het ideale kapsel voor een crossdresser

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elize_cd
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do sep 27, 2012 10:47
Locatie: Harelbeke, België
Contacteer:

het ideale kapsel voor een crossdresser

Bericht door Elize_cd »

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar kapsels die je met een beetje werk of aanpassen, perfect kan dragen als vrouw of als man.
Momenteel is mijn haar nog niet lang genoeg voor krulletjes ofzo, maar alle ideetjes zijn welkom.

Voor de opmerking komt, ik kan inderdaad pruiken gebruiken. Ik heb er zelfs al eentje, maar momenteel is het financieel niet haalbaar om hier in België een (deftige) pruik te kopen. Daarom probeer ik het ideale kapsel te vinden dat ik dus zowel als man en als vrouw kan dragen.

Thanks in advance voor alle feedback :-)

Groetjes,
Elize
Ik hoop dat je me kan aanvaarden voor wie ik ben: niet hem, niet haar, maar mezelf.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: het ideale kapsel voor een crossdresser

Bericht door Dorothy »

Zoiets, misschien?

Geintje, hoor.

Het hangt er nogal van af wat de vorm van je hoofd is en wat voor soort haar je hebt.

Ik denk dat een Pixie kapsel het meest in de buurt komt.
Met een scheiding kan je dat wat modelleren als een mannenkapsel en los en wat opgekamt als vrouwenkapsel.

Of anders een 60-ties kapsel: lang haar met een scheiding in het midden. In die tijd liepen zowel jongens als meisjes daar mee. Als dat toen kon, dan kan het nu zeker ook nog wel.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Rhianne1956
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 15:42

Kapsalon

Bericht door Rhianne1956 »

Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar een kapper voor TV/TS (Zuid Holland, Utrecht) die het maken vann een vrouwelijk kapsel heel gewoon vindt.
De kappers die ik ken denken dat ik van een andere planeet komt als ik er om vraag. M'n uiterlijk is zowel vrouwelijk als mannelijk en roept het steeds weer vragen op. Kus, Rhianne1956.
Gebruikersavatar
Elize_cd
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do sep 27, 2012 10:47
Locatie: Harelbeke, België
Contacteer:

Re: het ideale kapsel voor een crossdresser

Bericht door Elize_cd »

Pfff, 't is zo moeilijk kiezen dat ik waarschijnlijk mijn kapster maar carte blanche zal geven. Wel eerst vertellen dat ik een crossdresser ben zeker?
Ik hoop dat je me kan aanvaarden voor wie ik ben: niet hem, niet haar, maar mezelf.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: het ideale kapsel voor een crossdresser

Bericht door Bea-Smit. »

Ja dat zou ik zeker doen. en misschien langer laten groeien en als man in een staartje en als vrouw lekker los met wat kunstgreepjes.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: het ideale kapsel voor een crossdresser

Bericht door Irene »

Als je het moeilijk vind om het te vertellen of begrijpbaar uit te leggen, dan kan je ook een foto meenemen van een vrouwelijk kapsel en vertellen dat je dat in de toekomst wil.

Succes Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie