Stoppen met travestie

Algemeen

Moderator: Moderators

hester

Stoppen met travestie

Bericht door hester »

Hoi Allemaal,

Zoals sommige onder ons ben ook ik gestopt met travestie, hoe moeilijk het ook is.
Ik ben er jaren stiekum me bezig geweest en door prive omstandigheden genoodzaakt hiermee te stoppen.
Mijn vrouw wil er niets van weten en ik heb een gezin , dus ook een voorbeeldfunctie.
Al eerder heb ik kleren weggegooid / of verkocht. Jarenlang had ik een paar mooie laarzen versopt op een plek in de schuur, waar niemand komt behalve ik.
Het gevoel om alles verborgen te moeten houden is niet prettig dus heb ik vorige week met gemengde gevoelens mijn laarzen via Marktplaats verkocht.
Ik weet, dat als je tv gevoelens hebt dat je het vroeg of laat weer terug krijgt maar ik ga het toch proberen.

Groet,

Hester
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Stoppen met travestie

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Hester, nu veel sterkte met het negeren van de TV gevoelens. Ik hoop voor jou dat je het lang volhoudt en dan geen rare dingen gaat doen. Ik ben hetv 2 jaar kwijt geweest door liefdes gevoelens, maar daarna kwam het dubbel zo hard terug. Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Stoppen met travestie

Bericht door gerdaatje »

Jammer dat je vrouw er niets van wil weten.
Sterkte.
Doe geen rare dingen.


Zeg ik wiens vrouw vorige week met een omslagrokje voor mij thuiskwam......
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Stoppen met travestie

Bericht door Irene »

Stoppen is tijdelijk, al wens ik je veel succes met je keuze,

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
denise_leasen
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 01, 2006 15:57

Re: Stoppen met travestie

Bericht door denise_leasen »

Het is fijn dat je het travestiegebeuren stopt en kiest voor je relatie, we steken er ook behoorlijk wat tijd in en deze kan je nu benutten voor betere zaken.
Je kan nu rustig de schuur waar niemand komt, mooi opruimen en zelfs mooi afwerken om er rustig een moment voor jezelf te hebben en je kan er extra opbergruimte knutselen.
Nadien kan je deze opbergruimte benutten om je travestie voorraad te verbergen.
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Stoppen met travestie

Bericht door gerdaatje »

Ik ben toch blij dat ik niet hoef te verbergen........................
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: Stoppen met travestie

Bericht door Dorothy »

Hoe moeilijk het is om te stoppen, hangt ook af van hoe diep het zit en wat de belangrijkste drijfveer is om aan travestie te doen.
Met veel wilskracht is het stoppen met travestie wel mogelijk, alleen de gevoelens verdwijnen nooit.

Ik ervaar een periode zonder travestie net als iemand die verslaafd is en moet afkicken. Ik word rusteloos en saggerijnig. De behoefte aan andere kicks wordt groter en je gaat jezelf min of meer onbewust belonen omdat je er al zo lang vanaf bent. Vaker een extra borreltje, meer snoepen en een grotere behoefte aan sex.
Als je dat van jezelf weet, dan kan je die valkuilen ook beter aan zien komen en er wat aan doen.
Druk zijn met andere zaken is ook een goede afleiding, heb ik gemerkt, toen ik door verhuizing en drukte om mijn nieuwe huis enigszins bewoonbaar te maken een klein jaar zonder zat.
En als je geluk hebt, dan wordt een hardwerkende, saggerijnige, alcoholistische hoerenloper beter geaccepteerd in je omgeving dan travestie :-?

Niettemin veel sterkte en standvastigheid gewenst.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Iris1949
daar ben ik weer
Berichten: 24
Lid geworden op: za sep 10, 2011 20:02
Locatie: Scandinavie

Re: Stoppen met travestie

Bericht door Iris1949 »

En als je geluk hebt, dan wordt een hardwerkende, saggerijnige, alcoholistische hoerenloper beter geaccepteerd in je omgeving dan travestie
Ik vind em prachtig, maar het is helaas wel de waarheid.
En inderdaad een verhuizing is een goede `therapie`maar daarna als je tot rust komt, dan komt alles weer in de volle hevigheid terug :roll:
Tenminste zo is het mij vergaan :-?
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Stoppen met travestie

Bericht door Anakin_TS »

Inderdaad sterkte toegewenst. Misschien voelt je vrouw/vriendin dat onprettige gevoel en werkt dat terug.

Daar kun je dus eerlijk antwoord op geven. Er is geen geheimzinnigheid of in het ergste geval dat je andere identiteit wordt gevonden.

Dat lijkt mij een hele vervelende situatie voor het hele gezin. Dat zou een enorme confrontatie zijn.

Ik las deze berichten en vroeg mij af. Er is in dit land een knallende gay parade, maar een TV parade vanuit een hetero wereld,

dat zullen we niet zo snel gaan meemaken. Wat is dit toch een bekrompen wereld!?

Als je later toch weer behoefte krijgt, misschien je outfit bewaren bij een vertrouwd persoon?

Dan bezoek je als het ware jezelf! Het is maar een idee. Ik wil je niet juist weer de andere kant op sturen.

Heel veel sterkte toegwenst en we voelen met je mee!
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Stoppen met travestie

Bericht door Anja Kok »

Stoppen met travestie is slechts tijdelijk. De verdeeldheid stopt niet, want de onbewuste patronen die maken dat je een stuk van jezelf beleefd in travestie kun je niet wissen. Je kunt je brein niet wegdoen, zoals een pak laarzen, helaas! Je kunt afhankelijk van je angst voor afwijzing je gevoelens hooguit een tijdlang onderdrukken, maar uiteindelijk zul je de confrontatie met jezelf en omgeving moeten aangaan en het de plaats geven die het voor jou heeft.
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Stoppen met travestie

Bericht door gerdaatje »

Juist Anja, welkom en goed gezegd.
hester

Re: Stoppen met travestie

Bericht door hester »

Hoi allemaal,

Ik realiseer me ook wel dat je het niet kunt wegstoppen en dat het waarschijnlijk wel zal terug komen.
Het is de omgeving zoals gezin, werk, sociale contacten en andere contacten die het onmogelijk maken.
Je hebt op bepaalde fronten een voorbeeld functie en daar kun je met travestie echt niet mee aankomen (helaas).
Dus het zal altijd wel een stiekume ondrukking moeten blijven.
Daar zal ik mee moeten leren leven met alle gevolgen van dien.
Tot nu toe gaat het prima en houd ik me goed staande.
Er zijn genoeg bofferds bij die hun partner achter zich hebben staan daarentegen zijn er ook genoeg die in het zelfde schuitje zitten zoals ik.
Dat zal altijd wel zo blijven.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Stoppen met travestie

Bericht door Elsa »

Zou het niet beter zijn je vrouw het te vertellen ? Misschien kun je dan samen invulling vinden hoe jij deze gevoelens een plaats kunt geven.
Ik ben een partner ´van ´ weet waarover ik praat. Wat ik weet is dat het verlangen steeds terug komt hoop dat het bespreekbaar is voor jou.
groet Elsa.
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Stoppen met travestie

Bericht door gerdaatje »

Eensch, eerlijk zijn.
Partner inlichten en voorzichtig vertellen.
Ik heb het mijn partner verteld 4 weken na kennismaking.
Dat is inmiddels bijna 20 jaar terug.
We zijn nog steeds bij elkaar.
hester

Re: Stoppen met travestie

Bericht door hester »

Natuurlijk is het het beste als je het met je partner bespreekt.
Helaas kan de mijne er niet mee omgaan en zegt dat ze gekozen heeft voor een man.
Een man in vrouwenkleren vindt ze niet kunnen en is echt onbespreekbaar. Daar heb me al bij neergelgd.
Ze kan er wel om lachen als het voor de grap bedoeld is.
Zodra het een serieuze zaak is dan ligt de situatie duidelijk anders.
Uiteraard stel ik alle adviezen zeer op prijs echter blijft het voor mij zoals het nu is.
Plaats reactie