benen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Laura-Lee
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: za mei 26, 2012 20:33
Locatie: Menen, West Vlaanderen

benen

Bericht door Laura-Lee »

Hoi allemaal

ik zit met iets verveeld en voor mezelf vind ik het moeilijk om over te beginnen

het gaat over het gewone beenhaar waar iedereen dus mee te kampen heeft. Het probleem is, ik zit een beetje tussen 2 vuren. Momenteel zit Laura nog wat verborgen voor iedereen. Behalve men vriendin uiteraard. Het zit zo, qua werk ben ik installateur in airco en verwarming en met deze hete dagen draag ik graag een korte werkbroek. Aangezien ik me als vrouw erg goed voel wil ik graag mooie benen. Alleen ben ik wat bang voor negatieve reactie. In mijn stad woont er ook een tv en door mijn collegas op het werk, die haar al eens toevallig gezien hebben, werdt ze niet echt leuk behandeld zal ik maar zeggen. In de streek staan de mensen niet echt open ervoor. Daarom die 2 vuren dus. Ik wil thuis er helemaal vrouw uitzien maar dit naar de buitenwereld voorlopig voor mezelf houden. Dit klinkt allemaal mischien wat raar. Daarom dat ik dit een wat moeilijk onderwerp vond om over te spreken. Wat zouden jullie doen? Om bestaat er een mooie tussenweg hiervoor (hele donkere nylons ofzo)?

Groetjes

Laura xxx
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: benen

Bericht door Irene »

Ik ken dat wel uit het verleden toen ik als man nog passabel probeerde te zijn. In de zomerperiode liet ik dan mijn lichaamsbeharing de vrije loop (ik gruwel daar nu van). Als ik dan in die periode een activiteit had buiten de deur, dan loste ik dat op de volgende manier op:

Eerst een huidkleurige panty (20 of 30den) daaroverheen een panty met een motief of een fantasiepanty (dan vallen de haartjes minder op)

Ik ben wel blij dat ik niet meer zo mijn best hoef te doen om op een man te lijken,


Irene
Kleine stapjes
Kiara
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: di feb 28, 2012 21:11
Locatie: Regio Deventer

Re: benen

Bericht door Kiara »

Je kunt zeggen dat je aan wielrennen doet, of het opzijn minst gaan proberen, die hebben ook altijd geschoren benen.
als ze vallen moet er geen straat vuil in het haar/wond komen te zitten.
is as good an excuse as any other.
property, person, proud
Laura-Lee
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: za mei 26, 2012 20:33
Locatie: Menen, West Vlaanderen

Re: benen

Bericht door Laura-Lee »

Hoi Kiara
heb ik ook al aan gedacht maar ik.ben zo sportief als een gebakken aardappel.
Irene, ook een leuke.tip.
Zal eens kijken
bedankt voor de tips meiden :D

groetjes

xxx
angelique150
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: wo apr 04, 2012 23:46

Re: benen

Bericht door angelique150 »

ik moest mn benen wel gaan scheren en had als excuus dat ik het op dokters advies moest gaan doen om zo ingegroeide haartjes te ontlopen om zo geen ontstekingen te krijgen miss is dat wat als excuus .

suc 7 angelique150
Laura-Lee
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: za mei 26, 2012 20:33
Locatie: Menen, West Vlaanderen

Re: benen

Bericht door Laura-Lee »

Heeeee. Zover had ik het nog niet bekeken
Gebruikersavatar
Sofia
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 12:58
Locatie: Leiden

Re: benen

Bericht door Sofia »

Ik heb ze gisteren geschoren voor 't eerst! Was wel aan het twijfelen maar in het diepe gesprongen. Wat een heel werkje. Geen idee of het een blijvertje is, maar tot nu toe voelt het wel fijn :).
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: benen

Bericht door Dorothy »

Gewoon geen korte broek meer dragen. Je moet iets overhebben voor je T-zijn.
En een man in korte broek is zowiezo een akelig gezicht :D
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: benen

Bericht door Irene »

Je kan je ook afvragen of je een excuus nodig hebt ;-)


Irene
Kleine stapjes
angelique150
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: wo apr 04, 2012 23:46

