Hoe meten we de maten
Moderator: Moderators
Hoe meten we de maten
Vraagje: Na de garderobe de deur uitgegooid te hebben 2,5 jaar geleden ( ja dom he ! ) wil ik dus weer opbouwen. Ik kan niet duur kopen dus wil het hebben van ebay verkopen. Maar ik weet dat ik geen maatje 36 heb, maar ook geen 50 of zo. Hoe kan je het beste je maten bepalen ? Ik vind het zo zonde om niet goed passende jurkjes te kopen. Wie kan deze "radeloze" vrouw helpen ?!?!
zo ik ben klaar met die forum
- Vivian_van_Reijmersdal
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Re: Hoe meten we de maten
Nou, tja, google eens damesmaten ? Centimetertje erbij en klaar is kees. Zo moeilijk is dat niet. Houd er wel rekening mee dat elk kleding merk ander maten hanteerd. Wat bij de 1 42 is, is bij de ander al gauw 44. Succes.
- mireille
- Eredivisie
Wehkamp heeft altijd wel fijne maatinstructies. Denk er wel aan dat onze schoudertjes meestal iets breder zijn. Suc6!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
De meeste webshops hebben wel bruikbare maattabellen, maar passen blijft toch het makkelijkst, maar als je daar niet aan toe bent moet je dat ook gewoon niet doen.
Irene
Irene
Kleine stapjes
De oplossing bood zich al snel aan; wat gesprekken met mijn vrouwelijke partner ! Ze vind het allemaal prima wat ik doe ! Afgelopen zaterdag zijn we de stad in gegaan. Lekker dubbele push-up bh gekocht van de Hema, blanke nagellak voor ook buiten de "vrouwelijke kantooruren" een paar leuke lage schoenen en laarzen ! Wat is het toch fijn als je partner je niet afwijst ! Ze realiseert zich dat dit nu zo langzamerhand echt niet overgaat. Ze wil mij graag als "man" houden, en dus geeft ze mij als "vrouw" de ruimte ! Ik voel mij zo geaccepteerd ! (er zijn wel wat heftige gesprekken aan vooraf gegaan, omdat ik haar ook nog moest vertellen dat ik biseksueel ben en relaties heb gehad in het verleden). Maar de storm is gaan liggen en we zijn dus lekker wezen shoppen. Nee ben nooit vreemd gegaan ! Dat zit niet in mijn aard/karma !
zo ik ben klaar met die forum
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
passen is het beste, heb inmiddels ervaren dat maten niet altijd kloppen, heb zelf M of te wel 38-40, kocht een jurk L en die is te klein ...zal maat 36 zijn of zelfs 34 ?? nou ja. heb ik ook met pumps, 38 of 39 ligt aan merk en model, dan corsetten , speciaal de echt rijgcorsetten moet je goed opletten dan heb je dus ook nog onder over en half borst,+ extra hoge voor lange mensen, zit je dus met 3 maten, heupen middel en borst ...... heb je ook nog Inch en Cm maten al met al best lastig al die verschillen