Username veranderen, is dat mogelijk?
Moderator: Moderators
Username veranderen, is dat mogelijk?
Wil graag mijn usernaam SkinnyBoy veranderen in Hakuna. Is dat mogelijk, of moet ik mij hiervoor opnieuw registreren?
Wil mijn postgeschiedenis en aanmelddatum niet kwijtraken.
Wil mijn postgeschiedenis en aanmelddatum niet kwijtraken.
Re: Username veranderen, is dat mogelijk?
Even dit topic uppen, waarom na ruim 4 maanden nog geen reactie op mijn verzoek?
PB aan het beheer sturen.
De enige mannier, na de forumupdate is het niet meer mogelijk om zelf te doen.
En waar zit die PB dan wel niet, en hoe kan ik ze bereiken?gerdaatje schreef:PB aan het beheer sturen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Goh....doar moetste un privéberichtje aan ons Lisa met een S veursjture....SkinnyBoy schreef:En waar zit die PB dan wel niet, en hoe kan ik ze bereiken?gerdaatje schreef:PB aan het beheer sturen.
Ich kal heem gikker daag plat. Dees sproach mótte v'r ziën te behaote durch ze uueveral i Limburg te gebroeke. Dees te och mit....????
groetjes
Mara, och un lemburchse oet Heërle
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Forumwatch
- de baas van de dag
Is gedaan.
Bedankt voor alle medewerking, is gelukt.
Hakuna betend vrij vertaald vanuit het Hindostaans...Geen probleem
Hakuna betend vrij vertaald vanuit het Hindostaans...Geen probleem
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
En Hakuna....leuk dech te hebben ontmoet....Mara schreef:Goh....doar moetste un privéberichtje aan ons Lisa med een S veursjture....SkinnyBoy schreef:En waar zit die PB dan wel niet, en hoe kan ik ze bereiken?gerdaatje schreef:PB aan het beheer sturen.
Ich kal heem gikker daag plat. Dees sproach mótte v'r ziën te behaote durch ze uueveral i Limburg te gebroeke. Dees te och mit....????
groetjes
Mara, och un lemburchse oet Heërle
....wees maar lekker jezelf hoor, je mag er zijn....
groetjes uit Heërle
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- ForumFan
ik zou wel heel fijn vinden als ik mijn naam kon veranderen
in een overmoedige bui heb ik een aantal jaar geleden een naam ingevuld , maar daar ben ik nu niet meer zo tevreden mee
in een overmoedige bui heb ik een aantal jaar geleden een naam ingevuld , maar daar ben ik nu niet meer zo tevreden mee
- RamonaAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi Mattijsse,matthijsse schreef: ↑ma jun 28, 2021 21:24 ik zou wel heel fijn vinden als ik mijn naam kon veranderen
Stuur mij even een PB met je gewenste naam waarin je het wenst te veranderen. Als deze naam nog vrij is op het forum, dan pas ik deze aan.
Let dan wel op dat als deze gewijzigd is je niet meer kunt inloggen via matthijsse maar via je nieuw gekozen naam. Alle berichten blijven bewaard.
-
- ForumFan
ramona
sorry dat ik nu pas reageer , maar jouw bericht had ik niet eerder opgemerkt
maar ik zit even te denken wat je met pb bedoeld dat kan ik zo even niet bedenken
sorry dat ik nu pas reageer , maar jouw bericht had ik niet eerder opgemerkt
maar ik zit even te denken wat je met pb bedoeld dat kan ik zo even niet bedenken
- RamonaAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Oh sorry Mattijsse, een PB is een persoonlijk berichtje. Zie bovenin het menu bij privéberichten.
Je mag ook een email sturen met je info naar sysadmin@travestie.org. Mail dan wel vanaf het email adres wat je hier opgegeven hebt ter verificatie.
En waarin je je username in veranderd wilt hebben. Als deze nog vrij is passen we dit voor je aan.
Je mag ook een email sturen met je info naar sysadmin@travestie.org. Mail dan wel vanaf het email adres wat je hier opgegeven hebt ter verificatie.
En waarin je je username in veranderd wilt hebben. Als deze nog vrij is passen we dit voor je aan.