Hoe verstop je je ding??

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
miliemilie
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: di jun 12, 2012 8:40

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door miliemilie »

Ik draag wel graag korte rokjes en kleedjes, maar nog wel deftig he :-)
Ik weet niet wat je met ultra kort bedoelt natuurlijk.

Ook zou ik hier eigenlijk op een ander forum eens een onderwerp moeten openen met de vraag
of er mensen zich herkennen in mijn situatie, maar ik weet niet zo goed bij welke categorie ik dat moet posten.

Ik draag zoveel mogelijk vrouwelijke kleding en het liefst van al zou ik dat ook 24/7 willen doen dus daarvoor
moet ik er natuurlijk volledig vrouwelijk uitzien, maar op dit moment voel ik niet een drang of een behoefte om
een volledige geslachtsoperatie te ondergaan. Daarmee bedoel ik dat die bobbel in mijn broek gerust mag blijven hangen.
Ik zal hem wel wegstoppen op de manier die jullie hier omschrijven :-)

Dus ik veronderstel dat voor mijn gevoel een hormoonbehandeling al genoeg is wanneer ik er daardoor echt vrouwelijk uitzie
(met borsten en heupen en zachte huid, geen beharing , ...). Ik zie alleen ENORM op tegen het naar buiten komen en die
real-life experience waarover zo dikwijls gepraat wordt!!

Waarschijnlijk staat dit bericht nu helemaal niet meer op de juiste plaats, dus mag het natuurlijk verplaatst worden, of me gewezen
worden waar ik het beter zou plaatsen!
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Anja Kok »

Hoi, milliemillie.

Als je een zachte huid wil heb je allerlei bodylotion, scrubben, etc al een heleboel. Met jezelf verzorgen kom je een heel eind met je uiterlijk. Die bobbel kun je inderdaad tucken en zelfs dat slurfje kun je naar binnen duwen. Als je over de lege huid een haarelastiek doet kan niets terug floepen en kun je wat dat betreft ongestoord zwemmen in elk badpak van je keuze. Safety first, toch?
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door pantyboy »

miliemilie schreef:Ik draag wel graag korte rokjes en kleedjes, maar nog wel deftig he :-)
Ik weet niet wat je met ultra kort bedoelt natuurlijk.

Ook zou ik hier eigenlijk op een ander forum eens een onderwerp moeten openen met de vraag
of er mensen zich herkennen in mijn situatie, maar ik weet niet zo goed bij welke categorie ik dat moet posten.

Ik draag zoveel mogelijk vrouwelijke kleding en het liefst van al zou ik dat ook 24/7 willen doen dus daarvoor
moet ik er natuurlijk volledig vrouwelijk uitzien, maar op dit moment voel ik niet een drang of een behoefte om
een volledige geslachtsoperatie te ondergaan. Daarmee bedoel ik dat die bobbel in mijn broek gerust mag blijven hangen.
Ik zal hem wel wegstoppen op de manier die jullie hier omschrijven :-)

Dus ik veronderstel dat voor mijn gevoel een hormoonbehandeling al genoeg is wanneer ik er daardoor echt vrouwelijk uitzie
(met borsten en heupen en zachte huid, geen beharing , ...). Ik zie alleen ENORM op tegen het naar buiten komen en die
real-life experience waarover zo dikwijls gepraat wordt!!

Waarschijnlijk staat dit bericht nu helemaal niet meer op de juiste plaats, dus mag het natuurlijk verplaatst worden, of me gewezen
worden waar ik het beter zou plaatsen!

gelukkig heb ik maar een klein bobbeltje is daar misschien van te voren aan gedacht?
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Lana »

