De stem

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sofia
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 12:58
Locatie: Leiden

De stem

Bericht door Sofia »

Hoi allen,

Even een berichtje, weer terug van vakantie enzo en terug naar real ife. In ieder geval.. dit zal vast voor jullie een bekend iets zijn. En public gaan gaat goed, maar er mist nog één belangrijk detail en dat is mijn mond opentrekken (mijn stem is helaas erg zwaar en dreunt overal doorheen, dus het heeft wat werk nodig). Ben nu bezig met een cursus die je deels in de auto kan doen om een meer 'feminine' voice te krijgen wanneer nodig en so far so good al zullen er nog maanden nodig zijn. Echter ik ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken / aangepakt hebben? Ik kan niet echt een eerder ondwerp vinden hierover behalve dan over operaties.

xx

Sofia
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: De stem

Bericht door gerdaatje »

Niet, maar mijn stem is ook minder zwaar.....
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: De stem

Bericht door Irene »

Ik heb weleens een link naar een paar websites bewaard met het doel te gaan oefenen, maar dat is er steeds niet van gekomen, als ik achter mijn computer zit ben ik namelijk zelden alleen. Ben wel benieuwd naar die cursus die je deels in de auto kunt doen,

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Sofia
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 12:58
Locatie: Leiden

Re: De stem

Bericht door Sofia »

Hoi Irene,

Zie volgende link: http://heartcorps.com/journeys/voice.htm" onclick="window.open(this.href);return false; heb er maar $20 tegenaangegooid :). Het cursusje is wel wat ouder, maar het gaat om de techniek. Overigens is de cursus wel in het engels. Er zit een reeks video's bij en audiotracks van deze.

Sofia
Jannette
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jul 03, 2003 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: De stem

Bericht door Jannette »

Sofie ik ben gewoon naar mijn huisarts gegaan en deze een verwijsbrief laten maken voor een logopediste.
Dit ook omdat ik verder ook als vrouw leef zins twee jaar.
Gebruikersavatar
Sofia
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 12:58
Locatie: Leiden

Re: De stem

Bericht door Sofia »

Ah ja, dat zou ook kunnen. Nu ja ik zie wel hoe ver ik kom met deze cursus. Ik zou niet snel een verwijsbrief krijgen omdat het (voorlopig en misschien nooit ) niet mijn doel is mijn mannelijkheid op te geven. Ik probeer eigenlijk een beetje van twee bordjes te snoepen. Dit wil zeggen dat ik als ik man ben ik blij ben met mijzelf, maar ook als ik vrouw ben me super voel. Tot nu toe blij met de ontwikkelingen die ik doormaak en ik zie waar het schip strandt. Ik geniet er in ieder geval met volle teugen van :).
Plaats reactie