hoe moet je het je vrienden kring vertellen?

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
pricilla

hoe moet je het je vrienden kring vertellen?

Bericht door pricilla »

ik wil heel graag een paar vrienden en vriendinnen het vertellen maar weet niet hoe etc kunnen jullie mij helpen?
mireille
Eredivisie

Re: hoe moet je het je vrienden kring vertellen?

Bericht door mireille »

Tja, bouw het eens op ?

toen de T&T Amsterdam 40 jaar bestond heb ik foto's gemaakt van de bezoekers, dus heb ik tegen m'n vrienden verteld dat ik viavia foto's was wezen maken voor een lustrumfeest van een vereniging en dat ze daar superblij mee waren. Later heb ik verteld dat dat transgenders waren. En dat ik er ook bij hoor :). Ook toen wat fotootjes laten zien om ze gelijk een beeld erbij te geven.

Voor iedereen is het weer anders, andere omstandigheden. Tenzij het vrij conservatieve mensen zijn lijkt met over het algemeen te reageren met "was dat het nou ?". Jezelf leuk en overtuigend presenteren als vrouw helpt er ook bij...

suc6!!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

pricilla schreef:ik wil heel graag een paar vrienden en vriendinnen het vertellen maar weet niet hoe etc kunnen jullie mij helpen?
Dat lijkt mij niet moeilijk, tenzij jij zelf het als iets moeilijks ziet. De mensen die je vertrouwt zou je kunnen vertellen dat jij regelmatig de behoefte hebt om je om te kleden als vrouw. Altijd beter dan wanneer men je onverwachts aantreft gekleed als vrouw terwijl men dat niet verwacht.Ik denk, wanneer mijn man het mij verteld zou hebben ik er niet zoveel moeite mee gehad zou hebben als toen ik er onverwachts mee geconfronteerd werd. Open zijn en uitleggen waarom jij deze gevoelens hebt lijkt mij is het beste.
Succes....Elsa.
Simone make-up
ff weer wat posten

Bericht door Simone make-up »

Mijn vrienden wisten het al meteen, aangezien ik voor onze eerste date al had verteld dat ik met een trava uit zou gaan. (blij als ik was)
Familie was een ander verhaal, volgens mij heb ik mijn moeder gewoon wat foto's van haar laten zien om te kijken hoe ze erop reageerde
en of ze zou zien dat er iets niet helemaal klopte.. Ze zag niks wat een leuk compliment was voor mijn tgirl, dus toen vertelde ik het haar vol trots en
met zenuwen in mijn lijf want het voelde toch wel een beetje stout. Op dezelfde manier heb ik het de rest verteld.
Iedereen reageerde positief en vol bewondering. Viel mij 100% mee al had ik ook niet echt negatieve reacties verwacht.
Plaats reactie