Help me

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Maxredje
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: di mar 12, 2013 22:57

Help me

Bericht door Maxredje »

Hallo ik ben max en ik ben 14 jaar.
Ik worstel al sinds me 11de met het probleem dat ik een meisje wil wezen. Het was opgeven moment zo erg dat ik beha's en bikini's van me nicht van 19 steelde. Iedere keer als ik van school thuis kom trek ik die beha van me nicht weer aan en dan voel ik me prettig. Dus wat ik jullie wil vragen is is dit: zal ik het iemand vertellen en zal ik me gedragen en kleden als meisje naar school? Ik vind het namelijk erg moeilijk want ik denk altijd als ik een meisje zie: wow dat wil ik gewoon wezen. En wat ik ook al helaas heb gedaan is een meisje naar de gymzaal gelokt en in haar borsten geknepen. Dat voelde zo prettig en zacht aan dat dat een grote factor is. Het meisje vond het niet erg want het was me bete vriendin.

Als jullie me kunnen helpen of tips geven maken jullie me een heel gelukkig persoon.

Xxx I Love you all❤❤
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Help me

Bericht door Anja Kok »

Ik zou zeker iemand in vertrouwen nemen, Moeder? En voor verdere stappen kun je voor advies naar de huisarts en welk traject er voor jou mogelijk is om je verlangen te realiseren wordt dan een stuk duidelijker.

Liefs en succes,

Anja
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Help me

Bericht door pipa »

Maxredje schreef:Hallo ik ben max en ik ben 14 jaar.
heb gedaan is een meisje naar de gymzaal gelokt en in haar borsten geknepen. Dat voelde zo prettig en zacht aan dat dat een grote factor is. Het meisje vond het niet erg want het was me bete vriendin.
Zo, dat klinkt al behoorlijk ranzig, om mee te beginnen... en heb je je beste vriendin ook uitgelegd waarom je haar precies 'meelokte' om in haar borsten te kunnen knijpen?
En verder is een meisje willen zijn nogal anders dan het willen dragen (en stelen) van bh's en bikini's.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Maxredje
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: di mar 12, 2013 22:57

Re: Help me

Bericht door Maxredje »

Hahahahaha ik lach me dood. Ik maakte maar een grapje. Mijn echte naam is lucas en ik wilde gwn jullie reacties zien. Jullie zijn echt rare mensen. Jullie travestieten!!!!
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Help me

Bericht door marinth »

Haha

Je mag travestieten best gek vinden hoor
maar wat was er dan zo raar aan de reactie van Pipa?

Te weinig ?... dat je jezelf direct prijs gaf? :)
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: Help me

Bericht door Sandy »

Volgens mij is Lucas een nogal zielig ventje zonder vriendjes of andere bezigheden.
En dan vind hij ons travestieten rare mensen :roll:
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Help me

Bericht door Aris »

komt ook vaak voor dat mensen flink afgeven op andere "soort " mensen omdat ze juist zelf daar bij horen maar het niet durven toegeven voor de buitenwereld, dus wie weet ;)
en zo niet , laat hij zijn nivo wel duidelijk blijken .
Chieftac
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: wo nov 14, 2012 8:21

Re: Help me

Bericht door Chieftac »

Toch wel jammer dat er nog steeds veel mensen zijn die ons soort mensen niet begrijpen en waarschijnlijk ook genderdysforie niet kunnen accepteren omdat ze het zelf niet hebben en daarom ook niet weten hoe het is om er mee te moeten leven. :(
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Help me

Bericht door marinth »

Dat is zeker heel jammer maar zo zijn mensen.
Als ze iets niet begrijpen gaan ze er hele rottige dingen over zeggen... misschien omdat dat hen het gevoel geeft dat ze het allemaal wel begrijpen.
Je kunt beter een mening hebben die nergens op gebaseerd is dan toegeven dat je iets echt niet kent of begrijpt.

Daarbij heb je ook niet altijd zin om andere mensen te begrijpen. Zo heb ik ook niet altijd zin om iedereen te begrijpen...zeker niet mensen
die anderen kwaad doen of erg bekrompen ideeën hebben. Ik kan daar op mijn beurt dan ook weer niet het geduld voor opbrengen...

Maar voor maxredje wel hoor... maar die is em gesmeerd :)
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Help me

Bericht door Anja Kok »

Ik denk dat het geheel weinig diepgang had en meer de schuld is van google en falend taalonderwijs; Twee puist pubers, denk aan Beavis en Buthead, zeggen: We gaan belletje lellen, en oeps tikfoutje en toen werd het: We gaan lellebellen.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Help me

Bericht door marinth »

Beavis en Butthead zijn veel leuker!
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Help me

Bericht door Anja Kok »

Inderdaad Marinth, deze Luckyass, o sorry Lucas, is te dom voor woorden.
Gebruikersavatar
Elize_cd
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do sep 27, 2012 10:47
Locatie: Harelbeke, België
Contacteer:

Re: Help me

Bericht door Elize_cd »

Chieftac schreef:Toch wel jammer dat er nog steeds veel mensen zijn die ons soort mensen niet begrijpen en waarschijnlijk ook genderdysforie niet kunnen accepteren omdat ze het zelf niet hebben en daarom ook niet weten hoe het is om er mee te moeten leven. :(
Gewoon eventjes dit: zolang we onszelf als een soort mensen omschrijven, gaan anderen ons altijd raar blijven behandelen. Ik maak iedereen wie ik het vertel zo duidelijk mogelijk dat ik net als hen een mens ben en niet in een hokje behoor...
Let wel: ik neem je niets kwalijk hé, ik heb het gewoon zelf niet zo voor je woordkeuze :-)
Ik hoop dat je me kan aanvaarden voor wie ik ben: niet hem, niet haar, maar mezelf.
Plaats reactie