Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Wow

Bericht door Tara »

Voor mij geen echte passie, maar gewoon heerlijk om te dragen:
step-ins, corseletten met jarretelles en dus ook kousen en ook nog petticoats.
In Duitsland vind je (via internet) petticoats in allerlei maten, lengtes en kleuren.
Ik draag graag wijde rokken en heb al het nodige gekocht.
Mijn grote verlangen: een 2-delige bruidsoutfit (in een leuk kleurtje) met een petticoat.
Ik zag op internet verschillende winkels met prachtige bruidsoutfits en hopelijk doen ze niet moeilijk bij T's.

Groetjes van Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Miss Laura
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:37
Locatie: Borne

Bericht door Miss Laura »

Hai Tara,

Bij de ene winkel doen de helemaal niet moeilijk bij de andere zeer moeilijk, ben je gewoon niet welkom.
Ik(m-v trans) ben met mijn vriend (v-m trans) afgelopen voorjaar naar een paar bruidszaken in het oosten van het land geweest. Bij de grootste zaak (treschik in hengevelde) waren we in principe niet welkom. Bij een andere zaak waren we van harte welkom, ze hadden speciaal voor ons een avond gereserveerd.
Wij hebben trouwplannen, dat is wel een feit (pas over ca 2 jaar, mijn vriend is pas begonnen met de hormonen).
Succes bij je zoektocht.

Groetjes
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

draag graag onderrokken / petticoat en dik gevoerde rokken

Bericht door Domeninque »

ben een echte lingerie addict , draag graag onderrokken (rustig 4 over elkaar ) een petticoat / petticoat rok en een gerende rok (die wel lekker warm is)

liefs do
iedereen mag rokken en jurken dragen
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door pantyboy »

dazi schreef:Ik draag dolgraag ouderwetse lingerie, lekker stevig (corseletten steunslips, behas met maagband, e.a.) Tegenwoordig zijn ze moeilijker en moeilijker te vinden. Zou er graag over praten met gelijkgezinden
dat wordt zeker moeilijk want de enige stevige ouderwetse lingerie is bij neckerman nu ook helemaal weg dus het wordt steeds moeilijker
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Ouderwetse lingerie

Bericht door pantyboy »

Ellen-TV schreef:Hoi Dazi,

Ook ik ben gek op corseletten en step ins. Het liefst draag ik een panty corselet met een rits aan de voorzijde. Soms ook een corselet met jarretelles en kousen. maar omdat ik het liefst een panty draag, gaat mijn voorkeur uit naar een model met kruisje. Ik heb daarvan ook zo'n 14 verschillende modellen en merken. Echt fantastisch zo'n pantylet (vind ik).
Ik ken nog wel en paar winkels die nog een ruime collectie hebben. Mocht je interesse hebben, mail me dan eens dan geef ik je die adressen.

Groetjes,
Ellen
bij neckermann hebben sinds pas weer van de pantylets met pijpjes terug van weggeweest
sandrinnetv
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 21:21

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door sandrinnetv »

Ik weet dat dit al een oud topic is, maar toch graag even reageren. Ik heb vorige maand een corselet gekocht via Ebay.de. Is de duitse site van Ebay. Als je daar mieder intikt zal je vestomd staan van het aanbod. ALs je kousen zoekt dan even gewoon nylons ingeven en het aanbod is gigantisch. Zo erg dat ik toch minsten een keer per dag ga kijken op het aanbod.
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door Aris »

Ik koop regelmatig Corsetten, vind het reuze fijn dragen, draag het bijna dagelijks.
Oudere lingerie is zeker heel gaaf en lekker :)
Ik zoek vaak ook op marktplaats, staat vaak veel op voor leuke prijzen.
Zit zelf in het fantasy wereldje, dus heb veel te maken met victoriaanse kleding en zo bijvoorbeeld, en krijg zo spullen of info via vrienden/ vreindinen.
Zitten ook veel mensen bij die alles zelf maken, dus ook op maat.

Is dus zeker heel leuk om hier te horen dat er nog meer liefhebbers zijn :)
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door pantyboy »

pantycorseletten daar heb ik er nu wel een stuk of 10 van wat alleen jammer is dat je bijna nergens meer corseletten met van die pijpjes kan kopen je kon ze vroeger bestellen bij neckermann . com maar die verkoopt ze nu ook al niet meer . ik heb heel veel behas ,corseletten pantybroeken bijna allemaal ouderwetse huidkleurige uitvoering want daar ben ik gek op
ook draag ik altijd dikke huidkleurige steunkousen met pantys , die draag ik elke dag ook gewoon op straat
ik heb zoveel ouderwetse lingerie , daar kan menige vrouw niet aan tippen
en naar mate ik ouder wordt ben ik er steeds meer van overtuigd dat ik niet in het verkeerde lichaam ben geboren maar dat ik een vrouwenlichaam heb want wat ik ook koop , ik heb vrouwenmaten alles in vrouwenmaten past mij precies
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door Aris »

Ook hier voor moet je zoeken op vintage kleding, dan is er genoeg te krijgen hoor .
Je moet even de weg weten, ik zit zelf in het fotografie en fantasy wereldje dus heb te maken met kleding uit victoriaanse en jaren 30-40 , Burlesque, Pin-Up kleding en zo.
Je mag altijd contact met me opnemen voor info :)
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door Aris »

Hier het rek met de 20 Corseten die ik nu heb, komen geregeld meer bij :)
Ik heb er paar grotere afbeeldingen bij gedaan, voor alles moet je maar op mijn FB pagina kiojken, de map kleding staat alles wel in .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door pantyboy »

ik ben blij dat ik nu durf om zonder problemen dagelijks op straat te lopen met een panty onder een korte broek
wat zie je liever spier witte benen of mooie licht gebruinde benen, dus wat is het probleem?
Cristal
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: za apr 27, 2013 21:13

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door Cristal »

Ik kies zelf vaak voor een string e.d maar ik vind de vintage ook wel wat hebben en heb ook wel wat dingetjes.
Helaas , zeldzaam aan het worden . :oops:
Ik heb zef wel eens wat gevonden in het 2e hands circuit ( woon in het oosten van het land waar ze wat behoudener zijn )
Maar ook op op Your look for less . e,d website's kun je wel eens wat vinden voor niet teveel geld.
Het zijn kledingdump's waar "overjarige" kleding e.d aangeboden wordt :wink:
Je hebt gelijk als je aangeeft de kans daar wat tussen te vinden niet zo groot is maar de "aanhoudster" vind !
Succes !!!!!!!!!
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door pantyboy »

vroeger kwam je nog wel eens wat corseletten en ander ondergoed tegen in kringloopwinkels maar op een 1 of andere manier is dat helemaal opgedroogd wel jammer want in het tweedehands circuit en op internet wordt het ook steeds minder en bij postorderbedrijven gaat het er ook steeds meer uit
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: draag graag onderrokken / petticoat en dik gevoerde rokk

Bericht door Aris »

Domeninque schreef:ben een echte lingerie addict , draag graag onderrokken (rustig 4 over elkaar ) een petticoat / petticoat rok en een gerende rok (die wel lekker warm is)

liefs do
ik doe dat ook, diverse onderrokken over elkaar heen, zeker in de winter, lekker warm en vind het zelf een heerlijk gevoel, lange rok onderrokken en petticoat, dan nog de koussen en lingerie :)

kort kan ook maar dat is dan meer lolita stijl bij mij, korte wijde rokjes met heel veel; kant, meerder korte petticoats zo dat de zijkanten behoorlijk omhoog staan , maar wel zo dat je verder net niets ziet, als je maar niet bukt ;)
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a

Bericht door pantyboy »

het wordt steeds moeilijker om aan ouderwets ondergoed te komen
Plaats reactie