Cursus Visagje
Moderator: Moderators
Cursus Visagje
Dames, bestaat er een echte goede cursus voor het opmaken voor ons mannen om er als vrouw uit te zien ?
Of is de eerste de beste cursus bij het NHA of waardan ook geschikt ?? Ik heb even gegoogled maar kon eigenlijk
niets vinden ! Mocht iemand info hebben hoor ik het graag ! Liefs Lana.
Of is de eerste de beste cursus bij het NHA of waardan ook geschikt ?? Ik heb even gegoogled maar kon eigenlijk
niets vinden ! Mocht iemand info hebben hoor ik het graag ! Liefs Lana.
zo ik ben klaar met die forum
-
- ff weer wat posten
Re: Cursus Visagje
Hangt er denk ik vanaf wat je met de cursus wil, Lana. Ben je echt nog bezig om de basis principes onder de knie te krijgen of wil je experimenteren met verschillende looks, van casual tot smokey sexy. Als het dat laatste is kan ik je aanraden om eens wat op YouTube te gaan surfen. Daar staan ontelbaar veel make-up tutorials op die speciaal gericht zijn op onze doelgroep en dan kan je lekker afkijken hoe anderen dat allemaal zo mooi voor elkaar krijgen
Nou ja qua kleding lukt het mij allemaal wel. Ruime keus uit de kast van de vrouw, maar dat opmaken is een ondergeschoven kindje bij mij. Dus de basis. Ik wil echt dit binnen de kortse keren onder de knie krijgen. Misschien kom ik dan ook nog eens op een leuke T-girl avond. Nog nooit gedaan en ik zal het ook wel nooit gaan doen als ik mijzelf niet mooi kan opmaken. Bij mij moet alles netjes, dus niet overdreven. Zo is mijn kleding, en zo wil ik mijzelf ook leren opmaken, en misschien wel leuk als ik mijn eigen vrouw ook eens kan opmaken. Zal ze zeker leuk vinden denk ik. Zij is er 'nog niet aan toe' zoals ze zelf zegt om het mij te leren. Misschien wel als ik haar vertel dat een cursus rond de 300 euro kost . . .. . hahaha (grapje). Ze is lief en accepteert mij gelukkig. We zijn bijna een lesbisch stel . . . .
- Vivian_van_Reijmersdal
- ff weer wat posten
- Contacteer:
-
- ff weer wat posten
Nou. Opgelost lijkt me, Lana Als ik het zo lees dan lijkt de cursus die wordt aangeboden erg geschikt voor je wensen.
Ik ga de website ook onthouden voor als ik eens wat meer wil leren over make-up (ben nu lekker auto-didactisch bezig..lekker zelf een beetje prutsen) en het lijkt me ook eens geweldig een glamourachtige fotoshoot te doen.
Ik ga de website ook onthouden voor als ik eens wat meer wil leren over make-up (ben nu lekker auto-didactisch bezig..lekker zelf een beetje prutsen) en het lijkt me ook eens geweldig een glamourachtige fotoshoot te doen.
Vivian en Nathalie bedankt. Maar wat ik zoek is eerst een cursus om lekker thuis te oefenen, te leren en zeker van mijn fouten te leren. Het liefst samen met mijn vrouw. We komen gelukkig stapje voor stapje verder. Ze belde net van haar werk dat ze van die leuke kastlampjes te koop hadden bij het Kruidvat. Ik had geklaagd (?!) dat ik niets kon vinden in 'haar' kast. Dus ik net gelijk die ledlampjes gehaald en ja ik zie vanalles hangen . . . Ik wil zo graag veel mijn vrouw bij alles betrekken, dus ook die make-up cursus. Zo voel ik mij gesterkt in wat ik in de nabije toekomst wil gaan doen. Ik weet nu al zeker dat ze het geen probleem vind als ik naar z'n T-girl-avond ga. Hooguit zegt ze dan dat ik moet opletten en vraagt ze zich af of alles wel veilig voor mij is. (lief he) ! Maar Vivian bedankt hoor, zoiets wat je aangeeft is dan een vervolgstap denk ik. Overigens oefende ik kort geleden wat op mijn wenkbrauwen en tot mijn stomme verbazing leek het ook nog ergens op. Misschien wel mijn roeping gemist ?
Hoi Lana,
bij de T&T van Eindhoven hebben ze regelmatig visagie cursussen, vorafgaaand aan de T&T avond. Misschien iets voor jou? Ze geven voorbeelden die je dan zelf ook kunt gaan doen.
Een volwaaardige visagie cursus geeft natuurlijk meer, dan leer je ook wat er op toneel allemaal mogelijk is. Maar dat is ook een beetje duurder, en duurt een behoorlijke hoeveelheid avonden.
Groetjes Bea.
bij de T&T van Eindhoven hebben ze regelmatig visagie cursussen, vorafgaaand aan de T&T avond. Misschien iets voor jou? Ze geven voorbeelden die je dan zelf ook kunt gaan doen.
Een volwaaardige visagie cursus geeft natuurlijk meer, dan leer je ook wat er op toneel allemaal mogelijk is. Maar dat is ook een beetje duurder, en duurt een behoorlijke hoeveelheid avonden.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Ook ik wil binnenkort een make-up-workshop gaan doen (wil natuurlijk wel een beetje toonbaar op de Glamour Party verschijnen 9 maart ).
Ik kwam deze website tegen: http://www.makeupdreams.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;. Een workshop kost maar 20 euro (aanbieding), en een man vinden ze geen probleem. Voor die prijs kan je samen met je vrouw, en thuis het geleerde op elkaar oefenen, toch? En voor 35 euro krijg je er na afloop nog een high-tea bij. Helemaal leuk voor saampjes.
Gisteren was ik toevallig weer even op Vakantie Veilingen, en ook daar stond een make-up-workshop tussen. De geboden prijs werd 28 euro, voor 2 personen (waarde was 198 euro stond erbij). Misschien ook een idee?
Tot die tijd klieder ik ook lekker thuis verder
Liefs, Sandy
Ik kwam deze website tegen: http://www.makeupdreams.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;. Een workshop kost maar 20 euro (aanbieding), en een man vinden ze geen probleem. Voor die prijs kan je samen met je vrouw, en thuis het geleerde op elkaar oefenen, toch? En voor 35 euro krijg je er na afloop nog een high-tea bij. Helemaal leuk voor saampjes.
Gisteren was ik toevallig weer even op Vakantie Veilingen, en ook daar stond een make-up-workshop tussen. De geboden prijs werd 28 euro, voor 2 personen (waarde was 198 euro stond erbij). Misschien ook een idee?
Tot die tijd klieder ik ook lekker thuis verder
Liefs, Sandy
- martine
- daar ben ik weer
Hoi Lana,
Ik weet niet of je al een oplossing hebt gevonden maar toch even een (late) reactie.
Dat voorstel van Sandy heb ik eens opgezocht en zie ik het wel zitten, maar omdat nu in mijn eentje te doen is weer wat minder. Ik ben nog nooit en femme de deur uit geweest en zit namelijk met het zelfde probleem . Kleding is geen probleem maar make-up is een heel ander verhaal. Mijn vrouw gebruikt zelf geen make-up en tja dan valt er weinig te experimenteren.
Misschien is het mogelijk om met een groepje zo'n workshop te bezoeken, zodat we het een beetje onder elkaar kunnen houden.
Wellicht is er iemand die een ander idee heeft over het hoe en waar, maar we kunnen als we genoeg mensen bij elkaar krijgen wat organiseren lijkt mij.
Liefs Martine
Ik weet niet of je al een oplossing hebt gevonden maar toch even een (late) reactie.
