help!

Algemeen

Moderator: Moderators

Ed12205
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: za mei 26, 2012 2:40

help!

Bericht door Ed12205 »

Hoi, ik zoek al hééél erg lang een t-vriendin, maar dit schijnt een onmogelijkheid te zijn. De sites houden je voor de gek of er zitten dames op met een doel dat mij niet past.
Ik beschouw mezelf ook niet als admirer, maar de combinatie van mannelijk en vrouwelijk gedrag en vrouwelijk uiterlijk in één persoon maakt net die combinatie die heel goed bij mijn persoonlijkheid en interesse past. Kan iemand mij helpen waar ik een leuke vriendin kan ontmoeten, want ik zoek echt al heel erg lang. Ik begin moedeloos te worden.
Bedankt als iemand mij een beetje verder kan helpen. Ed
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: help!

Bericht door pipa »

Gewoon uitgaan naar ho/tv/ts gelegenheden bv? Zie je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt en andersom.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Kiara
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: di feb 28, 2012 21:11
Locatie: Regio Deventer

Re: help!

Bericht door Kiara »

Ligt er aan wat je in een vriendin zoekt denk ik.
Zoek je een relatie of zoek je vriendschap?

either way, uitgaan kan nooit echt kwaad denk ik.
Tenminste niet wanneer je van drukte houd, en veel mensen...en prikkels, veel prikkels :3
property, person, proud
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: help!

Bericht door marinth »

Ed12205 schreef:maar de combinatie van mannelijk en vrouwelijk gedrag en vrouwelijk uiterlijk in één persoon maakt net die combinatie die heel goed bij mijn persoonlijkheid en interesse past.
Hoi Ed,
Wat bedoel je precies met die combinatie van mannelijk en vrouwelijk gedrag. Iets seksueel of iets anders?
Ik weet ook niet zo goed waar je een Tgirl kunt vinden die bij je past.
Er zijn er al niet veel, en ze verschillen ook enorm van elkaar...

Veel succes bij je zoektocht in elk geval!!
Groetjes
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: help!

Bericht door marinth »

pipa schreef:Gewoon uitgaan naar ho/tv/ts gelegenheden bv? Zie je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt en andersom.
Dat is een idee maar er zijn ook veel transjes die nooit meer naar ho/tv/ts gelegenheden gaan....dus internet is helemaal zon gekke plek nog niet om te zoeken....
Ed12205
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: za mei 26, 2012 2:40

Re: help!

Bericht door Ed12205 »

Dames,

Bedankt voor jullie hulp, en ik wil best naar partys gaan. Ik ben op zoek naar een relatie, dus zoek geen sexpartys. Dus waar moet ik zijn?
En met de combi mannelijk en vrouwelijk bedoel ik een vrouwelijk uiterlijk en gedrag, maar een mannelijk geslachtsdeel en ook denkwijze. Dus praktische oplossingen, geen geroddel maar open communicatie, problemen oplossen en niet laten zitten etc.

Gr Ed
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: help!

Bericht door marinth »

Interessant Ed!

Maar wat is nu precies een mannelijke denkwijze...vallen daar open communicatie onder enzovoorts?
En als een trans dat mannelijke geslachtsdeel moet hebben... wil je dan ook dat ze daar allemaal "mannelijke" dingen mee doet?
Bijv penetreren enz?
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Re: help!

Bericht door Joanne »

Denk dat transen in dit geval afvallen want die willen dat mannelijk geslachtsdeel over het algemeen niet meer hebben. Laat staan er mannelijke dingen mee uit te voeren. Tg of Tv lijkt me dan de oplossing.

En over wat voor persoonlijkheid hebben we het hier waar het zo goed bij zou passen? Heb je zelf verborgen wensen of ben je een kasthomo/bi?
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Re: help!

Bericht door Joanne »

PS begin eens met een foto. Dan kunnen we naar de volgende stap of er überhaupt mensen zijn die dat ook met jou willen :wink: :wink:
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Re: help!

Bericht door joandelynn »

Kom nou, Joanne, iemand die in het 2e postje al over de geslachtsdelen begint te praten? Welk meisje zou daar nou niet wat mee willen? :wink:
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: help!

Bericht door Mara »

joandelynn schreef:Welk meisje zou daar nou niet wat mee willen? :wink:
Jau, meteen hoor....ik heb trouwens ook nog wat mannelijke geslachtsdeeltjes....alleen op sterk water dan wel.... :D

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Re: help!

Bericht door Joanne »

Tsja ik lag al op mijn knieën maar ik heb geen mannelijk geslachtsdeel meer dus ik val af. Misschien is een strap-on een idee :) Lijkt me geweldig. Altijd al willen weten hoe het voelt :)
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: help!

Bericht door marinth »

Nou ja kasthomo's zoeken doorgaans geen relatie met een transseksueel dus dat valt af....

hahaha

Wat zijn jullie erg ook... die arme man zo helemaal gedesillusioneerd achterlaten met die reacties...

Straks gaan jullie hem ook nog vertellen dat hij ook bij ons geen lingerie mag dragen LOL
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: help!

Bericht door marinth »

We zijn geen haar beter dan biovrouwen! lol

Of toch wel ?

:D :D
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: help!

Bericht door marinth »

Ik vind het ook wel boeiend dat hij een mannelijke denkwijze in verband brengt met een mannelijk geslachtsdeel :)


Zou hij dan het mannetje willen zijn op alle mogelijke manieren behalve in de slaapkamer?
En als hij zich niet volledig in outfit en pumps van 16 cm mag hullen... helpt hij ook niet mee in het huishouden...?
Laatst gewijzigd door marinth op ma jun 11, 2012 3:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie