Hoi allemaal,
Een maand geleden ben ik op zoek gegaan naar een haarwerk. Tot die tijd had ik alleen ervaring met pruiken uit een karnavalscollectie.
Ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt en heb een afspraak gemaakt bij Zijlstra in Valkenburg (L). Bij de zaak aangekomen (in mannanoutfit) werd ik vriendelijk welkom geheten en direct naar een pasruimte geleid. Daar heb ik het aapje uit de mouw gelaten, dat ik een damespruik zocht en geen herenmodel. Dat bleek absoluut geen probleem te zijn. Ik was echt niet de eerste t-klant. Het is uitgedraaid op een gezellige en leuke passessie: allerlei modellen, haarkleuren en kwaliteiten kunnen uitproberen. Daarnaast heb ik uitgebreid voorlichting gekregen over gebruik en onderhoud van een haarwerk.
Bij het afscheid kreeg ik de goede raad mee om in het vervolg bij de afspraak meteen te vermelden dat ik een dameshaarwerk wilde. Dan kon daarmee rekening gehouden worden en zou bij de leveranciers wat extra modellen uit eerdere colecties besteld worden. Daarmee zou de keuze nog ruimer worden.
Natuurlijk ben ik zielsgelukkig met een nieuw haarwerk naar huis gegaan. De service was geweldig; de schade in mijn portemonnee viel ook reuze mee. De eigenaar hanteert heel schappelijke prijzen als je een haarwerk contant afekent.
Wat mij betreft geen warme douche, maar een complete dampende jacouzi voor deze zaak!
Munyah
Pruiken Zijlstra (Valkenburg)
Moderator: Moderators
Pruiken Zijlstra (Valkenburg)
Wees niet bang om maar langzaam vooruit te komen; wees alleen bang om stil te blijven staan.