Help lieve schatten

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lolita
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: do jul 05, 2012 12:39

Help lieve schatten

Bericht door Lolita »

Hey toen ik op het internet zocbt naar verdere informatie over dit onderwerp heb im me direct aangemeld. Ik zit met een grote twijfel. Het zit namelijk zo,heb al een paar keer ontdekt dat mijn hetro vriend op site zit van shemales bloedmooie "vrouwen" met heuse grote lullen toen ik hem daarover aansprak zei hij dat hij absoluut niet homo of bi is. Hij begrijpt zelf niet waarom hij naar dit kijkt. En kan het mij ook niet uitleggen ondertussen blijf ik achter met zoveel vragen en twjjfels. Ik oordeel helemaal niemand maar wanneer dit je eigen relatie raakt,geraak ik wat geblokeerd ben zelf een braziliaanse vrouw van 22 en ik dacht dat mijn vriend 100% hetro is. Kan iemand mij helpen,dikke zoenen lola
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Help lieve schatten

Bericht door gerdaatje »

Welkom.
En ik heb zo geen oplossing, ik val alleen op vrouwen.......
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: Help lieve schatten

Bericht door EvaLvanE »

Je mag je afvragen hoe vaak het voorkomt dat iemand 100 procent hetero is, Lola. Ik denk dat het dan vaak een kwestie van wegdrukken van 'niet gewenste gevoelens' is. Dat wegdrukken is voor een relatie op den duur misschien wel schadelijker dan eerlijk zijn over je gevoelens.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Help lieve schatten

Bericht door pipa »

Het komt op mij een beetje vreemd over hoor. Als je 'hetero''vriend' werkelijk shemalesites afstroopt dan neem ik aan dat ie dat doet als ie alleen is en dat ie daarna de sporen op zijn computer wist.

Verder zou je je kunnen afvragen of die 'hetero''vriend' wel werkelijk 100% man is want de gemiddelde shemalelover heeft zélf tv/tg/cd/ts neigingen én ze beweren vrijwel allemaal toch echt, heus waar, 100% verstokt 'hetero' te zijn hoor. Echt waar.

Kan zijn alleen is de gemiddelde tv/cd in het dagelijks leven een 100% 'hetero' man in die zin dat ie (alleen) op vrouwen valt.

En datzelfde geldt ook voor transseksuelen; de gemiddelde transseksueel viel en valt (alleen) op vrouwen.

Overigens is je geschreven Nederlands wel erg goed voor een Braziliaans meisje genaamd 'lolita'...of ben je zelf een verwarde NL shemalelover op zoek naar antwoorden over zijn seksuele voorkeur voor 'vrouwen met heuse grote lullen' en dan met name en vooral Braziliaanse shemales?
Die zijn nogal populair op het net namelijk.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Re: Help lieve schatten

Bericht door KirstenHershe »

Ik denk dat jou vriend gewoon een heel gezonde en normale kerel is met een brede interesse op het gebied van seksualiteit.

Heel veel mannen geilen en kicken erop om dames te zien met het beste van beide werelden. Hoeft niet noodzakelijk een hetero, gay of whatever type te zijn. :wink:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Help lieve schatten

Bericht door pipa »

Wat een grappig fenomeen is dat toch. Eenmalig fantasie/drooggeilpostje and never to be heard from again :-)

Ik hou het er op dat 'lolita' met 'haar' 'zusjestaal' een man/shemalelover is die dol is op 'heuse grote lullen'.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Help lieve schatten

Bericht door gerdaatje »

Mis er niks aan.
En ik heb niets met 'heuse grote lullen'.
Val alleen op vrouwen.
Gebruikersavatar
FemkeTS
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: ma feb 14, 2011 12:47
Locatie: Alkmaar

Re: Help lieve schatten

Bericht door FemkeTS »

Als ik hoor of lees over een man die beweert '100% hetero' te zijn, gaan er bij mij dus wel 100 alarmbelletjes rinkelen. 8) Een man die uitsluitend op vrouwen valt, heeft geen loze kreet als deze nodig. :)
Femke bezit een mannenlichaam, over haar geest verschillen de meningen.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Help lieve schatten

Bericht door pipa »

FemkeTS schreef:Als ik hoor of lees over een man die beweert '100% hetero' te zijn, gaan er bij mij dus wel 100 alarmbelletjes rinkelen. 8) Een man die uitsluitend op vrouwen valt, heeft geen loze kreet als deze nodig. :)
Idd, dat heb ik ook altijd gezegd.

Andersom beweert een geboren vrouw niet '100% vrouw' te zijn; dat doen alleen post op transen ;-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Help lieve schatten

Bericht door Anja Kok »

Mensen vinden in hun sexuele fantasie de vreemdste dingen interessant of opwindend, zo zijn er vrouwen die fantaseren over een groepsverkrachting, etc. Dat wil dus niet zeggen dat iemand dit ook werkelijk wil meemaken. Het heeft te maken met onbewuste verlangens, gevoelens als dominantie en onderdanigheid spelen hierbij een rol. Een shemale is slechts een symbool van de behoefte aan zachtheid en tegelijkertijd dominantie. Misschien loont het om dit eens te onderzoeken, want waarschijnlijk voelt hij zich qua verwachting teveel gevangen binnen de dominante rol. Twijfelen aan zijn hetero zijn hoeft niet. Probeer dus eens uit te zoeken hoe zijn verlangens liggen en wie weet krijgt je seksleven wel een positieve impuls.
Plaats reactie