Dat voorstel van Sandy heb ik eens opgezocht en zie ik het wel zitten, maar omdat nu in mijn eentje te doen is weer wat minder. Ik ben nog nooit en femme de deur uit geweest en zit namelijk met het zelfde probleem . Kleding is geen probleem maar make-up is een heel ander verhaal. Mijn vrouw gebruikt zelf geen make-up en tja dan valt er weinig te experimenteren.
Misschien is het mogelijk om met een groepje zo'n workshop te bezoeken, zodat we het een beetje onder elkaar kunnen houden.
Wellicht is er iemand die een ander idee heeft over het hoe en waar, maar we kunnen als we genoeg mensen bij elkaar krijgen wat organiseren lijkt mij.
Liefs Martine
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Martine, ik zat ook al te kijken en heb wel interesse om samen iets te ondernemen met die make up ik ronmmel nu ook zo maar wat aan. gaat volgens vriendinnen iet verkeerd, wordt ook regelmatig gevraagd of ik hun wil opmaken, LOL, maar wil toch echt wat beters leren
Ik las dat ze op de komende T&T avond op 20 april in Nieuwegein een workshop visagie wordt gegeven door een visagiste, kosteloos met de eigen make up en je kunt ook handige producten bij haar kopen.
- martine
- daar ben ik weer
Hoi Aris,
Met dat aanrommelen zoals jij het noemt lig je al straatlengtes op me voor, Lol , gezien de foto’s die ik van je gezien heb . Ik heb wat dingetjes maar op 1 foto zag ik meer make-up zooi dan sommige winkels die ik ken.
Maar goed, ik wil de uitdaging wel aan, laten we wat organiseren , ik wil http://www.makeupdreams.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wel bellen met de vraag of het mogelijk is een avond/dagdeel voor ons te organiseren en hoeveel mens.. sorry eh dames er nodig zijn om het betaalbaar houden. Of heeft iemand een ander voorstel? Zelf zou ik het graag in een wekend doen gezien mijn werk maar ik heb er ook een vrije dag voor over. Maar ik zou graag vanaf de grond willen beginnen en niet halverwege instappen, als je begrijpt wat ik bedoel ?
Mijn verwachting is dan ook dat ik leer wat ik nodig heb (en vooral hoe het heet) en hoe het aantebrengen en boven al in welke volgorde, om er goed uit te zien voordat ik naar een T&T avond ga (Anja en Bea ). De drempel is al hoog, maar dan wil ik er ook goed uit zien.
Trouwens Aris, ik kan jaloers zijn op die jurken en corsetten van je, ik vind de oude victoriaanse stijl het einde. Mooie lange wijduitlopende jurken met roesjes en corsetten geweldig.
Liefs Martine
Met dat aanrommelen zoals jij het noemt lig je al straatlengtes op me voor, Lol , gezien de foto’s die ik van je gezien heb . Ik heb wat dingetjes maar op 1 foto zag ik meer make-up zooi dan sommige winkels die ik ken.
Maar goed, ik wil de uitdaging wel aan, laten we wat organiseren , ik wil http://www.makeupdreams.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wel bellen met de vraag of het mogelijk is een avond/dagdeel voor ons te organiseren en hoeveel mens.. sorry eh dames er nodig zijn om het betaalbaar houden. Of heeft iemand een ander voorstel? Zelf zou ik het graag in een wekend doen gezien mijn werk maar ik heb er ook een vrije dag voor over. Maar ik zou graag vanaf de grond willen beginnen en niet halverwege instappen, als je begrijpt wat ik bedoel ?
Mijn verwachting is dan ook dat ik leer wat ik nodig heb (en vooral hoe het heet) en hoe het aantebrengen en boven al in welke volgorde, om er goed uit te zien voordat ik naar een T&T avond ga (Anja en Bea ). De drempel is al hoog, maar dan wil ik er ook goed uit zien.
Trouwens Aris, ik kan jaloers zijn op die jurken en corsetten van je, ik vind de oude victoriaanse stijl het einde. Mooie lange wijduitlopende jurken met roesjes en corsetten geweldig.
Liefs Martine
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
dank je voor de complimenten Martine
heb hier aardig wat staan, mijn vriendin is ook niet zo van de make-up
ik experimenteer veel, vraag ook wel gewoon advies in de winkel, heb ik zelf geen moeite mee.
verder filmpjes op youtube bekijken.
en voor me zelf en de kleding heb ik nu eenmaal wat ingewikkelder make up nodig
aanstaande weekend ga ik naar de fantasy fair en wil rode oogschaduw, is in de reguliere winkel dus haast niet te krijgen, heb het hier echt nergens gevonden, denk dat ik dan echt naar ene theater winkel moet.
heb rode jurk en rode haren wil dat completeren met rode wimpers en oogschaduw, wel met zwarte lijnen .
dat is dus voor dat fantasy festival en niet voor gewoon naar de buurtsuper LOL
heb nu nog niets gevonden maar ga het met rode lippenstift doen, goede foundation poeder en dan kwastje, glimt wel wat meer maar zal wel lukken
( hoop ik )
o ja en jurk voor 2e dag EFF is hoepelrok van 5.60 omtrek , corsetten heb ik er nu 27 hangen, komen binnenkort nog wel paar bij
en informeer maar eens, dan hoor ik het wel
heb hier aardig wat staan, mijn vriendin is ook niet zo van de make-up
ik experimenteer veel, vraag ook wel gewoon advies in de winkel, heb ik zelf geen moeite mee.
verder filmpjes op youtube bekijken.
en voor me zelf en de kleding heb ik nu eenmaal wat ingewikkelder make up nodig
aanstaande weekend ga ik naar de fantasy fair en wil rode oogschaduw, is in de reguliere winkel dus haast niet te krijgen, heb het hier echt nergens gevonden, denk dat ik dan echt naar ene theater winkel moet.
heb rode jurk en rode haren wil dat completeren met rode wimpers en oogschaduw, wel met zwarte lijnen .
dat is dus voor dat fantasy festival en niet voor gewoon naar de buurtsuper LOL
heb nu nog niets gevonden maar ga het met rode lippenstift doen, goede foundation poeder en dan kwastje, glimt wel wat meer maar zal wel lukken
( hoop ik )
o ja en jurk voor 2e dag EFF is hoepelrok van 5.60 omtrek , corsetten heb ik er nu 27 hangen, komen binnenkort nog wel paar bij
en informeer maar eens, dan hoor ik het wel
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
o vergeten, 20 april kan ik dus niet anders was ik zeker even gekomen, dan zit ik hele weekend EFF haarzuilens.
is wel vlak bij haha
is wel vlak bij haha
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Visagie.
Ik ben zelf ook nog eens op ondezoek gegaan.
Ik heb een kennis die doet ook zulk soort cursussen, maar ook grime voor theater.
een cursus van 3 uur kost 25 euro, dat scheelt nog al.
incl materiaal en koffie !!
zij doet ook mijn visagie bij volgende shoot
heb haar gevraagd of het te regelen is met nog een paar mensen
als je wil zien om wie het gaat en wat ze kan en tot haar beschikking heeft: Caroline Impens in Oss
https://www.facebook.com/caroline.limpens" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben zelf ook nog eens op ondezoek gegaan.
Ik heb een kennis die doet ook zulk soort cursussen, maar ook grime voor theater.
een cursus van 3 uur kost 25 euro, dat scheelt nog al.
incl materiaal en koffie !!
zij doet ook mijn visagie bij volgende shoot
heb haar gevraagd of het te regelen is met nog een paar mensen
als je wil zien om wie het gaat en wat ze kan en tot haar beschikking heeft: Caroline Impens in Oss
https://www.facebook.com/caroline.limpens" onclick="window.open(this.href);return false;