5e T-Style feest op 13 oktober in Kasteel Doorwerth

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Angeladelange
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 20:11
Locatie: Ede

5e T-Style feest op 13 oktober in Kasteel Doorwerth

Bericht door Angeladelange »

Lieve allemaal,

Inmiddels hebben we 4 geweldige feesten achter de rug in Kasteel de Schaffelaar in Barneveld. Het eerste feest in oktober 2010 werd door 57 gasten bezocht, het 4e feest in maart 2012 werd door 114 gasten bezocht. Onder onze gasten weer veel nieuwe gezichten en maar liefst 25 partners (vriendin, echtgenote). Het 5e feest staat nu alweer gepland en wel op zaterdag 13 oktober 2012 in Kasteel Doorwerth (bij Arnhem).

Kasteel Doorwerth dateert uit de 13e eeuw en ligt prachtig gelegen op een stuwwal direct aan de Rijn. Hoewel we dit keer hebben uitgekeken naar een andere locatie, blijft de opzet van het feest hetzelfde: Een leuk, gezellig en stijlvol feest voor t-dames en hun levenspartner.

Er geldt voor de dames geen dresscode. Wel verwachten we van elke gast dat ze er keurig verzorgd uitzien, met nette make-up, nette kleding en een verzorgd kapsel. Begeleid je als heer een dame? Dan verwachten we je in pak (dus een pantalon, colbert, overhemd en stropdas/strikje)

We hopen ook dit keer weer veel gasten te mogen begroeten en veel nieuwe gezichten te zien. Voor meer informatie, zie onze website: http://www.tstyle.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.

Groetjes,

Angela
Gebruikersavatar
Vivian_van_Reijmersdal
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: za mei 11, 2002 11:32
Contacteer:

Re: 5e T-Style feest op 13 oktober in Kasteel Doorwerth

Bericht door Vivian_van_Reijmersdal »

TStyle staat weer voor de deur. Het feest dat de afgelopen twee jaar is uitgeroeid tot HET feest. Wat maakt TStyle nu zo bijzonder ? Ik denk de locatie en de spelregels. Spelregels hoe we elkaar willen zien en wat we verwachten. Het is geen travestie.org feest maar ook niet een T&T avond. De naam geeft de inhoud van het feest op een exclusieve manier weer. Gewoon mooie mensen met allemaal hetzelfde gevoel wat we samen willen delen. Persoonlijk contact. Omdat op deze manier met elkaar te ondernemen is een geschenk. Ik heb het uit zien groeien tot een feest van formaat. Groeiend aantal bezoekers maar ook groeiend in bezoekende partners. Wat Angela voor ogen heeft gehad is haar gelukt.

De eerste keer dat ik besloot om heen te gaan was een beslissing die ik na het sluiten van de inschrijving nam. Waarom ? Ik had eindelijk alle angsten en twijfels buiten de deur gezet om ook daadwerkelijk naar buiten te gaan. Ontmoeten. Het vergde wel enige organisatie maar daar was ik inmiddels een professional in geworden. Angelique had ik na een tip van iemand gevonden om mij te voorzien van een prachtige make-up. De eerste keer voelde het de eerste vijf minuten onwennig. Allemaal mannen in een jurk. Maar binnen de korstte keren had ik leuk contact met een Netlog bekende. De avond vloog voorbij. Tijd te kort om alle verhalen en ervaringen te delen. Via Netlog verder nagenieten en vooral delen.

De tweede keer stond ik er wat ontspannender in. Mijn vrouw was inmiddels op de hoogte en dat voelde een stuk beter dan alles binnen geheime grenzen te regelen. Nog meer bezoekers en nog meer tijd te kort. Een bijzondere prachtige avond was in een zucht voorbij. Maar de nageniet periode was lang. Iedereen deelde weer via Netlog zijn verhaal of foto’s. Leuke gesprekken werden leuke mail contacten.

Mijn derde feest heb ik gedeeld met mijn vrouw. Ze zou wel mee willen. Mee ? weet je dat echt zeker ? Ja. Mijn verhalen van de vorige keer hadden haar nieuwsgierig gemaakt. Wie komen daar, wat doen ze daar, hoe zien ze er uit en welke partners komen er mee. Allemaal leuke vragen. Nieuwschierig.
Weer een ervaring om te delen. Gesprekken aan gaan met partners om ervaringen uit te wisselen, gevoelens te proeven, vragen te stellen en te beantwoorden.

Het gaat vooral een mooie avond worden waar de erkenning soms verbazend zal zijn. Iedereen zijn eigen sfeer, behoefte, emotie, en of zorgen. Eén ding hebben we allemaal gemeen en dat is dat we zijn willen hoe we ons voelen.

Het zal me niet lukken om iedereen persoonlijk te spreken, maar de avond is lang en spraakwater is er genoeg. Ik hoop dat iedereen zijn best kan en mag doen om er uit te zien als de mooiste vrouw die jezelf voor ogen hebt. Kom je voor het eerst en ken je niemand ? geen probleem, zoek contact, vertel je verhaal. Je zal zien dat je echt niet de enigste bent. Geniet van de sfeer en de mensen. Een reden te meer om alles uit de kast te trekken om er op je mooist uit te zien. Dames laten wij het goede voorbeeld geven.

Ik denk dat ik niet iedereen kan spreken, daarom wil ik langs deze weg iedereen een fantastische avond wensen met een geweldig leuke voorbereiding. Dames en partners geniet ervan.

We denken aan diegene die op het laatste moment niet kunnen of de stap nog niet durven te nemen. Het volgende feest zal net zo'n bijzondere worden als alle avonden die al in onze gedachten liggen.

Het aftellen is begonnen.

Angela, Arriane en Kim BEDANKT.
Gebruikersavatar
Sofia
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 12:58
Locatie: Leiden

Re: 5e T-Style feest op 13 oktober in Kasteel Doorwerth

Bericht door Sofia »

Hmm, nog even nadenken :). Staat in ieder geval vast in de agenda.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Re: 5e T-Style feest op 13 oktober in Kasteel Doorwerth

Bericht door Joanne »

Fijn dat het niet meer in Parenclubs gehouden wordt maar in een mooi kasteel.
Angeladelange
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 20:11
Locatie: Ede

Re: 5e T-Style feest op 13 oktober in Kasteel Doorwerth

Bericht door Angeladelange »

Joanne, het T-Style feest wordt niet door Travestie.org georganiseerd hoor.
Dat zij uberhaupt een feest organiseren in een parenclub en dan ook nog eens in een verre uithoek van het land, begrijp ik echt niet.

Als T-Style een leuk feest kan organiseren, kan travestie.org dat toch ook?
Maar dat zal wel aan mij liggen. Zolang onze gasten het willen, gaan wij lekker door met T-Style.
Groetjes,

Angela
Plaats reactie