt-(borst)kanker.

Gezien er maar een fabrikant in de wereld was die de implant maakte is er geen kans op een vervanger.

In het buitenland is nog wel oestrogeen in gel en depo vorm verkrijgbaar, je moet het dan wel zelf importeren.
Ook Wij houden van U

Suzette
Suzette
ff weer wat posten

Bericht door Suzette »

fenna69 schreef:Hallo Michelle,

Meno-implant is sinds half december 2011 uit de markt. Als je toegang hebt tot het besloten TS forum, kun je er meer over lezen.

groetjes, Fenna
Waarom moet die Meno implant bespoken worden in een besloten groep? Was toch iets wat ook door anderen gebruikt werd.
Ook Wij houden van U

Suzette
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

Don't shoot the messenger please ;-)

Het kwam toevallig daar al aan de orde.
Pas toen het hier nog eens werd gemeld, realiseerde ik me dat de andere draad op het besloten deel was.

Fijn weekend :)
Fenna
Suzette
ff weer wat posten

Bericht door Suzette »

fenna69 schreef:Don't shoot the messenger please ;-)

Het kwam toevallig daar al aan de orde.
Pas toen het hier nog eens werd gemeld, realiseerde ik me dat de andere draad op het besloten deel was.

Fijn weekend :)
Fenna
Sorry.
Ook Wij houden van U

Suzette
michelle352
is nieuw hier

Bericht door michelle352 »

In het buitenland is nog wel oestrogeen in gel en depo vorm verkrijgbaar, je moet het dan wel zelf importeren.

Welke depo vorm is dat dan :roll:
het mooiste wat je kan worden is jezelf
Suzette
ff weer wat posten

Bericht door Suzette »

michelle352 schreef:In het buitenland is nog wel oestrogeen in gel en depo vorm verkrijgbaar, je moet het dan wel zelf importeren.

Welke depo vorm is dat dan :roll:
http://www.inhousepharmacy.biz/p-333-pr ... 0mgml.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.inhousepharmacy.biz/c-88-estrogens.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook Wij houden van U

Suzette
Plaats reactie