Hoe kleiner hoe beter vond en vind ik altijd. Ik snapte vroeger al nooit waarom jongens en mannen altijd zo'n groot ding wilde hebben. Ik kan zeggen dat ik een haat/liefde verhouding heb met het apparaatje. Maar als ik op een ochtend wakker word en hij zou er niet meer zijn, zou ik er zeker niet om moeten huilen, eerder gaat de champagnefles al voor 10 uur open ! O, ja we hadden het over verstoppen van het ding; draai hem een halve slag om en vouw hem tussen de benen door naar achteren. Een strak correctiebroekje erover en een panty, en die zie je niet meer terugkomen. Ook niet als hij het in zijn koppie haalt om groter te gaan worden om wat voor bedenkelijke reden dan ook !
zo ik ben klaar met die forum
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door veronique02 »

Hoi ,
ik heb behoorlijke pijn ervaring mee met de nootjes in het holletje te stoppen

Veronique
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Irene »

Dat went wel
Kleine stapjes
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Lana »

Tja je zal het maar hebben . . . Gelukkig zijn er echt veel middelen om hem (dat ding) netjes te verstoppen als je een mooi strak rokje of jurkje aan hebt. En dat willen we toch, dat als je naar beneden kijkt je niet een bobbel in je mooie jurkje hebt . . . Daarom haat liefde, het is best een spannend ding, maar o zo lastig eigenlijk !
zo ik ben klaar met die forum
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door veronique02 »

Hallo Lana ,
Ik kan het amper twee uur volhouden ,dan steekt pijn de kop op of begint dat ding zijn eigen leven te leiden
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Irene »

Zo ongeveer 24/7 weinig problemen, al had ik vroeger ook wel pijnprobleempjes, naar mijn idee went dat op den duur wel,
Kleine stapjes
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Lana »

ja ik denk dat het een gewenning is. Zelf vind het zelf erg goed aanvoelen als hij/het stevig opgeborgen zit. (weg zou nog mooier zijn).
zo ik ben klaar met die forum
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door veronique02 »

Hoi Lana ,
Gisteren heb ik op een andere manier alles opgeborgen en kon ik het toch zo'n drie uur en half uithouden zonder pijn .
Voor ik ga slapen berg ik het zaakje ook op en kan het zelfs de hele nacht uithouden ,
zoals jullie zeggen oefenen baart kunst (liefst zonder al te veel pijn ) :roll:

Veronique
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Lana »

Mooi. Voelt het beter zo ? Ik bedoel, stevig opgeborgen. Zelf ben ik nu aan het kijken naar Franzoni boxershorts (dames natuurlijk). Ik ga dit eens uitproberen. Mocht dit mij erg bevallen zal ik het melden. Wat het vervelende is (gewoon overdag op je werk etc) dat je in z'n lijpe heren onderbroek rondloopt met zo'n nog idiotere voorvorming. Voorvorming waarom vraag ik mij mijn hele leven al af, maar het schijnt zo te zijn dat de gewone man dit prettig vindt. Ik niet hoe steviger en verder weg opgeboren hoe prettiger. Gewone damesslips zijn wel erg mooie en leuk vaak, maar dan heb je toch de kans dat er iets half uitfloept, en dat wil je zeker niet. Toen vond ik dus deze dames shorts. Zien er zo op de foto erg mooi uit en ik denk een mooie oplossing. Wordt vervolgd !
zo ik ben klaar met die forum
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door veronique02 »

Hoi Lana ,
Ik heb denk ik de goede manier gevonden heb om goed op te bergen ,zopas eens via google afbeeldingen gezocht en het ziet inderdaad goed uit
PS bedankt meid voor je antwoord
liefs Veronique
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Lana »

Ja het zijn de eerste 4 afbeeldingen. Ziet er goed uit toch ?!
zo ik ben klaar met die forum
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door veronique02 »

Hey Lana ,
Gisteren iets dergelijks gekocht bij kruidvat ,zit wel goed .
Maar ook problemen met mijn vrouw gratis erbij geleverd gekregen
de rest van de namiddag beeld zonder klank .
Gisteren avond seriues ambras gehad, terug over het waarom mij omkleden enz

ze heeft het er blijkbaar nog erg moeilijk mee

Grts Veronique
Plaats reactie