Nu zijn er zoveel rare ideeen over je ontstaan... die moet je wel allemaal tegenspreken nu
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Toe nouuuu...
We hebben niet vaak een man op het forum!!!
LOL
en dat ligt NIET aan ons!!!
Moderator: Moderators
Nou je kunt het beste maar wel direct over geslachtsdelen praten met mannen als pre op...voor je het weet zijn ze alleen maar in je mannelijkheid geïnteresseerd.joandelynn schreef:Kom nou, Joanne, iemand die in het 2e postje al over de geslachtsdelen begint te praten? Welk meisje zou daar nou niet wat mee willen?
Je begrijpt het weer helemaal verkeerd hoor.marinth schreef:Ik vind het ook wel boeiend dat hij een mannelijke denkwijze in verband brengt met een mannelijk geslachtsdeel
Zou hij dan het mannetje willen zijn op alle mogelijke manieren behalve in de slaapkamer?
En als hij zich niet volledig in outfit en pumps van 16 cm mag hullen... helpt hij ook niet mee in het huishouden...?
Je weet toch? Omgekeerde 'heteroseksualiteit', heel gangbaar in 'geen admirers'landmarinth schreef:hahaha!
Ooooh, Waarom zegt hij dat dan niet gelijk??
En dan blijkt ie daar dus helemaal niet op uit te zijn... begin jij meteen over geslachtsdelen, lijkt me ook niet zo'n handige opening hoormarinth schreef:Nou je kunt het beste maar wel direct over geslachtsdelen praten met mannen als pre op...voor je het weet zijn ze alleen maar in je mannelijkheid geïnteresseerd.
Nee, want als hij er niet op uit is dan wordt hij direct van iets veel ergers verdacht zoals bijv travestie en transitiewensen en gaat gespreksplan Bjoandelynn schreef: En dan blijkt ie daar dus helemaal niet op uit te zijn... begin jij meteen over geslachtsdelen, lijkt me ook niet zo'n handige opening hoor