STELLING: Lees & Reageer ! !

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

NathalieTV
ff weer wat posten

Re: STELLING: Lees & Reageer ! !

Bericht door NathalieTV »

Lijkt me de beste manier om te doen jah. Of kan forumleiding op één of andere manier een slotje voor de buitenwereld op een bepaald topic zetten??
Lana
ff weer wat posten

Bericht door Lana »

Ok da's natuurlijk duidelijk. Moet ik even de juiste plaats zoeken op dit forum ! En nu maar hopen dat niet iedereen in Groningen woont . . . .
zo ik ben klaar met die forum
Sandy
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandy »

Ik ben mijn hele leven al gek op shoppen (nééé, ik heb écht geen verslaving hoor! :oops: ).
En als vrouw maakt dat er natuurlijk niet gemakkelijker op. Gisteravond heb ik een make-up-workshop gevolgd (echt super om te doen!), en na afloop kon je ook de make-up kopen. Dus je raad het al: ik heb er weer wat bij, samen met wat mooie kwastjes. En toen kreeg ik ook nog een make-up-tasje omdat ik de eerste man was bij hun. Ik was (en ben) helemaal blij :D

En samen shoppen: ik ben voor! Leuk! Ik woon in Almere.
En wil iemand mijn vriendinnetje zijn op Facebook, zoek me even op Sandy van Ieperen.

Liefs, Sandy
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Lana schreef:Ok da's natuurlijk duidelijk. Moet ik even de juiste plaats zoeken op dit forum ! En nu maar hopen dat niet iedereen in Groningen woont . . . .
Nu Lana, in Groningen is het wel erg leuk shoppen hoor. Gisteren even door de stad om lekker met de dames te gaan eten bij onze stamkroeg, maar toch even wat winkeltjes in. En ja ik kwam er niet zonder iets moois weer aan in onze stamkroeg.
Maar ook in Almere kun je wel lekker shoppen zonder problemen hoor. Kom er regelmatig en heb er nooit problemen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

In Almere heb je zo'n groot outletcentre, ik ben er nooit geweest, maar ik zou er best een keer heen willen gaan.
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Bataviastad zit in Lelystad, en ja het is er best leuk maar voor grotere maten hoef je er niet echt naar toe.
Groetjes Bea.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Typisch geval van de klok en de klepel dus :-)

Grotere maten ben ik ook niet zo aan geïnteresseerd eerlijk gezegd ;-)
Kleine stapjes
Lana
ff weer wat posten

Bericht door Lana »

Nee ik heb niets tegen Groningen natuurlijk, mijn moeder kwam er vandaan en was daar erg trots op, maar het is meer de afstand. Laten we zeggen dat mijn shopgebied Haarlem is ! (Grote houtstraat of Schalkwijk). Nu valt er momenteel weinig te shoppen door mijn financiele karma ! Wel heb ik gisteren nog bij de Zeeman een overheerlijk nachtjaponnetje gekocht. Mijn vrouw had er 1 gekocht in het rood voor mij die ik zo leuk vond, dat ik er zelf nog een zwarte bij heb gekocht ! Weer een overwinning. (en het kost echt geen drol daar).
zo ik ben klaar met die forum
NathalieTV
ff weer wat posten

Haarlem, Almere, Groningen. Niet echt bij mij in de buurt. Woon in Gorinchem (onder de rook van Dordrecht). Maar ben in het bezit van een zeker voertuig met vier wielen en een motor'tje. Dus als er eens een shop dag van komt kan ik er qua vervoer wel komen, geen probleem.

Maar als ik toch nog mag aanbevelen: vind zelf Utrecht leuk, Breda, Arnhem en Den Bosch :) Leuke steden, leuke mensen, leuke winkels. Alles wat je nodig hebt eigenlijk he.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

In Roosendaal heb je ook zo'n outletcentrum daar ben ik ook nog nooit geweest
Kleine stapjes
NathalieTV
ff weer wat posten

Daar wil je ook helemaal niet heen Irene. Rosada valt erg erg tegen. Voor een outlet nog erg duur, zeker niet hip en de keuze is er ook niet echt reuze.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Irene schreef:In Roosendaal heb je ook zo'n outletcentrum daar ben ik ook nog nooit geweest
D'r zijn genoeg zaken maar toch heb je het idee dat je wat mist. en het ziet er mooi uit maar heeft geen sfeer. en betaald parkeren :P
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Bij Bataviastad in lelystad is het ook betaald parkeren, hoewel het wel meevalt qua prijs. 2.50 voor een dagdeel.
Zelf zou ik weleens naar MaasMachelen willen. De outlet in Belgie. Ergens bij Roermond de grens over. Is daar al eens iemand geweest?

Groetjes Bea.
Charlotte C
ff weer wat posten

Bericht door Charlotte C »

Mijn wens om een keertje te gaan shoppen staat ook nog steeds. Alleen heeft bij mij de financiële kant eventjes roet in het eten gegooid (en ik lust helemaal geen roet). Mijn shoppinggebied komt best wel overeen met dat van jou Nathalie, 's-Hertogenbosch, Breda, Roosendaal is wel globaal de oost-west doorsnede. Als het je leuk lijkt en ik heb een keertje geld kunnen we misschien iets kortsluiten.

De eerste indruk van de Rosada, toen ik daar undercover als man was, was eigenlijk best wel positief (al heb ik toen alleen maar even gelopen, wat etalages gekeken en wat gegeten) en ook het parkeren viel daar mee, € 2,00 voor een dag als ik het goed heb

Groetjes,

Charlotte
Aris
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Aris »

ok de kleding, heerlijk heb er altijd al veel meer mee gehad dan heren kleding, was ok spijkerbroek T shirt en klaar :P

dameskleding, zo veeeee lmeer keuze en mogelijkheden, nou ja de meeste hier weten intussen wel welke smaak ik heb ;)
zit weinig H&M en zo bij, maar goed je weet nooit :)
ben er s,ochtens zeker anderhalf uur mee bezig, en dan als latste ding niet klop weer overnieuw :(
Toilet.....ff snel gaat niet werken hahah ik heb heel veel laagjes en omdat ik dan nog van die extraverte kleding hou zit alles vaak nog klem onder een corset, dus ben ik echt wel ff zoet. ,maar de voldoening maakt het echt wel goed vind ik.
Winkelen met een gropej, terrasje pakken en zo leuk, ben ik zeker voor te vinden.
wil dit ook al langer maar vrienden zitten altijd met werk en zo, en eigen vriendin wil het pertinent ( nog ) niet
Ik woon zelf in Oss maar heb grote auto, kan eventueel anderen meenemen waar dan ook naar toe, Groningen is erg ver, maar ach voor een hele leuke dag vind ik het prima :)
laat maar weten, ik zit voorlopig toch thuis en op wat verplichtingen na kan ik veel.

Oh en ik ga echt niet winkelen zo als op profiel foto hoor ;) valt wel heeeel erg op
Plaats reactie