Re: benen

Bericht door angelique150 »

dat is ook weer waar irene
een excuus is pas nodig als ze je dom aan gaan staren en dan met een domme vraag komen . :D
maar een gewaarschuwd vrouw is altijd een stap verder dus als je een passend antwoord klaar hebt is het leed zo geleden :lol: :lol: :lol:


angelique150
pricilla

Re: benen

Bericht door pricilla »

Laura-Lee schreef:Hoi allemaal

ik zit met iets verveeld en voor mezelf vind ik het moeilijk om over te beginnen

het gaat over het gewone beenhaar waar iedereen dus mee te kampen heeft. Het probleem is, ik zit een beetje tussen 2 vuren. Momenteel zit Laura nog wat verborgen voor iedereen. Behalve men vriendin uiteraard. Het zit zo, qua werk ben ik installateur in airco en verwarming en met deze hete dagen draag ik graag een korte werkbroek. Aangezien ik me als vrouw erg goed voel wil ik graag mooie benen. Alleen ben ik wat bang voor negatieve reactie. In mijn stad woont er ook een tv en door mijn collegas op het werk, die haar al eens toevallig gezien hebben, werdt ze niet echt leuk behandeld zal ik maar zeggen. In de streek staan de mensen niet echt open ervoor. Daarom die 2 vuren dus. Ik wil thuis er helemaal vrouw uitzien maar dit naar de buitenwereld voorlopig voor mezelf houden. Dit klinkt allemaal mischien wat raar. Daarom dat ik dit een wat moeilijk onderwerp vond om over te spreken. Wat zouden jullie doen? Om bestaat er een mooie tussenweg hiervoor (hele donkere nylons ofzo)?

Groetjes

Laura xxx
welke man tegenwoordig scheert zich niet van onder tot boven? het is de noormaalste zaak van de wereld
Elize
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jun 04, 2012 22:28
Locatie: Limburg (BE)

Re: benen

Bericht door Elize »

In België zijn de mensen helaas niet zo openminded en ik kan me wel voorstellen dat je als airco-installateur wel vreest voor de reactie van collega's.

Laura: ik draag zwarte panty's van 60 den, dat zijn niet de meest sexy modelletjes, maar toch lekker glad en mijn beenharen zijn er niet door te zien. Slechts een aantal lange haartjes op mijn bovenbenen komen er nog door, maar het stoort me niet echt.
Laura-Lee
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: za mei 26, 2012 20:33
Locatie: Menen, West Vlaanderen

Re: benen

Bericht door Laura-Lee »

Elize, je hebt inderdaad gelijk. De mensen in belgie zijn helemaal niet openminded en.zeker niet in wewt vlaanderen.
Ik droeg vroeger in jongere jaren veel gothic kledei en dat was niet altijd met leuke reacties gepaard terwijl je in holland (waar ik veel naartoe ga daar ik een echte hollandse ben) de gothics veel rijkelijker ziet. Dusja, momenteel hou ik het wat binnen de muren.
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: benen

Bericht door EvaLvanE »

Pricilla heeft gelijk. Je kunt als man wel krampachtig vasthouden aan beharing, maar dat maakt je niet mannelijker. Ligt misschien niet in jouw aard, maar ik zou zoiets zeggen als "Jij durft dat zeker niet he? Je benen een beetje fatsoeneren...?"
Overigens is de kans dat ze het überhaupt zien niet heel groot. 'Echte mannen' zijn allerminst geïnteresseerd in jouw benen ;)
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: benen

Bericht door Irene »

Ik ben het niet helemaal met Priscilla eens, het kan wel zo zijn dat een bepaalde groep mannen tegenwoordig hun benen borsten enz. scheert, maar dat hoeft niet de groep te zijn waar je je gewoonlijk tussen bevindt. Ik heb sowieso een beetje moeite met stellingen die beginnen met iedereen en alle. Als het voor iemand ongemakkelijk voelt is het gewoon ongemakkelijk ;-)
Overigens ben ik het wel met Eva eens, dat het vermoedelijk niemand opvalt (tenzij je met stoppeltjes gaat lopen misschien :-) )

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie