eventueel behoefte aan nieuwe plek voor jaarfeest trav.org.
Moderator: Moderators
eventueel behoefte aan nieuwe plek voor jaarfeest trav.org.
Hallo.
Ik weet niet wat jullie ervan denken, maar is er enigzins behoefte aan een andere stad en/of onderkomen voor een feest van trav.org?
Een feest zonder buitenstaanders en alleen toegangelijk voor transgenders(lees tv/tg/ts).
Iets heel anders dan een parenclub en toch nagenoeg dezelfde invulling van een avond. Zelfs met buffet en drankjes voor een prijs.
Ik heb vandaag een leuk gesprek gehad met een eigenaar van een muziekcafe in mijn stad. In het oosten gelegen en open voor veel ideeen en opties. Dus voor iedereen wat dichterbij en kans op meer T-dames uit alle windstreken van het land.
Joy
Ik weet niet wat jullie ervan denken, maar is er enigzins behoefte aan een andere stad en/of onderkomen voor een feest van trav.org?
Een feest zonder buitenstaanders en alleen toegangelijk voor transgenders(lees tv/tg/ts).
Iets heel anders dan een parenclub en toch nagenoeg dezelfde invulling van een avond. Zelfs met buffet en drankjes voor een prijs.
Ik heb vandaag een leuk gesprek gehad met een eigenaar van een muziekcafe in mijn stad. In het oosten gelegen en open voor veel ideeen en opties. Dus voor iedereen wat dichterbij en kans op meer T-dames uit alle windstreken van het land.
Joy
respect komt van twee kanten
Hoi hoi,
Dank je voor je inbreng in deze. Fijn om te lezen dat er mensen meedenken voor een dergelijk feest. Enige is dat we dit jaar al afspraken gemaakt hebben met Mystique dus ook dit jaar ons Kerstfeest zal zijn in deze club. We zijn nog wel aan het onderhandelen over de prijsstelling van vorig jaar en over de opencultuur wat betreft mensen die er komen.
Pamela
Dank je voor je inbreng in deze. Fijn om te lezen dat er mensen meedenken voor een dergelijk feest. Enige is dat we dit jaar al afspraken gemaakt hebben met Mystique dus ook dit jaar ons Kerstfeest zal zijn in deze club. We zijn nog wel aan het onderhandelen over de prijsstelling van vorig jaar en over de opencultuur wat betreft mensen die er komen.
Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Wat niet weg neemt dat je best vaker n feestje kan houden. Ook leuk om uit de maandelijkse, voor sommige wekelijkse, sleur te komen van T&T avonden. Denk bv aan n lentefeestje oid. En dan als dresscode "zomers".
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hihihi... En 's zomers dan dresscode winters? Gewoon voor de lol?
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- anjatheefee
- ForumFan
-
- is nieuw hier
jaarfeest
ben er wel voor ,
alleen wil ik dan eens een voorstel doen om een feest in centraal nl te houden en dan in een weeken.
alleen wil ik dan eens een voorstel doen om een feest in centraal nl te houden en dan in een weeken.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Wij zijn altijd geinteresseerd in andere alternatieven voor onze feesten. Het is altijd de bedoeling geweest met onze feesten om een gelegenheid te bieden aan de travestieten die grotendeels of volledig in de kast wonen, om voor een avond zichzelf te zijn. Onze insteek blijft dat de locatie aan twee belangrijke voorwaarden moet voldoen.
Dat wil niet zeggen dat wij, naast het kerstfeest, nooit zullen meewerken aan een andere feest ergens anders op een andere tijdstip, dat niet aan deze voorwaarden voldoet. In het verleden hebben wij twee keer samen met de Lellebel een feest georganiseerd in een disco in hartje Amsterdam.
Lisa
- Er moet gelegenheid zijn voor travestieten die niet over straat durven te gaan om zich om te kleden en op te maken, en hun overige eigendom veilig op te bergen tijdens het feest
- Er moet voldoende parkeergelegenheid zijn dichtbij de locatie, zodat men niet ver over straat hoeft te lopen als men besluit om al gekleed als de andere geslacht te komen.
Dat wil niet zeggen dat wij, naast het kerstfeest, nooit zullen meewerken aan een andere feest ergens anders op een andere tijdstip, dat niet aan deze voorwaarden voldoet. In het verleden hebben wij twee keer samen met de Lellebel een feest georganiseerd in een disco in hartje Amsterdam.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Zoals Sylvia al opmerkte: kan het niet in een weekend? Nu wordt het op een donderdag gehouden. Voor werkende mensen is dat niet echt handig, met een beetje pech kost het je twee vrije dagen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ook dat klopt AM_ber (geldt mijzelf ook).AM_ber_79 schreef:Zoals Sylvia al opmerkte: kan het niet in een weekend? Nu wordt het op een donderdag gehouden. Voor werkende mensen is dat niet echt handig, met een beetje pech kost het je twee vrije dagen.
In het verleden is juist voor de donderdag gekozen omdat (zoals Lisa ook al opmerkte) er nog een redelijk aantal mensen 'in de kast' zitten...ook v.w.b. hun thuis situatie.
Je wilt degenen die op de feestavond aan het 'overwerken' zijn echt niet in één keer op de koffie hebben
De insteek van het feest was ook ooit om de mensen die (om wat voor reden ook) niet gekleed buiten komen, hier ook een (veilige) mogelijkheid voor te bieden.
Neemt uiteraard niet weg dat andere dagen (weekend?) op voorhand al geen optie zouden kunnen zijn....alleen zouden deze mensen er dan niet bij kunnen zijn.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
-
- is nieuw hier
Volgens mij is best veel mogelijk, met wat ik in gedachte heb hoor.
Maar het praten erover zal toch niet door mij gedaan worden, ik heb alleen iets aangegeven.
Persoonlijk is het weekend ook beter denk ik, desnoods twee weekenden ervoor. Of als kerst in een weekend valt het weekend ervoor.
Maar het praten erover zal toch niet door mij gedaan worden, ik heb alleen iets aangegeven.
Persoonlijk is het weekend ook beter denk ik, desnoods twee weekenden ervoor. Of als kerst in een weekend valt het weekend ervoor.
respect komt van twee kanten
Re: eventueel behoefte aan nieuwe plek voor jaarfeest trav.o
waarom kan het niet eens in venlo gehouden worden daar kan men ook van duitsland bezoekers krijgen en ik kan er dan ook beter komen heb namelijk geen auto gr monieka