Enkele dagen terug had ik een akkefietje met een U-tube gebruiker nadat ik een reactie had geplaatst op een filmpje waarin ze Willy met zijn transseksuele Aziatische vrienden aan het woord laten.
Deze persoon uitte enkele niet zo fraaie beschuldigingen naar mijn adres en heeft blijkbaar via mijn U-tube gebruikersnaam op internet naar mijn contactgegevens gezocht;
via de Travestie.org profielen pagina heeft hij mij een bericht verstuurd. Onderstaande tekst is een copy + paste van zijn e-mail.
Aangezien ge mij geblokkeerd hebt op youtube (dwaas), hier mijn antwoord op uw bericht:
Geboren in zuid-afrika, opgegroeid in belgie en nu al 12 jaar wonende en werkende in spanje. 40 jaar op de kop (géén snotneus dus) en niet bijster religieus.
Homoseksualiteit is niks meer dan de uiting van een verziekte, verrotte en zwakke geest. Juist zoals pedofielen zoude beter hulp zoeken en de maatschappij voor uzelf beschermen in plaats van uw perverse lust te botvieren. Jullie maken onze maatschappij kapot en het ergste is da jullie die walgelijke ziekte via sensibiliseringscampagnes en dergelijke verspreiden naar onze kinderen, soms kinderen die zwak zijn en hulp en stabiliteit nodig hebben om van hun leven nog iets te maken en hopelijk ooit echte liefde te beleven. Ge bent te lui om uw eigen perversiteit en verziekte seksualiteit aan te pakken en daarom probeert ge die maar als 'normaal' af te doen. Homoseksualiteit = geen liefde, geen seks zoals die in de aard van alle mensen zit, maar perverse drang naar genot als symptoom van een psychische stoornis, waarvoor tegenwoordig eindeloos veel mogelijkheden bestaan op het vlak van genezing. Maar dan moet ge natuurlijk eerst toegeven da ge aan het dwalen zijt, en das teveel ge
vraagd...
Eeuwenlang hebben mense ingezien da uw soort onderdrukt,afgemaakt of in het beste geval behandeld moet worden. In het westen wordt uw ziekte de laatste 40 jaar meer en meer geaccepteerd. De ene onderdrukte groep na de andere werd geëmancipeerd (opkomen van feminisme, einde rassendiscriminatie id VS, etc) en daarbij hebben we over het hoofd gezien da sommige mensen geen mensen zijn en met recht en reden onderdrukt werden. Maar het tij zal ooit wel keren dat ook de homoseksuelen en de transseksuelen terug behandeld zullen worden als het walgelijke uitschot da ze zijn, en da jullie een kleine minderheid zullen worden omda we onze kinderen terug zullen kunnen beschermen van da soort dwalingen. Ik hoop da gij die tijd nog kunt meemaken, wie weet ben ik ooit nog wel getuige van uw publieke doodstraf (natuurlijk weet ik dat dat ijdele hoop is, een maatschappij verandert nu eenmaal niet zo snel. maar toch, ik fantaseer er graag over.)
D.Davidson
Dit bericht is verzonden via de mail functionaliteit in de Profielen sectie
van http://www.travestie.org" onclick="window.open(this.href);return false;. We nemen geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van dit
bericht.
Kan best zijn dat jullie hiervoor geen verantwoordelijk (willen) nemen maar een degelijke beveiliging of bescherming van onze privacy zou anno 2012 toch geen overbodige maatregel/luxe mogen zijn.
Of is het de bedoeling dat leden hiermee vaker geconfronteerd worden?
Want zoals jullie zien loopt er tuig rond op deze planeet en niet iedereen heeft het goed begrepen op travestieten, transseksuelen of mensen van een andere geaardheid.
Jammer maar het is de keiharde werkelijk. En we zullen ermee moeten leren leven, de mensen die ons aanvaarden omarmen en de rest mag gewoon ter plekke doodvallen.
Nu, ik heb geprobeerd om mijn e-mailadres te verwijderen, helaas zonder succes. Ik heb ook getracht een fictief e-mailadres te gebruiken maar eveneens zonder succes.
Je dient uiteraard een bestaand/geldig e-mailadres op te geven wil je nadien nog kunnen inloggen en aanmelden.
Kan de forumleiding alvast eens brainstormen over deze vervelende kwestie? Misschien zijn er nog andere leden die dit reeds hebben meegemaakt maar toen gewoon gezwegen hebben
omdat ze het niet de moeite vonden? Ik hoor het alvast graag van jullie!
Fijne feestdagen toegewenst iedereen!
Liefs, KirstenH